سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو عمومی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

شرح واقعه و جنین بیگانه درون او
این داستان توسط جیوانا که در منطقه سرد دنیا زندگی میکند در تیرماه ?? عنوان گردیده است ، داستانی نه درباره تماس ، بلکه در خصوص ربوده شدن وی که اولین بار در ? سالگی آغاز شد.
اکنون او ?? سال سن دارد و برای اولین بار در خصوص این ماجرا سخن می گوید:
من به یاد می آورم بشقاب پرنده ای رو که در هوا معلق بود ، اون به رنگ متالیک بود (نقره ای) ، من بخاطر نمی آورم به چه صورت و چگونه وارد آن شدم و خودم رو در هوا شناور میدیدم – ? موجود در اطاق من وجود داشتند ، هیچ چیزی به من متصل نبود (در حالت خوابیده معلق در هوا) و آنها گفتند که حرکتی نکنم
ادامه مطلب...

دو چیز را همیشه فراموش کن:

خوبی که به کسی می کنی

بدی که کسی به تو می کند


همیشه به یاد داشته باش:

اگر در مجلسی وارد شدی زبانت را نگه دار

اگر در سفره ای نشستی شکمت را نگه دار

اگر در خانه ای وارد شدی چشمانت را نگه دار

اگر در نماز ایستادی دلت را نگه دار


دنیا دو روز است:
ادامه مطلب...

 اسلام تعدد زوجات را بدون قید و شرط و نامحدود قبول ندارد. با بررسی وضع محیطهای مختلف قبل از اسلام به این نتیجه میرسیم که تعدد زوجات به طور نامحدود، امر عادی بوده و قبل از اسلام جریان داشته؛ تعدد زوجات از ابتکارات اسلام نیست،

- اسلام تعدد زوجات را بدون قید و شرط و نامحدود قبول ندارد. با بررسی وضع محیطهای مختلف قبل از اسلام به این نتیجه میرسیم که تعدد زوجات به طور نامحدود، امر عادی بوده و قبل از اسلام جریان داشته؛ تعدد زوجات از ابتکارات اسلام نیست، بلکه دین آن را در چارچوب ضرورت‏های زندگی انسان محدود ساخته و برای آن قید و

شرایط سنگین قرار داده است.
قوانین اسلام براساس نیازهای واقعی بشراست، نه احساسات، زیرا ممکن است هر زنی از آمدن رقیب (در زندگی ناراحت بشود، ولی وقتی مصلحت تمام جامعه درنظر گرفته شود و احساسات را به کنار بگذاریم، فلسفه تعدد زوجات روشن میشود. هیچ کس نمیتواند انکار کند که مردان در حوادث گوناگون زندگی، بیش از زنان در خطر مرگ
ادامه مطلب...



در حادثه ای تکاندهنده یک زن 46 ساله اهل نیویورک آمریکا دختر خود را در ازای کرایه عقب افتاده به صاحب خانه اش فروخت.
مقامات فدرال گفتند: خانم «لیندا اوکونور» دختر نوجوان خود را برای رابطه جنسی در اختیار صاحب خانه اش قرار داده تا به این وسیله کرایه عقب افتاده خود را جبران کند.
این زن آمریکایی روز یک شنبه گذشته به اتهام فروش دخترش و جرایم مربوط به پورنوگرافی دستگیر شد.
«دین ساکو»، 46 ساله و صاحب خانه قبلی لیندا نیز به جرم برقراری رابطه جنسی اجباری با دختر وی دستگیر شده است.
دختر لیندا به مقامات گفت: مادرش از صحنه‌های مربوط به تجاوز ساکو –صاحب خانه– عکس برداری کرده و از سوی دیگر صاحب خانه تهدید کرده که در صورت تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های وی، کشته خواهد شد.
به گفته این دختر، فرد صاحب خانه دست کم 5 مرتبه وی را به برقراری رابطه نامشروع وادار ساخته است.
لیندا همچنین متهم است که دو بار در سال‌های 2006 و 2007 در حالی که دخترش 12 سال سن داشته، وی را به افراد غریبه در یک هتل فروخته است.
این گزارش حاکی است: لیندا در دسامبر 2006 دخترش را در ازای 150 دلار به مردی 40 ساله در یک هتل فروخت و همین اقدام را در مورد مرد دیگری نیز به اجرا گذاشت.
لیندا و صاحب خانه اش اکنون در انتظار حضور در دادگاه به سر می‌برند.


"الهام ستاکی" که از او به عنوان گوینده ستاره شبکه پی.ان.ان نام برده می شود پس از تجاوز جنسی همکارش مهدی فلاحتی که مجری برنامه روی خط است با گرفتن گواهی پزشکی، در حال گذراندن دوره نقاهت در خانه اش در لس آنجلس است.

شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که با بودجه 75 میلیون دلاری سنای آن کشور برنامه های تخریبی علیه مردم ایران پخش می کند تصویر یکی از مجریان زن خود را خبر تجاوز به او در محیط کار رسوایی بزرگی به بار آورده از صفحه اینترنتی خود حذف کرد.
ادامه مطلب...

این مرد 10 سال پیش دختر 14 ساله خود را به قتل رسانده و جسدش را در یکی از باغ های منطقه النبطیه واقع در جنوب لبنان رها کرده بود.

جسد این دختر در آن زمان کشف شد و پس از اینکه پزشکی قانونی اعلام کرد این دختر به مرگ طبیعی فوت کرده، جسدش دفن شد.
ماموران امنیتی اخیراً توانستند راز مرگ این دختر را کشف کنند. آنها پدر 56 ساله دختر را به اتهام تجاوز و ارتکاب قتل عمد بازداشت کردند.
او در گذشته با یک زن لبنانی ازدواج کرده بود و پس از بدنیا آمدن دخترش، همسرش را طلاق داده بود. این مرد چندین بار به دختر 14 ساله خود تجاوز کرده بود، اما چون می ترسید رازش فاش شود، تصمیم گرفت او را بکشد.
ادامه مطلب...



لینا مدینا که 27 سپتامبر 1933 در منطقه آندز کشور پرو (آمریکای لاتین) به دنیا آمده بود 14 ماه ماه 1939 (در 5 سال و هشت ماهگی) در بیمارستان با عمل سزارین که توسط دکتر «لوزادا» صورت گرفت یک پسر 2 کیلو و هفتصد گرمی کاملا سالم و طبیعی به دنیا آورد که نامش را «جراردو» گذاردند. این نخستین زاییمان از این دست است که در تاریخ بشر ثبت شده است. خانواده لینا قبلا تصور می کردند که در شکم او یک تومور و یا «کیست» است که هر روز بزرگتر می شود و او را برای درمان این تومور به بیمارستان برده بودند که حاملگی تشخیص داده شد و در وقت معین، وضع حمل انجام شد.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/6/30
حتی شما که فقط یکبار قصد خرید اتومبیل دارید ! به یک وسیله تشخیص رنگ شدگی اتومبیل نیاز دارید. یکی ازمهمترین قسمتهای اتومبیل که باید از سلامت کامل برخوردار باشد بدنه آن است .درگذشته اینکار به صورت تجربی و با حدس و گمان انجام می شد که طبیعتا درصد خطا بسیار بالا بود ولی هم اکنون با این وسیله بسیار دقیق و حساس هر فردی بدون نیاز به تخصص به راحتی و در کمتر از 10 دقیقه می تواند قسمتهای مختلف بدنه اتومبیل را از لحاظ رنگ شدگی تست و کارشناسی نماید ، بنابراین افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند در هنگام خرید اتومبیل دیگردچار شک و تردید نخواهند شد و با اعتماد بنفس بالاتری در معامله اتومبیل شرکت نموده و تخفبف خواهند گرفت .

برخی از امکانات و قابلیتها:

# ارسال رایگان
# درجه تشخیص اندازه رنگ در تمام سطوح خودرو
# کاربرد بسیار آسان
# مدت زمان مصرف این محصول مادام العمر میباشد
# کم حجم ( مقداری از خودکار بزرگتر )
# داخل جعبه مخصوص
# تحویل درب منزل یا محل کار حداکثر تا 48 ساعت


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/6/30
 کاربرد:  قابل نصب بر روی ماشین های : سمند . پژو پارس . پژو 405 . روآ . آردی . پیکان ...

آیا می دانید قیمت کامپیوتر ماشین شما بین 180000 تا 350000 تومان می باشد ؟ آیا می دانید یک اتومبیل فقط در یک سال سه بار مورد سرقت قرار گرفته است ؟ از آنجا که که کامپیوتر مانند قلب ماشین عمل می کند و بدون کامپیوتر قادر به حرکت نمی باشد گروه تولیدی سه تن با اختراع این محصول ضد سرقت سعی بر آن داشته تا خدمتی هر چند کوچک به شما مشتری ارجمند نموده و مانعی جدی بر سر راه سارقان حرفه ای لوازم اتومبیل ایجاد نماید. قابل نصب بر روی ماشین های : سمند . پژو پارس . پژو 405 . روآ . آردی . پیکان . وانت ( راهنمای نصب نوشتاری و تصویری )

برخی از امکانات و قابلیتها:

# ارسال رایگان
# راهنمای نصب نوشتاری و تصویری
# نصب آسان
# ایمنی خاطر
# ضد سرقت
# تحویل درب منزل یا محل کار حداکثر تا 48



<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 138
کل بازدیدها: 924663

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]