سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاییز 90 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/9/29

چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هاتو شمردی!؟

----------------
توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند

زودتر صبح بشه هم هستی ؟

----------------
ادامه مطلب...

 ماموران انتظامی شهرستان "چالوس"موفق شدند، کلاهبرداری که با ارسال پیامک‌های عاشقانه 16 میلیون تومان از دختر جوانی کلاهبرداری و اخاذی کرده بود را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش آفتاب ،در پی مراجعه دختری به ماموران کلانتری در شهرستان "چالوس" مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی از وی از طریق ارسال پیامک‌های مختلف با وعده ازدواج مراتب در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، ماموران در ادامه تحقیقات از شاکی دریافتند،متهم پس از برقراری ارتباط با وی و دادن وعده دورغین ازدواج در 4 مرحله خرید مغازه و رهن منزل از وی 16 میلیون و 700 هزار تومان کلاهبرداری و اخاذی کرد.

ماموران در ادامه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند، متهم اهل و ساکن "تهران" را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/7/28

 

 موج گرایش هنرمندان عرصه سینما به سمت موسیقی ادامه دارد و از قرار معلوم محبوبیت و گستردگی مخاطب دنیای موسیقی، ولع حضور هنرمندان عرصه سینما در این وادی را بیش از پیش افزایش داده است.


به گزارش پانا، پس از امین حیایی، محمد رضا گلزار، شهاب حسینی، نیکی کریمی و... در تازه‌ترین تجربه هنرمندان در دنیای موسیقی ، «مهناز افشار» به عنوان همخوان و دکلمه کننده ترانه‌ها در آلبوم جدید روزبه نعمت اللهی حضور یافته و این عرصه را نیز تجربه کرد.

این در حالی ست که از مدت ها قبل خبر حضور این بازیگر توانا در آلبوم «بهران رادان» به گوش می‌رسید که با تائید این خبر از سوی مدیر هنری آلبوم رادان ، خبر حضور افشار در آلبوم روزبه نعمت اللهی می‌تواند جالب توجه باشد.

آلبوم نعمت اللهی «رویای روزهای بارانی» نام دارد که با 13 قطعه با اشعاری از مولانا، نیما یوشیج، اخوان ثالث، میثم یوسفی، لیلا رضایی، حسین غیاثی، مسرور نعمت الهی و شاهکار بینش پژوه و حضور موزیسین هایی چون رضا تاجبخش، فردین قره گزلو، پیام قربانی و مرتضی ساعدی در آخرین مراحل تولیدی اش به سر می برد و تا اواخر آبان ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.



قانون- یک فیلم مبتذل و ضد ایرانی با بازی یک دختر بوشهری به زودی در سینماهای آمریکا به روی پرده می‌رود.
به گزارش جهان، این فیلم نگاهی دارد به خانواده‌ای نوگرا در تهران. فیلم زندگی دختر 16سال? این خانواده، عاطفه و دوست او شیرین را نشان می‌دهد که پدر و مادرش به دلیل مخالفت با حکومت ایران اعدام شده‌اند. در این فیلم که به زبان فارسی ساخته شده به ترویج همجنسگرایی، زیرسئوال بردن احکام شرع اسلام و تعصب و حیای جامعه ایرانی پرداخته شده است.
این فیلم به دلیل تمایلات همجنسگرایی موجود در آن، ابراز شخصیت، و پرداختن موانع به اصطلاح فرهنگی در ایران، توجهات زیادی را در جشنواره ساندنس 2011 آمریکا به خود جلب کرد.
کارگردان فیلم، که یک زن ایرانی‌الاصل متولد آمریکاست، این فیلم را در لبنان ساخته است. وی به رویترز اظهار داشته است: «امیدوارم با این کار زمینه‌ جدیدی در سینمای ایران به وجود آورده باشم. این فیلم به مسائل زیادی می‌پردازد که سینمای ایران قبلا به آنها توجهی نداشته است از جمله تمایلات جنسی، مذهب، تعصب، عقده‌های روحی. بعید است که در ایران به این فیلم نگاه مثبتی داشته باشند چون عنصر مقاومت را در جوانان ایرانی و تلاش و آرزوی آنها برای عبور از موانع و محدودیت‌ها را به نمایش می‌گذارد.»



قانون- باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، شکیرا خواننده پاپ را به عنوان مشاور آموزشی کاخ سفید انتخاب کرد.
به گزارش برنا، گفته شده از جمله دلایل انتخاب شکیرا به این مقام کارهای انسان دوستانه وی در سال های پیش از جمله کمک در آموزش کودکان نیازمند، است.
همچنین این خواننده پاپ آمریکا از باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2008 حمایت کرده بود. شکیرا (34 ساله) در سال 1997 جهت جمع آوری کمک برای آموزش کودکان خانواده های نیازمند "بنیاد پابرهنه ها" را تأسیس کرد.

این خواننده لبنانی- کلمبیایی‌تبار نیز در سال 2003 آن هنگام که تنها 26 سال سن داشت به عنوان سفیر سازمان ملل در امور خیریه انتخاب شد. سازمان بین المللی کار وابسته به سازمان ملل در سال 2010 جهت تقدیر از کمک های انسان دوستانه شکیرا جایزه ای تقدیم وی کرد. گفتنی است که باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری به حمایت آمریکایی‌های لاتینی تبار می‌اندیشد در حالیکه بنا برآخرین نظر سنجی ها تنها 37% از این گروه گفته‌اند در انتخابات آینده از وی حمایت خواهند کرد.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/7/20

روزنامه «آفن‌پست» ماه می سال جاری میلادی از افزایش قاچاق دختران موریتانی به عنوان «عروس‌ْکودک» به عربستان سعودی خبر داد و نوشت که دختران 5 تا 12 سال به ثروتمندان سعودی فروخته می‌شوند و در برخی موارد نقش برده‌های جنسی را برای صاحبان خود بازی می‌کنند.
«امینه ‌المختار»، دبیر انجمن محلی «زنان سرپرست خانوار» در موریتانی درباره قاچاق دختران خردسال این کشور به عربستان می‌گوید: «اغلب خانواده‌های فقیر موریتانیایی به امید ازدواج دخترانشان با مردان ثروتمند سعودی، فرزندان خود را در ازای پنج الی شش میلیون اوگوئیا (معادل 20 هزار دلار) در اختیار دلال‌ها قرار می‌دهند و دلال‌ها که اغلب همکاری تنگاتنگی با آژانس‌های مسافرتی دارند دختران را به عربستان سعودی منتقل می‌کنند.»
به گفته وی، دلال‌ها در ازای جوانی و زیبایی دخترانی که به سعودی‌ها تحویل می‌دهند کمیسیون‌ درخور توجه‌ای از شاهزاده‌های عرب دریافت می‌کنند.
المختار می‌گوید: «دخترانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده‌‌اند در عربستان قیمت بالایی دارند، اما همینکه به سن بلوغ می‌رسند یا باردار می‌شوند، طرد می‌شوند و دیگر مورد توجه همسرانشان نیستند. این دختران بدون شبکه حمایتی، وارد خیابان‌ها می‌شوند و هیچ انتخابی جز تن‌فروشی ندارند.» ادامه مطلب...

چشم ‌ها اولین نقطه ‌ای در صورت هستند که توجه دیگران را جلب می‌کند، به همین دلیل خیلی مهم است که تا جایی که ممکن است آنها را جلوه‌گر کنید. این شما هستید که چشم‌هایتان را اسرار‌آمیز و زیبا جلوه می‌دهید. چشم‌های قهوه‌ای، سبز، عسلی، یا آبی، هیچ رنگی چشمی خسته‌ کننده نیست. با این 8 تکنیک می‌توانید کاری کنید که رنگ‌ چشم‌هایتان عالی جلوه کند.

لباس‌هایی انتخاب کنید که با رنگ چشمانتان جور باشد.

اگر رنگ چشمانتان آبی یا سبز است، برای اینکه تناقض ایجاد کنید می‌توانید از رنگ‌های تیره برای لباس استفاده کنید. اگر رنگ چشمانتان آبی متوسط است، می‌توانید از لباس چین آبی نفتی استفاده کنید که حسابی با رنگ چشمانتان جور است. اگر چشمان قهوه‌ای رنگ دارید، رنگ‌هایی باید برای لباس انتخاب کنید که قدرت چشمانتان را بیشتر کند: مثل رنگ‌های قرمز عمیق مثل قرمز کبود به رنگ قهوه‌ای چشم‌ها جذابیت ویژه‌ای می‌دهد. اگر چشمانی عسلی دارید، لباس‌هایی انتخاب کنید که در آن از رنگ طلایی استفاده شده باشد. چشمان سبز هم با رنگ‌های زرد کمرنگ یا سبز تیره بسیار متناسب است.
ادامه مطلب...

.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 923840

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]