سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو عمومی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 89/11/7

خواستگاری تلفنی: دخترم قدت چقدره؟ پوستت سفیده یا سبزه ای؟ انگشتات خپله یا کشیده ست؟... در این نوع ، یک نفر که به خیال خودش آدم خیری است و نه خانواده عروس را درست و حسابی می شناسد و نه خانواده داماد را، شماره تلفن خانه عروس خانم را به مادر آقا داماد می دهد. سرکار خانم مادرشوهر هم گوشی را بر می دارد تا به مادر عروس زنگ بزند. اگر از بخت خوش یا شاید هم بد، خود دختر خانم گوشی را بردار ممکن است با چنین سؤالاتی مواجه شود.

تازه حرف های جالب تری هم قابل پیش بینی است. مثل «فسنجون رو  شیرین درست می کنی یا ترش؟ آخه پسرم غذای شیرین دوست نداره!»

توصیه: جسارت است، اما اگر بخواهید این طوری ادامه بدهید آرزوی ازدواج موفق را به گور خواهید برد! از ما گفتن.

ادامه مطلب...

جزیره رویایی موریس در جنوبی ترین نقطه اقیانوس هند، شرق جزیره ماداگاسکار و جنوب شرقی قاره آفریقا واقع شده است.

این کشور ابتدا به وسیله دریانوردان مالایی در قرن دهم میلادی کشف شد، پس از آن در قرن شانزدهم میلادی ابتدا مستعمره پرتغال و سپس هلند ( قرن 17 ) شد. در سال 1715 جزیره تحت کنترل فرانسوی ها در آمد و در طی جنگ های ناپلئونی در سال 1810 جزیره توسط نیروهای انگلیسی اشغال شد. در سال 1968 این کشور استقلال خود را از انگلستان به دست آورد.

نوع حکومت در این کشور جمهوری دموکرات ( پارلمانی ) است. در حال حاضر کشوری مستقل به پایتختی پورت لوئیس (port Louis) است که دارای 8 شهر دیگر نیز می باشد.

جمعیت این کشور 000/300/1 نفر می باشد که از نژادهای متنوع تشکیل شده است. ( هندی، چینی، اروپایی و آفریقایی )

زبان رسمی اداری این کشور انگلیسی است ولی مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط کامل دارند.

دین مردم جزیره: 48% هندو ، 32% مسیحی ، 17% مسلمان و 3% سایر ادیان.

مساحت این کشور 2040 کیلومتر مربع است. ( 11 برابر شهر واشنگتن و 4 برابر شهر تهران )

خط ساحلی دور جزیره 180 کیلومتر است که تمامی آن از ماسه های نرم ، سفید و درخشان پوشیده شده است. این کشور در نیمکره جنوبی زمین واقع شده است ، بنابراین فصول آن برعکس نیمکره شمالی ( ایران ) است.
ادامه مطلب...

ه گزارش صدای شیعه ازدواج روزانه یکی از جدیدترین انواع ازدواج ها است که درعربستان سعودی پدید آمده است ازدواجی که در آن زوج تنها در هنگام ظهر همدیگر را ملاقات می کنند و از این رو که مسئولیت های زیادی برای مرد و زن به همراه ندارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.


معلمی از جده به نام "نهله محمد" در تائید این نوع ازدواج می گوید: این نوع ازدواج درصورتی که تمام شرایط و حقوق شرعی را تامین کند صحیح است به خصوص در شرایط ترس از ترشیدگی در دختران و یا شرایط خاص خانواده هنگامی که مجبور است از پدر و مادر خود مراقبت کند یا در شرایطی که زوج قادر به تامین مسکن و سایر مایحتاج زندگی نیستند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/10/13

بیوگرافی امیر جعفری:

بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، 1380)‌ اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، 1383) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.

نام اصلی: امیر
نام خانوادگی اصلی: جعفری
سمت (در بخش های):  بازیگران،
تاریخ تولد: ????تهران
………………………………..

محل تولد: تهران
ملیت: ایران

عکس های امیرجعفری به همراه بیوگرافی



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/10/13

بیوگرافی طناز طباطبایی :

نام: طناز
نام خانوادگی: طباطبایی
تاریخ تولد: ?? اردیبهشت ????
محل تولد: تهران – نیاوران
تحصیلات: کارگردانی تئاتر
وضعیت تاهل: مجرد

عکس و بیوگرافی طناز طباطبایی - جدید



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/10/13

 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/10/13

تخم مورچه در آب شور

عجیب ترین کنسروهای دنیا | www.Alamto.Com


جیرجیرک سرخ شده با تخم

عجیب ترین کنسروهای دنیا | www.Alamto.Com

کنسرو گورکن

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/10/13

باربی جدید به نام "دختر ویدئویی" وارد بازار تهران و برخی شهرستان ها شده که یک گردنبند با قابلیت فیلم‌برداری به صورت دوربین مخفی دارد و از لحظات خصوصی خانواده تصویربرداری نموده و به پایگاه‌های اینترنتی می فرستد.    باربی های دوربین دار

به گزارش مشرق، محصول جدید عروسک باربی به نام "دختر ویدئویی" (Video Girl) به بازار جهانی عرضه شده است که مجهز به دوربینی در گردن عروسک می باشد و از این طریق از لحظات خصوصی خانواده ها تصویربرداری نموده و ممکن است تصاویر نامناسبی را به پایگاه‌هایی اینترنتی مختلف مانند یوتیوب بفرستد. 

نحوه انتقال تصاویر خصوصی فیلمبرداری شده توسط باربی به اینترنت، به این صورت است که، کاربر یا استفاده کننده از این عروسک برای دانلود جدیدترین موسیقی و مدل های رقصیدن عروسکش ، ناگزیر به اتصال عروسک به کامپیوتر و اینترنت است. عملیات انتقال اطلاعات به صورت برنامه ریزی شده از قبل، در نرم افزار آن قرارداده شده و هنگام اتصال به اینترنت به صورت خودکار تصاویر فیلمبرداری شده بر روی سرور سایت کپی می گردد.  ورود باربی دوربین دار  از دو جنبه واجد احتیاط و اعلام هشدار به خانواده هاست.

اول نقض حریم خصوصی خانواده ها است به طوری که با وجود این عروسک گویا خانواده همواره در دید یک دوربین مخفی قرار دارد و دوم آن که این دوربین مخفی ابزرای برای جاسوسی سرویس های اطلاعاتی نیز محسوب می شود. عروسک باربی دوربین دار به بازار ایران نیز وارد شده و در فروشگاه های تهران عرضه می شود. این عروسک در برخی شهرستان ها نیز توزیع شده است. 

این موضوع هشدارهای روانشناسان آمریکایی را نیز برانگیخته و در این زمینه خواستار تحریم این محصول شده اند.  چندی پیش یک روان‌شناس آمریکایی، بخاطر دوربینی که در عروسک‌های باربی جدید تعبیه شده، خواستار تحریم آن توسط والدین شد."دانیلا میلتیک" (Daniella Miletic) از والدین کودکان آمریکایی خواست عروسک باربی جدید را تحریم کنند. نکته مهم در استفاده از این وسایل، نقض حریم خصوصی شهروندان جامعه نیست. بلکه استفاده جاسوسی که از این وسایل می شود در خور اهمیت بیشتری است. دانیلا میلتیک در مقاله خود نوشت: عروسک‌های باربی جدید، که دوربینی درون آن‌ها کار گذاشته شده است، نگرانی‌ایی در مورد مسئله حریم خصوصی مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. این عروسک‌های وینیل متعلق به شرکت "متل" (MATTEL) سال‌هاست که در دست مصرف‌کنندگان هستند؛ ولی فناوری‌های روز به آنها افزوده شده است.

ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923742

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]