سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو عمومی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
پدیده «کودکان هیولایی»، پدیده‌ای است که با حمله‌های نظامی آمریکا و متحدانش به کشورهایی مانند عراق و افغانستان موضوعیت پیدا کرده است.
تصاویر کودکان هیولایی
به گزارش آخرین نیوز به نقل از فارس«کودکان هیولایی» همان کودکانی هستند که به‌واسطه استفاده از اورانیوم ضعیف‌شده‌ توسط آمریکا و اثرات آن بر والدین آنها به‌صورت ناقص به دنیا می‌آیند که به‌خاطر شمایل آنها به این نام خطاب می‌شوند.
ادامه مطلب...

این ژست‌های گاه و بیگاه برخی از بازیگران سینما در برابر دوربین‌های رسانه‌‌های خارجی بدجوری توی ذوق می‌زند؛ آن هم با زیر پا گذاشتن اصلی‌ترین هنجارهای حاکم بر عقاید مردمان مسلمان ایران زمین.
[73248_316]
به گزارش آخرین نیوز به نقل از جوان آنلاین چند ماه قبل بود که ف.الف با پوششی زننده در جشنواره کن ظاهر شد و به تازگی هم میم.الف یعنی همان بازیگری که بیشتر شهرت سینمایی خود را مدیون شباهت ظاهری‌اش به یکی از بازیگران معلوم‌الحال سینمای طاغوت است، به هنگام شرکت در یک گردهمایی به ظاهر سینمایی در سوئد با پوششی هنجارشکن در برابر دوربینهای غربی ظاهر شده شاید به این خاطر که نشان دهد رگه‌هایی از روشنفکرنمایی در او وجود دارد و این بار هم (الف.ن)!

شاید اگر این گونه هنرپیشه‌ها برای همیشه فعالیت سینمایی خود را تعطیل کرده و برای زندگی به آن سوی آب ها مهاجرت می‌کردند این گونه رفتارها زننده نبود اما اینکه بازیگری که کافی است فقط یک سال پیشنهاد بازی در سینمای ایران را دریافت نکند تا حتی نتواند هزینه‌های تلفن همراهش را هم پرداخت کند با چنین وقاحتی در برابر دوربین های رسانه‌ای ظاهر می‌شود، مفهومی به ذهن نمی‌رساند به‌جز تبدیل شدن به عروسک خیمه شب بازی رسانه‌های غربگی!
ادامه مطلب...

دیه گو آرماندو مارادونا روی نیمکت تیم ملی ایران. شاید وقتی اولین بار این نام مطرح می شود به شوخی شباهت داشته باشد. پروسه ای که اما انجامش از همین حالا استارت خورده است.
سرمربی ضد امپریالیست آرژانتین در جام جهانی که در ژوهانسبورگ و در گیر و دار جام جهانی ، تصویر محمود احمدی نژاد را بر دیوار اتاقش زده بود می آید تا پس از اولین دیدار رسمی پس از 5 سال ابراز ارادت دو سویه اولین دیدار میان دو ستاره ضد آمریکایی دنیا انجام شود. دیداری که در آن محبوب ترین ستاره فوتبال جهان در ازای پیراهنی که هدیه داده ، ممکن است نیمکت تیم ملی ایران را هدیه بگیرد. انتخابی که تیم ملی ایران را به یکی از خبرساز ترین تیم های جهان بدل می سازد.

قصه پیراهن دیه گو
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/8/16
جوسازی‌های رسانه‌ای و دیپلماتیک غربی‌ها در ماجرای اعدام «سکینه میم» همچنان ادامه دارد.

به گزارش جهان، این در حالی است که بسیاری از خبرهایی که در این زمینه منتشر می‌شود، دروغ‌هایی است که منشا آنها بنگاه‌های تبلیغاتی آمریکایی هستند.

در همین رابطه اخیرا سخنگوی وزارت‌ خارجه جمهوری اسلامی می‌گوید: دشمنان در بحث حقوق ‌بشر آنقدر وقیح و گستاخ شده‌اند که پرونده خانمی را که مرتکب جنایت و خیانت شده به یک پرونده حقوق ‌بشری تبدیل کرده‌اند و امروز این فرد سنبل آزادیخواهی و حقوق ‌بشر شده و عکس او را از ساختمان نخست ‌وزیری یکی از کشورها آویزان کرده‌اند و یا در کابینه یکی از کشورهای اروپایی زنان کابینه اعلام کرده‌اند از این به بعد به ما بگویید سکینه. 

روز گذشته و همزمان با پرتاب کتاب به سوی اوباما فرد دیگری با عریان شدن در برابر رییس‌جمهور آمریکا جایزه میلیاردر انگلیسی را که برای این کار یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود، برنده شد.

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل روز گذشته و همزمان با پرتاب کتاب به سوی باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا از سوی یک فرد معترض آمریکایی یک فرد دیگر نیز در جریان همایش تبلیغاتی حزب دموکرات در فیلادلفیا بزاداشت شد.

این فرد که هیچ لباسی بر تن نداشت عباراتی را بر روی بدن خود نوشته بود که روز گذشته رسانه‌های خبری از هدف و هویت این فرد گزارشی در دست نداشتند.

ادامه مطلب...

شاید بخاطر داشته باشید که حدود 1سال پیش مطلبی با عنوان نتیجه جفت‌گیری اسب و گورخر در قسمت سرگرمی قرار دادیم، این بار با حیوانی عجیب‌تر آشنا می‌شوید که از خانواده زرافه است اما شباهت به گورخر دارد!!
 


okapis نام حیوانی است که فقط در جنگل‌های کنگو یافت می‌شود و حدود 20هزار مورد از این نوع حیوانات گزارش شده است!





یک هنرمند مثلا خوش ذوق به نام لوکا سیگورداردوتیر دست به یک ابتکار جالب زده است. او برای یک تازه عروس لباسی از کیک درست کرده است!!
به نظر میرسد عروس خانم باید تا آخر مراسم بدون هیچ حرکتی، ثابت بماند و صبر نماید تا میهمانان شروع به خوردن لباس او کنند تا او از این وضعیت سخت راحت شود!



هرگز بدون قلاده و نامزدش از منزل خارج نمی‌شود، همواره به سبک بربرها لباس می‌پوشد و هیچگاه آشپزی یا نظافت منزلشان را نیز انجام نمی‌دهد…

چاپ تصویر «تاشا مالتبی» در روزنامه‌ها در ابتدا یادآور خاطره تلخ «لیندی اینگلند»، یکی از سربازان زن آمریکایی را در اشغال عراق توسط این کشور تداعی کرد. انتشار تصویر این زن ?? ساله آمریکایی در حال کشیدن یکی از زندانیان عراقی زندان ابوغریب با طناب بازتاب خبری گسترده داشت و جهان را لرزاند. اما تصویر تاشا، دختر ?? ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است با تصویر آن زندانی عراقی، تفاوت بسیار دارد. تاشا، دانشجوی رشته فناوری موسیقی معتقد است حیوان خانگی نامزدش، «دنی گریوز» است، هرگز بدون قلاده و نامزدش از منزل خارج نمی‌شود، همواره به سبک بربرها لباس می‌پوشد و هیچگاه آشپزی یا نظافت منزلشان را نیز انجام نمی‌دهد. براساس معاینات روان‌شناسان، تاشا از هیچگونه بیماری روانی رنج نمی‌برد و در کمال صحت روحی و روانی به این انتخاب رسیده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که هم‌وطنانش به تنفر وی از خوی انسانی احترام بگذارند و او را در جمع خود بپذیرند.
ادامه مطلب...

نمونه ای از جدیدترین رفتار غیر اخلاقی و حیوانی که این بار در کشور ژاپن رخ داده، اجبار دانش آموزان دختر به حضور کاملا عریان در جلسه امتحان است که…
ادامه مطلب...

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: بیش از یک میلیون و 209 هزار ایرانی معصومه نام دارند.

فراوانی نام معصومه در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور نشان می دهد یک میلیون و 209 هزار و 878 بار در بین نام زنان تکرار شده است.

به گزارش سازمان ثبت احوال کشور، القاب حضرت معصومه نیز یک میلیون و 128 هزار و 916 بار تکرار شده که این نشان از استقبال ایرانیان از نام ائمه معصومین(س) است.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 138
کل بازدیدها: 924682

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]