سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابستان 91 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

یک روز وقتى کارمندان به اداره رسیدند ، اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود :

« دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت . شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت 10 در سالن اجتماعات برگزار مى‌ شود دعوت مى‌ کنیم . »

در ابتدا ، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌ شدند اما پس از مدتى ، کنجکاو مى‌ شدند که بدانند کسى که مانع پیشرفت آن‌ ها در اداره مى‌ شده که بوده است . این کنجکاوى ، تقریباً تمام کارمندان را ساعت10 به سالن اجتماعات کشاند . رفته رفته که جمعیت زیاد مى ‌شد هیجان هم بالا مى‌ رفت . همه پیش خود فکر مى ‌کردند : « این فرد چه کسى بود که مانع پیشرفت ما در اداره بود ؟ به هر حال خوب شد که مرد !» کارمندان در صفى قرار گرفتند و یکى یکى نزدیک تابوت مى ‌رفتند و وقتى به درون تابوت نگاه مى ‌کردند ناگهان خشکشان مى زد و زبانشان بند مى‌ آمد .

آینه ‌اى درون تابوت قرار داده شده بود و هر کس به درون تابوت نگاه مى‌ کرد ، تصویر خود را مى ‌دید . نوشته‌ اى نیز بدین مضمون در کنار آینه بود:

ادامه مطلب...

لشیفته فراهانی از بازیگران سرشناس سینمای ایران ، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه‌گی در فیلمها به نمایش عموم گذاشت ، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی ، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است.



در این فیلم که نویسنده فیلم نامه آن یک افغانی است ، این خواننده و بازیگر مستهجن نقش‌های سخیف ، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می کند تا از این راه کسب معاش کند.

به گزارش ایرانیان شاد گلشیفته فراهانی از بازیگران سرشناس سینمای ایران در فیلم جدیدش نقش یک روسپی را ایفا می کند.
گفتنی است نویسنده فیلم نامه افغان است

گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش

ادامه مطلب...

گوگل دائما در حال جمع آوری حجم بسیار عظیمی از اطلاعات درباره شیوه استفاده از اسمارت فون ها در سراسر دنیا است و این اطلاعات را در وب سایت « Our Mobile Planet » قرار می دهد. روز گذشته این شرکت اطلاعات درج شده در این سایت را به روز رسانی کرد. این سایت به شما اجازه می دهد که نگاهی دقیق تر به دنیای ابزارهای همراه داشته و آمار و ارقام را بر اساس تمامی جنبه های کاربردی اسمارت فون ها (از قبیل اپلیکیشن یا پلتفرم ها)‌در 40 کشور دنیا مقایسه کنید. شما همچنین می توانید این اطلاعات را بر اساس جنسیت و سن هم دسته بندی کنید.
در ادامه مطلب به ذکر موارد جذاب و حیرت انگیز اطلاعات این سایت از نگاه businessinsider می پردازیم.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/5/23

سلام به همه دوستان

به پاس این ماه مبارک و پر خیر و برکت نرم افزار رمضانیه را جهت استفاده دوستان عزیز آماده کردم.

امیدوارم که با نظرات و انتقادات خود مرا در طراحی های بعدی یاری کنید.

نرم افزار رمضانیه

دانلود



من نذر داشتم که پای سفره افطار مردم باشم ولی ظاهرا قسمت نبوده. ولی اینکه با زبان روزه به من درباره آینده دروغ گفته شد، اذیتم می کند. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند .
در حالی که تهیه کننده های برنامه «ماه عسل» از پاسخ به این سوال که چرا قطعه «با اجازه خدا» رضا صادقی در انتهای این برنامه پخش نمی شود طفره می روند،

این خواننده به نشانه اعتراض به رفتارهای غیرحرفه ای و بدقولی های پی در پی عوامل «ماه عسل» دوشنبه شب نسخه اصلی «با اجازه خدا» را روی اینترنت منتشر و همه کسانی را که باعث و بانی این تصمیم بودند، به خدا واگذار کرد.
ادامه مطلب...

حتما تاحالا نام بازی محبوب Angry Birds یا پرندگان خشمگین را شنیده اید یا حتی آندسته از دوستانی که طرفدار بازی های کامپیوتری هستند از این بازی مهیج لذت کافی برده اند. بطور کلی دیگر کمتر کاربر و گیمری پیدا می شود که نسخه ای از این بازی را بر روی تلفن همراه و یا بر روی رایانه خود نصب و لذت آنرا تجربه نکرده باشد. بازی مخصوص گوشی هایی با سیستم عامل آندروید که به سرعت مورد توجه قرار گرفت و بعد از انتشارش به صورت جهانی فراگیر شد به طوری که سازنده آن این بازی را برای سایر سیستم عامل ها هم عرضه کرد و کار به جایی رسید که این بازی راه خود را به کنسول های بازی هم پیدا کرد و در نهایت نسخه مخصوص لپ تاپ ها و کامپیوتر های شخصی آن هم عرضه شد. پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده با گرافیک بالاست که گروهی از پرندگان جورو واجور ستارگان آن هستند. پرندگانی که برای نابود کردن خانه ی خوک های سارق تلاش می کنند.

شما در بازی Angry Birds دارای چند نوع پرنده خواهید بود اما بد نیست بدانید قهرمانان این بازی با الهام از برخی نژادهای پرندگان واقعی طراحی شده اند.

 

همه چیز درباره Angry Birds (پرندگان خشمگین)

ادامه مطلب...



شکل و شمایل «ماه عسل» امسال تغییر کرد و همین تغییر ناگهانی، بحث های دنباله داری به راه انداخت؛ جای علیخانی چقدر خالی است؟ علی ضیاء از پس اجرا برآمده؟

• احسان علیخانیکشف نیست! بلکه اینها ویژگی های طبقه بندی شده و منحصر به فرد مجری است که در همه این سال ها به خوبی می شناسیمش و رفتارهایش را حدس می زنیم. کافی است فقط به ذهن نظم داد و برنامه های شاخصش را مرور کرد. نتیجه می شود اینها:

چالش با مهمانعلیخانی به عنوان مجری تاک شو، متوجه هست چه توقعاتی از او می رود. می داند که قرار نیست به عنوان یک عضو تزئینی حضور داشته باشد و صرفا مجالی بسازد برای اینکه مهمان برنامه حرف هایش را بزند. قرار است برنامه اش دیدنی و جذاب باشد نه تریبونی برای بیان افاضات.

پس مهمان را به چالش می کشد؛ دقیقا چیزی که بیننده در دلش می خواهد. میان حرفش می پرد، نمی گذارد پنج دقیقه کامل او صحنه را در دست بگیرد. حتی گاهی خودش بیشتر از مهمان حرف می زند و از اجرای مونولوگ یکی دو دقیقه ای هم ابایی ندارد. او با مطرح کردن سوال های پی در پی سعی می کند مهمانش را – که عموما از حضور دوربین معذبند، یا برعکس به دلیل آگاهی از حضور دوربین و عادت به کلیشه ها، رسمی  و جدی و خشک حرف می زنند – وادار به شکستن چهره نمایشی کند و با مطرح کردن سوالات غیرمنتظره، برای لحظاتی «خودِ واقعی» او را به بیننده نشان دهد.

تجربه بیشتراحسان علیخانی به کارش مسلط است. می داند با هر مهمانی چطور برخورد کند و می داند که چطور صحنه را در دست بگیرد. می داند در این لحظه کدام دوربین باید کار کند، می داند کجا باید به نشان تایید سر تکان بدهد، کجا لبخند مشکوک بزند، کجا چهره در هم بکشد و کجا بزند روی پایش و هیجان نشان بدهد.

علیخانی بعد از همه این سال ها، دیگر قلق اجرا دستش آمده و به محض اینکه کار بیخ پیدا کند یا خسته کننده شود، سر و ته حرف را جمع می کند یا حتی با جمله ای می فهماند که جای بعضی حرف ها در برنامه او نیست. کمتر دستپاچه می شود و اغلب خونسرد رفتار می کند (هر چند که گاهی رفتارهایش نمایشی شود).

به هر حال او آگاه است که میلیون ها بیننده او را می بینند و برای اثرگذاری بیشتر برنامه، لازم است گاهی «شو» اجرا کند. حتی اگر این شو – گاهی – در مدل لباس پوشیدنش هم جلوه کند...

نفر اول و آخرعلیخانی هم روی صحنه خودی نشان می دهد و هم پشت صحنه برنامه را مدیریت می کند. دلیل بزرگ این کارگردانی دوطرفه، به تهیه کنندگی او برمی گردد، یعنی برنامه اش را از صفر تا صد (از فکر و ایده تا اجرای کامل روی آنتن) در اختیار دارد و در همه اجزایش دخالت می کند. به همین دلیل است که به راحتی دستور تغییر نما می دهد، میان حرف ها تذکر می دهد که فلان دوربین او را بگیرد، پلی بک ها و آیتم ها (میان برنامه ها) را به اتاق فرمان یادآوری می کند و حتی در لحظه، عصبانیتش را از عوامل صحنه و به هم ریختگی های احتمالی بروز می دهد. اینطوری، تماشاگر هم احساس می کند تنها حکمران کل برنامه علیخانی است که به برنامه رنگ می دهد.
ادامه مطلب...

.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923712

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]