سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو عمومی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 89/10/9

خبر عاشق شدن خانم مادونا انتشار گسترده ای در رسانه های مختلف جهان و به ویژه انگلیس داشته و آنان نوشتند: برای اولین بار بود که خانم مادونا با لباس های پوشیده و غیر عریان مشاهده شد.

به نظر می رسد وی این لباس ها را به درخواست "ابراهیم زیبات" که یک جوان مسلمان است، پوشیده باشد. "مدونا" خواننده سرشناس پاپ که در حال حاضر 52 سال سن دارد، عاشق یک جوان فرانسویی الجزایری تبارشده است.  مادونا عاشق پسر مسلمان شد

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، به نقل از صفحه عربی تابناک، گفته می شود این جوان مسلمان الجزایری 24 ساله "ابراهیم زیبات" نام دارد و 28 سال از خانم مادونا کوچک تر است.     

بنابر این گزارش، خبر عاشق شدن خانم مدونا انتشار گسترده ای در رسانه های مختلف جهان و به ویژه انگلیس داشته و آنان نوشتند: برای اولین بار بود که خانم مدونا با لباس های پوشیده و غیر عریان مشاهده شد.

به نظر می رسد وی این لباس ها را به درخواست "ابراهیم زیبات" که یک جوان مسلمان است، پوشیده باشد.  گفتنی است مادونا دارای افکار و عقایدی کابالایی(وابسته به صهیونیسم) است.



حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می آید...
سَتار گلمکانی صاحب بزرگترین بنگاه ملک و ماشین شهر?ماه تکیه راه می اندازد و خودش در روز تاسوعا سر مردم گل می مالد و ?? ماه هم سرشان شیره!
حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می آید...
قدرت سامورایی!شب ها در تکیه لخت می شود و میانداری می کند و روزها مردم را لخت می کند و زورگیری ...!
حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می آید...

فرشید پوسترهای گلزار و مهناز افشار را از بساطش جمع می کند وآخرین ورژن! پوسترهای علی اکبر(ع) و حضرت عباس (ع)را در بساطش پهن ...!
حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می آید...
آقای صولتی تا پایان اربعین تمام پاساژش را سیاه می کند و تا آخر سال هم مشتری هایش را!
حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می آید...
قادر روزهای تاسوعا و عاشورا قمه می زند و علم می کشد ولی در ماه رمضان سیگار ازلبش نمی افتد!
حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می آید...
سیامک چشم چران! که پاتوقش همیشه خدا نزدیک مدارس دخترانه است در دسته جات عزاداری اسفند دود می کند!
حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می آید...
ادامه مطلب...

در برخی از خوابگاه‌های دانشجویی در تهران بویژه خوابگاه‌های دختران، بداخلاقی‌هایی نظیر همجنس بازی و برهنه شدن دختران در محوطه به وفور مشاهده شده تا جایی که متخلفین در برخی طبقات، محدودیت ورود سایر دانشجویان را اعمال کرده و اجازه ورود به این مناطق ممنوعه را نمی دهند.

به گزارش صراط بحث ابتذل‌های اخلاقی در همه خوابگاه‌های دانشجویی مشهود است به طوری که در دو دانشگاه معروف تهران خوابگاه‌ها به مراکز فساد و فحشا . کانون تولید برخی محصولات غیراخلاقی در دانشگاه ها تبدیل شده است.

خوابگاه‌های دانشجویی با وجود متمرکز بودن در محوطه‌های دانشگاه‌ها و اینکه خیلی از مسئولان نظارت کافی بر آنها را دائماً تکرار می کنند، اما وجود مشکلات اخلاقی و اسفناک این مکان‌ها بازگوی این مطلب است که نه تنها نظارت بر این مکان‌ها وجود ندارد بلکه خوابگاه‌‌های دانشجویی به مکان‌هایی برای ترویج بداخلاقی‌های خاصی تبدیل شده است.
ادامه مطلب...

هفتمین زن کدخدا عزیز با صندوق جواهرات از حرمسرای شوهرش فرار کرد/کدخدا عزیز حالادیگر از زنانش سیرشده!
حوادث > داخلی - روزنامه اطلاعات یک‌شنبه ششم فروردین ماه سال 1340نوشت:

دو روز پیش کدخدا عزیز، کدخدای یکی از دهات نزدیک تهران به ژاندارمری ده خود اطلاع داد که تمام پول نقد او به سرقت رفته و آخرین همسرش نیز به دنبال گم شدن پول‌ها مفقود گردیده است!
ادامه مطلب...

 این ماجرا به سال 2004 برمی‌گردد زمانی که کریستل دُمیچل با یک مرده ازدواج کرد!!ماجرا از زمانی آغاز شد که در سال 2002 کریستل با نامزدش اریک که یک پلیس بود در حال رانندگی بودند که یک راننده مست کنترل ماشینش را از دست می‌دهد و با آنها تصادف می‌کند. در این حادثه اریک می‌میرد و کریستل هم که باردار بوده، بچه‌اش را از دست می‌دهد.
این زن 35ساله در مصاحبه‌ای که انجام داده بود اعلام کرد: می‌دانم این اقدام من بسیار عجیب به نظر می‌رسد اما کسی نمی‌تواند احساس مرا درک کند. جسم اریک در کنار من نیست اما عشق او همیشه با من خواهد بود. ما زندگی عاشقانه‌ای داشتیم و قرار ازدواج خود را نیز گذاشته بودیم که این اتفاقات پیش آمد و من می‌خواهم به قولی که داده بودم عمل کنم.

ادامه مطلب...

  در گزارش پلیس همچنین آمده است که در بازرسی ماموران امنیتی دانشگاه و پلیس از محل، مشخص شد که دوربین کوچک در ...

«هومر راجرز»، 37 ساله و استادیار فناوری اطلاعات در دانشگاه ایالتی «ماساچوست»، به اتهام نصب یک دوربین مخفی در حمام یکی از دانشجویان زن این دانشگاه و تصویربرداری از این زن، توسط پلیس منطقه «وستون» دستگیر و روانه زندان شد.
در گزارش پلیس همچنین آمده است که در بازرسی ماموران امنیتی دانشگاه و پلیس از محل، مشخص شد که دوربین کوچک در سیفون دستشویی تعبیه شده و تمامی حرکات این زن را به خوبی ضبط می‌کرده است.
هنوز گزارشی در مورد محاکمه و مدت مجازات این استاد سوءاستفاده جو و ناخلف منتشر نشده است.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/8/23
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/8/23

شرمندگی

وقتی متوجه این مساله شدم، احساس کردم دنیا بر سرم خراب شده و هیچ راه چاره ای را نمی توانم پیدا کنم. احساس ارزشمندی و محبوبیت خود نزد شوهرم را تباه شده تصور می کردم. این مشکل را با هیچکس نمی توانستم بازگو کنم حتی نزد یک مشاور. چون فکر می کردم به محض توضیح مشکل، انگشت اتهام به سمت خودم، بی کفایتی ها، بی توجهی و... نشانه می رود. اما باور کنید این طور نبود. من همیشه سعی می کردم برای همسرم بهترین باشم، بهترین لباس ها را بپوشم، به ظاهر خودم اهمیت دهم، به نیازهایش توجه کنم و...

حتی مطمئن هستم او هم از من راضی بود چون هیچگاه زبان به اعتراض نگشود حتی همیشه از من، از حسن انتخاب خودش و از رضایت زناشویی اش صحبت می کرد. ما هیچ مشکل خاصی با هم نداشتیم تا اینکه من به طور اتفاقی متوجه این واقعه دردناک شدم... .
این مشکل را با هیچکس نمی توانستم بازگو کنم حتی نزد یک مشاور

فکر می کنید خانم ماجرای ما، از چه مشکلی رنج می برد؟ خیانت همسر، تجدید فراش، دروغگویی و یا...

نه هیچکدام از حدس های شما درست نبود. شاید اکثر شما، نتوانید مشکل این خانم را حدس زده و یا حتی درک کنید مگر آنهایی که خودشان این مساله را از نزدیک لمس کرده و با آن مواجه شده باشند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/8/23
همه چیز درباره فیلم چارلی چاپلین است. فیلمی که در سال 1928 ساخته شده و در یکی از صحنه های آن زنی ظاهر می شود که گوشی موبایل بدست جلوی صحنه راه رفته و حرف می زند.
به گزارش خبرانلاین، این فیلم دنیای فناوری را تکان داده و حدس و گمانها را درباره این صحنه داغ نموده است. برخی نام این زن را تایم تراولر یا فردی که جلوتر از زمان بوده نامگذاری کرده اند.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 924608

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]