سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاییز 92 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

mood-beauty-2

آنچه که بیشتر دانشمندان درباره احساس زیبا داشتن می دانند تمرکز روی چیزهای منفی زندگی است مثلا داشتن استرس ، افسردگی ، بد اخلاقی روی بدنتان تاثیر مستقیم می گذارد. اما عکس این مساله نیزدرست است: استرس و افسردگی کمتر برابر است با آکنه کمتر، ریزش موی کمتر ، خشکی پوست کمتر و تجمع چربی کمتر. بخش عمده ای از تحقیقات مربوط است به داشتن احساس خوب تا از نظر رفتاری درست تصمیم گیری کنیم که منجر به زیبایی بیشتر می شود.
برای مثال ، افراد شاد بیشتر از افراد غمگین تمایل به برقراری رابطه ج-ن-س-ی دارند. رابطه ج-ن-س-ی باعث گشاد شدن رگهای خونی شده که منجر به درخشش و سرخی پوست می شود. همچنین باعث گردش خون در سراسر بدن می شود، گردش خون باعث ارسال مواد غذایی و اکسیژن به پوست و مو شده و آنها را سالمتر نگه می دارد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/9/24

شب یلدا, تبریک شب یلدا

به صد یلدا الهی زنده باشی
انار و سیب و انگور خورده باشی
اگر یلدای دیگر من نباشم
تو باشی و تو باشی و توباشی و…

برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد…برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست…

ادامه مطلب...

پدر آیت الله سید محمدتقی مدرسی نقل می کند: عصر عاشورای سال 61 هجری ، شیطانک ها دیدند که ابلیس سرکرده ی آنان ، به سر و صورت می زند و می گرید گفتند: امروز که تو باید خوشحال باشی از چه رو پریشانی و گریان؟

گفت: اشتباه بزرگی کردم که این جماعت را واداشتم که حسین را بکشند گفتند:چطور؟ مگر تو نمی خواستی این جمع به ظاهر مسلمان ، راهی جهنم شوند؟ و مگر نشدند؟

گفت:چرا چنین شد ولی از این نکته غفلت کرده بودم که با این کار ، باب رحمت الهی به روی مردم باز می شود هرکس به نحوی خود را در دستگاه امام حسین [علیه السلام] جای می دهد و از شفاعت او بهره مند می گردد. منبع:داستانهای روح فزا ص 127



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/8/19
ابوسیّار از امام صادق علیه السّلام نقل می‌کند که فرمودند: 
هنگامی که مؤمن داخل در قبر می‌شود، نماز [همانند انسانی] در سمت راست و زکات در سمت چپ خواهد بود و نیکی بر او سایه افکند و صبر در طرفی دور از آن‌ها باشد. پس هنگامی که آن دو فرشته‌ی مأمور پرسش داخل شوند، صبر به نماز و زکات و نیکی گوید: مواظب رفیق خود باشید؛ اگر درمانده شدید، من حاضرم. 
(الکافی 2: 90، ح 8 )



ابوهارون مکفوف نقل کرده است که امام صادق علیه السّلام فرمودند: 
... اى ابوهارون، هر کس در رثای حسین علیه السّلام شعرى بگوید و خود گریه کند و ده نفر دیگر را نیز بگریاند، بهشت بر او واجب مى‌شود؛ هرکس در رثای حسین علیه السّلام شعرى بگوید و خود گریه کند و پنج نفر دیگر را نیز بگریاند، بهشت بر او واجب مى‌شود؛ و هر کس که در رثای حسین علیه‌ لسّلام شعرى بگوید و خود گریه کند و یک نفر را بگریاند، بهشت بر هر دو واجب مى‌شود؛ و هر کس که نزد او یادی از حسین علیه‌السّلام شود و از چشمانش به مقدار بال مگسی اشک خارج شود، ثواب و اجر او نزد خداست و [خداوند براى وى] به کمتر از بهشت راضی نمی‌شود.
(کامل الزّیارات، 104، ح 1)


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/8/13

کربلا چه قدر شبیه قرآن است؛ آخرین شهدای آن اصغر و عبدا... مثل سوره‌های آخر قرآن کوچکند!

- کربلا بلوغ عاطفه و اندیشه است، هر کس به بلوغ فکری و عاطفی برسد، عاشورایی است.

- وقتی هیچ نداری باید همه چیز باشی، این درسی است که زینب به ما آموخت.

- کربلا زیباترین تابلوی نقاشی است که خداوند بر بوم زمین، ترسیم کرده است.

- کربلا بهشت زمین است با قلب‌های سوخته، خیمه‌های آتش گرفته و آسمان داغ سوزان، آری بهشت در آتش متولد می‌شود.

- ره آورد مطالعه‌ی تاریخ، بهت و شگفتی است، تاریخ، خود مبهوت و شگفت‌زده‌ی یک روز خویش است؛ ?عاشورا?

- امام حسین (علیه السلام) می‌فرماید: خداوند به هر کس راستگویی و نیکخویی و پاکدامنی و پاک‌خوری روزی کند خیر دنیا و آخرت را ویژه او ساخته است.

- امام حسین (علیه السلام) فرمود: گریستن از خشیت خدا، رهایی از آتش دوزخ است و فرمود: گریه دیده‌ها و خشیت دل‌ها، رحمتی از خداست.

- امام حسین (علیه السلام) فرمود: شکرگزاری تو برای نعمت پیشین، نعمت تازه را سبب می‌شود.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 923962

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]