سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کامپیوتر - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

این مقاله به زبان اصلی می باشد ولی اگر کمی با انگلیسی آشنا باشید می توانید از آن استفاده کنید.

این مقاله را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود

مقالات دیگر در این زمینه را از سایت 4tomorrow.ir دریافت کنید



به نقل از Mashable، نشانه‌های حاکی از آن است که می‌توان به ویندوز 8 مایکروسافت نیز پس از محصول خوب ویندوز 8 این شرکت امیدوار بود. آخرین نشانه از ویندوز 8 حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تغییرات خوب و امکانات پیشرفته‌ای را به نوار ابزار سیستم عامل جدید خود اضافه کند. در تصاویری (اسکرین‌شات) که از این سیستم عامل در اینترنت منتشر شده است نوار گزارش پیشرفت کار (progress indicator) نسبت به ویندوز ? دارای پیشرفت بوده و امکاناتی به آن اضافه شده و حتی نوار ابزار گزارش نصب سخت‌افزار نیز به آن افزوده شده است و در تصاویر به خوبی زمان نصب یک موشواره قابل مشاهده است.

ادامه مطلب...

قوانین تایپ فارسی

- قوانین تایپ :
اکنون شروع به تایپ نمائید. با زدن Space کلمات از یکدیگر جدا می شوند. زمانی که یک سطر تمام می شود برای رفتن به سطر بعد لازم نیست Enter بزنید ، برنامه توسط خصوصیت Word Wrap موجب می گردد که سطر شما بدون زدن Enter شکسته شود . اکنون یک جمله به پایان رسید . نقطه را گذاشته و ادامه دهید تا جمله بعدی نیز تمام شود. آیا بنظر شما یک پاراگراف پایان پذیرفته و یا چون دو جمله دارید ، دو پاراگراف تایپ کرده اید؟ در جواب باید گفت یک پاراگراف شامل یک حرف ، یک سطر یا چند سطر است که تا پایان نپذیرفته Enter نباید زد. هرگاه Enter زده شد به مفهوم پایان یک پاراگراف است . ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/12/10

فرقی نمی کند که شما از ویندوز7، ویستا یا XP استفاده کنید زیرا در هر صورت این 25 ترفند باعث می شوند پی سی شما سریع تر و ایمن تر کار کند و حتی کار با آن برای شما تبدیل به نوعی تفریح شود.
ویندوز 7، بهترین سیستم عامل مایکروسافت تا به امروز بوده است. نسخه جدید این سیستم عامل، ارتقاءهای متعددی در رابط کاربری ( Aero Snap, Hello)، پیشرفت در حوزه شبکه سازی( Homegroupها)، پشتیبانی از صفحه لمسی( زنده باد پی سی های tablet) و بهترین تجربه ای که تا به حال در زمینه Windows Media Center حاصل شده ( پشتیبانی از ClearQAM) را در خود گنجانده است.
هرچند که مثل هر سیستم عامل دیگری، ویندوز 7 نیز می تواند از چند دست کاری( tweak) و تعدادی Add-on استفاده کند. ما در این مقاله، 25 توصیه و ترفند را فراهم کرده ایم که به شما کمک کنند ویندوز7 را سریع تر، ساده تر، ایمن تر و فرح بخش تر اجرا کنید. و از آنجائیکه بسیاری از افراد هنوز هم از ویندوز ویستا یا XP استفاده می کنند، با خواندن این مقاله متوجه می شوند که این توصیه ها با ویندوز آن ها نیز کار می کند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 89/12/7

بر سفره هفت سین بهارانه نشستیم

در محفل گل ها چو پروانه نشستیم

سال نو و آینده و لطف و کرمِ یار

در لحظه تحویل به شکرانه نشستیم

--------------------------------------------------

00 : 03

.

.

00 : 02

.

.

00 : 01

.

.

00 : 00

.

.

>>>> BOOM <<<<

.

.

Eidetoon Mobarak

-------------------------------------------------- ادامه مطلب...

متاسفانه در Microsoft Windows تقریبا راه های زیادی برای بازیابی رمز عبور فراموش شده Adminstrator وجود دارد که ما در این مقاله به یکی از بارزترین روش ها اشاره می کنیم. اگر شما دسترسی به حساب کاربری خود و Administrator را از دست داده اید و نمی دانید که چه باید کرد، مقاله زیر را دنبال کنید.
قبل از شروع و شرح این روش توصیه می کنیم که پس از ورود دوباره به حساب کاربری Administrator خود و دسترسی کامل به سیستم، توسط خود ویندوز یک Password Recovery Disk تهیه کنید تا از این به بعد در صورت فراموش کردن رمز عبور، براحتی و بدون هیچ برنامه ی اضافی رمز عبور خود را بازیابی کنید. این توصیه برای مدیران شبکه ها و کلیه کاربرانی که اطلاعات مهمی در سیستم خود دارند پیشنهاد می شود.
مزیت این روش به دیگر روش های موجود (برای بازیابی رمز عبور) این است که به برنامه ی جانبی نیاز ندارد و با استفاده از امکانات خود ویندوز و CD/DVD نصب ، می توان رمز عبور را بازیابی کرد. اما نکته ای قابل ذکر است که برای استفاده از این روش باید System restore فعال باشد و باید یک Restore Point، قبل از عدم دسترسی به حساب کاربری، در سیستم ایجاد شده باشد!
برای شروع CD/DVD نصب ویندوز ویستا یا ? را رایانه قرار دهید و سیستم را restart کنید. در هنگام بوت ، و نمایش تصویر زیر ، دکمه Enter را بزنید تا وارد محیط نصب ویندوز شوید.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/4/13
کمتر کسی پیدا می‌شود که با محصولات مایکروسافت کار کرده باشد ولی سراغ Word نرفته باشد و با آن کار نکرده باشد. خب این موضوع بی‌دلیل نیست چون بدون شک قویترین نرم‌افزار پردازش کلمه‌ای که تاکنون به بازار نرم‌افزار دنیا معرفی شده است Word می‌باشد شرکت مایکروسافت اولین نسخه از این نرم‌افزار را در سال 1997 روانه بازار کرد و استقبال زیادی هم از آن شد. پس از آن سعی شد در نسخه‌های بعد این نرم‌افزار امکانات جدیدتری به آن افزوده شود و اشکالات قبلی آن نیز رفع شد و تقریباً هر بار که نسخه جدیدی معرفی می‌شد. چهره‌ جدیدی از نرم‌افزار می‌دیدیم با کلی امکانات جدید، من فکر می‌کنم در Word2010 همه چیز به اوج خودش رسیده باشد و ما شاهد کامل ترین و شاید زیباترین نرم‌افزار واژه‌پرداز باشیم. اجازه بدهید برویم سراغ مهمترین تغییرات و امکانات جدید Word2010
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/9/2
چند سالی از عرضه سیستم عامل لینوکس میگذرد. اما با وجود سلطنت ویندوز
به ویژه در کشور ما ، کاربران زیادی از این سیستم عامل بهره نمیبرند. اما
کاربرانی هم هستند که تا حدودی با لینوکس آشنایی دارند و چند باری با آن
کار کرده اند و به نوعی تازه کار محسوب میشوند. در این ترفند قصد داریم 10
نوع از بهترین و کاربردی ترین دستورهای موجود در لینوکس را برای این
کاربران تازه کار مطرح سازیم. چرا که با استفاده از همین گونه دستورات است
که به مرور در این سیستم عامل نیز حرفه ای خواهید شد.


کافی است در داخل Shell دستورات زیر را وارد نمایید:


1- ls
این
دستور را میتوان کاربردی ترین و اساسی ترین دستور پایه نام برد. ls به
منظور نمایش فایلهای موجود در دایرکتوری که در آن هستید به کار میرود.

ادامه مطلب...

فارسی ساز آفیس 2007 منتشر شد !  
مایکروسافت بسته نرم‌افزاری خود را برای فارسی کردن آفیس ???? ارائه داد.
این پک نرم‌افزاری ?? مگابایتی تمام آن چیزی است که ما فارسی زبان‌ها به دنبال آن می‌گشتیم. برنامه واژه پرداز Word که سال‌هاست در ایران و سایر نقاط به عنوان بهترین برنامه جهت تایپ نامه و اسناد بکار می‌رود،
این بار از طرف خود مایکروسافت بسته نرم افزاری فارسی ساز آفیس ???? ارائه شد.
ادامه مطلب...

   1   2   3   4      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923305

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]