سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار 90 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

 

آیا نخستین رابطه جنسی‌تان را به خاطر می‌آورید؟ اغلب کسانی که با آنها در این مورد گفت‌وگو کرده‌ام، می‌گویند پیش از آن، همه چیز در مورد این رابطه یک تصویر مبهم بود. ‌‌گاه بنا بر امکانات موجود، دیدن صحنه‌هایی از این دست در پاره‌ای فیلم‌ها ممکن می‌شد. در آن فیلم‌ها همیشه مردی با اندامی ورزیده و جذاب حضور داشت که زنی را به‌‌‌ همان اندازه دلپسند، در مدت کوتاهی به اوج لذتی می‌رساند که تنها حالت و صدای آن زن گواه چنین اوجی بود. لذتی ناشناخته و دنیایی که بسیار دور به نظر می‌آمد؛ دنیایی که اغلب پیش از تصور کردن آن، لباس بلند و سفید عروسی و خانه‌ای برای ابد، پیش رویت قرار می‌گرفت و در ‌‌‌نهایت نیز آن شب که هزاران افسانه در موردش گفته و شنیده شده صحنه پایانی را شکل می‌داد.

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/10

 

اس ام اس وفات امام خمینی

 
ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه حقا ًضایعه ای جبران ناپذیر و صدمه ای بزرگ بود .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

امام عزیز با حیات ، ابتکارو تحرک خود که از آن روح بزرگ و دل روشن بر می آید و همچنین با مرگ پر حادثه و عروج ملکوتی خود به اسلام و انقلاب خدمت کردند .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

امروز (در ارتحال امام )دشمنان انقلاب اسلامی تو دهنی سختی از مردم خورده اند .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/10

کلیپ اول مربوط به جابی است که آخرین ساعات عمر امام هست که توی اخبار  صدا و سیما اعلام میشه که حال امام بسیار وخیم هست   حجم:862کیلوبایت   دانلود

----

کلیپ دوم جایی هست که در بیمارستان بقیه الله رو نشون میده که امام (ره)رحلت میکنند و همه گریه میکنند اعم از پزشکان و خانواده امام(حتما دانلود کنید)   حجم:2.48مگابایت   دانلود

----

کلیپ سوم جایی هست که صدا و سیما بلافاصله خبر رحلت امام رو پخش میکنه-از طریق اخبار که گوینده خبر آقای حیاتی هست این لحظه خیلی بیاد ماندنی بود(حتما دانلود کنین)   حجم:2.14مگابایت   دانلود

----

کلیپ چهارم بعد از لحظه رحلت امام رو نشون میده خیابان ها مملو از جمعیت مردم میشه و لحظه ای که امام رو در اتاقک شیشه ای میزارند   حجم:3.28مگابایت   دانلود

----

و در آخر هم سرودی از دکتر محمد اصفهانی میزارم که شعرش از خود امام خمینی (ره) هست که اگه اشتباه نکنم اسمش نیمه خرداد هست   حجم:1.71 مگابایت   دانلود

منتظر نظراتتون هستم.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/2/7

چقدر خنده داره که یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست. ولی 90 دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می گذره!


چقدر خنده داره که صد هزارتومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می ریم کم به چشم میاد!


چقدر خنده داره که یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یک ساعت فیلم دیدن به سرعت می گذره!

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/1/31

Username: EAV-33458853
Password: d643h6vjh2

Username: EAV-33508248
Password: 6hm73m6hxe

Username: EAV-42689566
Password: hdufbbardb

Username: EAV-42873253
Password: 3c3j2ps8v7

Username: EAV-42876770
Password: pjju4trc27

Username: EAV-42876781
Password: ks8xcj2pbt

Username: EAV-43678901
Password: x8ss8ap6hj

Username: EAV-43850371
Password: ddur2kc6pr



در کشورهای غیر اسلامی انحطاط فرهنگی و اخلاقی به قدری عمیق شده که گاهی شنیدن بدترین و عجیب ترین اخبار حیوان صفتانه و غیر اخلاقی یاعث تعجب نمی شود.


 

نمونه ای از جدیدترین رفتار غیر اخلاقی و حیوانی که این بار در کشور ژاپن رخ داده، اجبار دانش آموزان دختر به حضور کاملا عریان در جلسه امتحان است که به بهانه جلوگیری از تقلب در امتحان صورت گرفت.

شاید بتوان این نتیجه را گرفت که نبود دین که انسان را به رفتارهای غیر اخلاقی می کشاند، انسان را به یک حیوان یا فرد کاملا احمق تبدیل می کند، که نمونه عینی این مسأله را در اینجا مشاهده می کنیم.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/1/28
همزمان با سفر رییس جمهور به یکی از استان های مرکزی کشور، سربازان گمنام امام زمان(عج) فردی را دسگیر کردند که طرح ترور دکتر احمدی نژاد را...
"عماریون"- همزمان با سفر رییس جمهور به یکی از استان های مرکزی کشور، سربازان گمنام امام زمان(عج) فردی را دسگیر کردند که طرح ترور دکتر احمدی نژاد را از طریق اینترنت منتشر کرده بود.
یکی از شهروندان ساکن همان شهر و استان که با سایتهای ضد انقلاب ارتباط اینترنتی دارد، در تماس هایی از طریق Chat room چت روم (اتاق گفتگو)، با مخاطبان خود فاش کرد: ما عده ای هستیم که قصد ترور رییس جمهور را در ماه های آینده داریم.
این فرد قبل از هرگونه اقدام عملی در راه اجرای نیت پلید خود شناسایی و بازداشت گردید.نامبرده از کاربران حرفه ای اینترنت است که به صورت دائمی با سایتهای ضد انقلاب در ارتباط بوده است. نامبرده در باز جویی ها اصل ترور را تایید و اظهار ندامت نموده است.


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/1/28

به گزارش جوانه نیوز به نقل از شبکه ایران ، هفته‌نامه آلمانی اشپیگل چندی پیش تصاویری از نظامیان آمریکایی حاضر در افغانستان را منتشر کرد که بعد از شکنجه و قتل غیرنظامیان افغان، آن‌ها را عریان کرده و بطور اهانت‌آمیزی در کنار این اجساد عکس گرفته بودند.

پیام اوباما از افغانستانبرای لیبیایی‌ها: آزاد باد لیبی!

ادامه مطلب...

یک نوجوان پسر کشتی گیر آمریکایی در مسابقات ایالت آیوا در آمریکا به دلیل عقاید مذهبی و ضعیف تربودن حریفش که یک دختر نوجوان کشتی گیر بود، حاضر نشد برای مبارزه روی تشک برود.


http://up.patoghsara.com/images/wvty2rmcmok0nl85mel.jpg

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/1/17

سلام

امروز می خوام یه سایت معرفی کنم که می تونید توش درخواست یه ساعت فلش برای موبایلتون رو بدید. البته با طرح و عکس مورد نظر خودتون.

طرح زیر یک طرح آماده است می تونید دانلود کنید.

 

سایت برای فردا

 

دانلود طرح:

برای دانلود راست کلیک کنید و save as رو بزنید.

آدرس سایت طراح: 4tomorrow.ir



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 923927

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]