سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس / تجاوز اوباما به یک افغان - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/1/28

به گزارش جوانه نیوز به نقل از شبکه ایران ، هفته‌نامه آلمانی اشپیگل چندی پیش تصاویری از نظامیان آمریکایی حاضر در افغانستان را منتشر کرد که بعد از شکنجه و قتل غیرنظامیان افغان، آن‌ها را عریان کرده و بطور اهانت‌آمیزی در کنار این اجساد عکس گرفته بودند.

پیام اوباما از افغانستانبرای لیبیایی‌ها: آزاد باد لیبی!

بر اساس این گزارش، "مایک فلاگنات" کاریکاتوریست و فعال رسانه‌ای آمریکایی با انتقاد شدید از سیاست‌های غیرانسانی دولت آمریکا اقدام به انتشار کاریکاتوری از تصاویر منتشر شده توسط اشپیگل کرده و ادعای اوباما در حمایت از آزادی‌خواهی مردم لیبی را به تمسخر گرفته است.

تصویر منتشر شده توسط هفته‌نامه اشپیگل از اهانت سربازان آمریکایی به غیرنظامیان افغان

این کاریکاتور اوباما را در حالی نشان می‌دهد که در کنار جسد عریان یک غیرنظامی شکنجه شده افغانی عکس یادگاری می‌گیرد و همزمان مدعی لزوم آزادسازی لیبی نیز هست. به عبارت دیگر اوباما به مردم لیبی نیز وعده همان آزادی را می‌دهد که سال‌هاست به غیرنظامیان زندانی در ابوغریب، گوانتانامو و مردم افغانستان و عراق هدیه کرده است.

این گزارش حاکیست، فلاگانت همچنین در یادداشتی که در وبسایت شخصی خود منتشر کرده، با اشاره به سکوت آمریکا در برابر کشتار مردم معترض بحرین به دست نظامیان سعودی می‌نویسد: اوباما و امپراطوری آمریکا آزادی‌خواهانی هستند که موشک کروز به‌دست گرفته و قصد دارند تا با شلیک موشک و فروریختن بمب بر سر ملت لیبی، برای آنان به اصطلاح آزادی به بار آورند و همزمان نظامیان سعودی تحت حمایت آمریکا به کشتار انقلابیون بحرینی مشغولند



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923318

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]