سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو عمومی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

 



استرس یکی از مشکلات عمومی است که تقریبا در همه عمر خود با آن روبرو هستیم.

مشکلات فردی، اجتماعی، شغلی، اقتصادی، زندگی مشترک، روابط بین افراد، ترافیک، کارهای ناتمام، امتحانات و آزمون ها و ... عوامل استرس زای زندگی ما هستند. متخصصان رشته های مختلف روش های متعددی را برای کنترل و مدیریت استرس های روزانه پیشنهاد نموده اند. این روزها در قالب مهارت های زندگی به افراد آموزش داده می شود که چگونه استرس های روزمره را کاهش دهند.
ادامه مطلب...

 

اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات بهداشتی در سراسر دنیاست.

بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی 1.4 میلیارد نفر در دنیا اضافه وزن دارند. این سازمان همچنین اعلام نمود که 40 میلیون کودک زیر پنج سال در جهان مبتلا به چاقی هستند. چاقی علاوه بر مشکلات ظاهری، عوارض متعددی نیز به همراه دارد. پر فشاری خون، افزایش چربی های خون، بیماری های قلبی- عروقی، دیابت نوع دو، مشکلات مفصلی، سکته مغزی، کبد چرب و ... از جمله پیامدهای خطرناک چاقی به شمار می روند.
ادامه مطلب...

 


بعضی زن ها فکر می کنند زندگی مشترک یعنی زندگی کردن مثل دوقلوهای به هم چسبیده. آنها انتظار دارند همسرشان از همان لحظه ای که از محل کارش خارج می شود، دربست در اختیار شان باشد و با این کار عشقش را به این زندگی ثابت کند.
ادامه مطلب...

 

زنان ژاپنی دارای پوستی زیبا هستند . راز آنها چیست؟
بیایید با هم به گوشه و کنار جهان سربزنیم و نکات و ترفندهای زیبایی را در برخی از نقاط مشهور جهان جستجو کنیم، نکاتی که حاصل قرن ها تجربه است !!!
هرچند امروزه شیوه های بسیاری برای مراقبت از زیبایی به وجود آمده اما از دیرباز زنان در سراسر دنیا روش هایی برای حفظ زیبایی داشتند که بسیار مفید و موثر بوده است و در هر جایی به نوعی تکامل یافته ، حالا تصور کنید که اگر همه روش های آنها را کنار هم قرار دهیم ، چقدر زیباتر خواهیم بود ؟
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 91/12/12

 http://www.uploadtak.com/images/s3384_157297.jpg
 

متنفر شدن از آدمها مطمئناً خیلی آسان‌تر از بخشیدن کسانی است که به شما بدی کرده‌اند.

نمی‌خواهیم بگوییم که بخشش چیزی است که باید راحت آن را خرج کنید. بخشش همه اراده شما را می‌گیرد و در روند آن مجبور خواهید شد بخشی از آنکه هستید را هم بدهید.
ادامه مطلب...

 

 همیشه این پرسش برای انسان ها وجود دارد که جنس مقابلشان از چه ویژگی هایی خوششان می آید و از چه خصوصیاتی بدشان می آید. شاید پاسخ قطعی برای این پرسش وجود نداشته باشد؛ ولی بر اساس تجربه چیزهایی می شود گفت که در این گزارش به برخی از ویژگی های منفی مردان اشاره می شود.

ادامه مطلب...

آلودگی غذاها
با وجود باکتری لیستریا در طالبی، E. coli در جوانه گندم و سالمونلا در گوشت بوقلمون، به نظر می رسد غذاهایی که ما هر روز می خوریم یک بمب ساعتی هستند که هر لحظه احتمال انفجار دارند.

در این مطلب، 10 غذایی را نام برده ایم که آلوده به میکروب های متفاوت هستند و می توانند برای بدن ضرر داشته باشند.

1. گوشت مرغ

آلودگی: نتیجه تحقیقاتی که در سال 2010 میلادی توسط «گزارش مشتری ها» منتشر شد، نشان می دهد 62 درصد از مرغ و جوجه های کبابی آلوده به باکتری کمپیلاباکتر است و 14 درصد نیز باکتری سالمونلا دارند. تعداد مرغ هایی که به باکتری های دیر مرگ آلوده هستند، نسبت به 6 سال پیش 30 درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب...

 

 

معیارهای ازدواج، همان مولفه های موفقیت و شکست در ازدواج هستند که اگر درست انتخاب شوند و پایبند به آنها باشید، نتیجه آن خوشبختی خواهد بود و اگر سطحی و گذرا انتخاب شوند، ازدواج شما را به شکست و ناکامی می کشانند.
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/p3524_153436.jpg


یک کاسه کوچک عدسی همراه گلپر و کمی ( یک قاشق چای خوری ) روغن زیتون. حواس تان باشد چیز دیگری مثل پیاز داغ و سیب زمینی، زیرابی نروید!

میان وعده ها با توجه به نوع انتخاب ما می تواند خوب و یا بد باشد. ما می توانیم گرسنه بمانیم و تا وعده غذایی اصلی بعدی چیزی نخوریم و یا می توانیم میان وعده های پرانرژی را انتخاب کرده و خیلی سریع وزن مان را افزایش دهیم و شاید هم با انتخاب یک میان وعده ی مناسب و سالم از گرسنه ماندن فرار کرده و بدون نگرانی از افزایش وزن، از خوردن لذت ببریم!
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 91/10/30

 

http://www.uploadtak.com/images/e244_153425.jpg

 
اگر می‌خواهید موهای بهتری داشته باشید توجه به یک سری نکات ساده می‌تواند در رسیدن به این امر به شما کمک کند

خوردن ماهی و غلات برای داشتن موهای سالم :
برای داشتن موهایی با استحکام و سالم، ماهی و غلات مصرف کنید. پروتئین‌ و چربی امگا 3 در بهبودی موی سر به شما کمک می‌کند. سبزیجات و هویج نیز به این موضوع کمک می‌کند. مراقب رژیم‌هایی که منجر به کم شدن سریع وزن می‌گردد و باعث می‌شود عناصر ضروری به بدنتان نرسد، منجر به نازک‌ شدن یا حتی ریزش مو می‌گردد.
ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 923931

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]