سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو عمومی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

 

 

قبل از اینکه چیزی بفهمید، به خودتان می‌آیید و می‌پرسید، «چطور اینقدر زود دیر شد؟» پس برای فکر کردن به زندگیتان وقت بگذارید. وقت بگذارید تا بفهمید واقعاً چه می‌خواهید و به چه چیزهایی نیاز دارید. برای ریسک کردن وقت بگذارید. برای عشق ورزیدن، خندیدن، گریه کردن، یاد گرفتن و بخشیدن وقت بگذارید. زندگی کوتاهتر از آن است که معمولاً به نظر می‌رسد.

اینها 10 چیزی هستند که قبل از اینکه خیلی دیر شود باید یاد بگیرید:

این لحظه، زندگی شماست!

زندگی شما بین لحظاتی که به دنیا می‌آیید و می‌میرید نیست. زندگی شما بین الان و نفس بعدی است. زمان حال - همین حالا و همین جا - تنها چیزی است که زندگی به شما داده است. پس از هر لحظه استفاده کامل ببرید و با مهربانی و در آرامش زندگی کنید، بدون ترس و پشیمانی. و با هر چه که دارید، بهترینی که می‌توانید را انجام دهید؛ چون این تنها چیزی است که می‌توانید از کسی انتظار داشته باشید، ازجمله خودتان.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/10/24

در سوئد همه افرادی که در پست های دولتی به کار گمارده می شوند باید از هر گونه خطایی، چه در گذشته و چه در زمانی که مشغول خدمت هستند، پاک باشند.

 در انتخابات پارلمانی سوئد در سال 2006 ائتلافی از احزاب دست راستی با به دست آوردن 178 کرسی نمایندگی، اکثریت کرسی های مجلس را نصیب خود کرد و دولت تشکیل داد.

ادامه مطلب...

 

http://uploadpa.com/beta/12/0kb0cjhe7e61pg9i53t4.jpg


طبیعی است که در اولین روز خواستگاری احساس اضطراب می کنید. ممکن است این اضطراب به این دلیل باشد که نمی دانید طرف مقابل چه برداشتی از شما در اولین جلسه خواستگاری خواهد داشت. خوب است برای آرام کردن خود یک فنجان چای بابونه بنوشید.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 91/10/16

http://www.uploadtak.com/images/u681_151833.jpg


بسیاری بر این باورند که محدودیت، خلاقیت می آورد و باعث می شود فکر آدمها به کار بیفتند که چگونه این محدودیت را بردارند که نتیجه اش همان خلاقیت و ابتکار می شود


شش قانون پیش رو از کتاب " قوانین تفریق " اثر متیو مای می توانند شما را برای تلاش بیشتر و یافتن مسیری آسان تر به سمت آنچه می خواهید بدان برسید، یاری کنند :

 
1 - آنچه از آن دست می کشید، دقیقا به اندازه آنچه حفظ می کنید، مهم است


در دنیای امروز که سرشار از انواع و اقسام اطلاعات ریز و درشت است، نگرانی درباره از دست دادن اطلاعات همواره همراه ماست و به همین دلیل قانون اول تمام حرفش این است که اهداف کوچیکتر، ساده تر به دست می آیند و این ساده ترین طرح ها و کوتاه ترین سخنترانی ها هستند، که از همه تاثیرگذارترند.

ادامه مطلب...

http://www.uploadtak.com/images/l1171_151989.jpg

 

 حال این نوشیدنی می‌تواند یک فنجان چای معمولی باشد یا یک لیوان شیرکاکائو. البته عادت به خوردن هر یک از آنها به دلیل داشتن موادمغذی مختلف، فواید گوناگونی دارد و زیاده‌روی در مصرفشان نیز می‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد اما آنچه هنگام نوشیدن تمامی آنها باید مورد توجه قرار گیرد، این است که نباید داغ خورده شوند زیرا به مخاط مری آسیب می‌رسانند و در مواردی حتی می‌توانند زمینه بروز سرطان مری را افزایش دهند، بنابراین همیشه نوشیدنی‌تان را گرم بنوشید، نه داغ!
هات چاکلت سفید 
ابتدا 3 فنجان خامه رقیق را با 200 گرم شکلات سفید مخلوط کنید و روی حرارت بگذارید تا شکلات‌ها ذوب شوند. سپس به آن یک قاشق چایخوری وانیل و یک‌چهارم فنجان پودر بادام بیفزایید، سپس این مخلوط را در فنجان سرو کنید و روی آن کمی دارچین بپاشید. 
نوشیدنی کاراملی 
برای تهیه این نوشیدنی، یک‌سوم فنجان شکر، پودرکاکائو و آب را با هم مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا شکر حل شود. سپس 200 گرم شکلات کاراملی به این مخلوط بیفزایید تا شکلات‌ها ذوب شوند. آنگاه 6 فنجان شیر را به آنها اضافه کنید و بگذارید تا به جوش آید. در آخر نوشیدنی‌تان را در ماگ سرو کنید و روی آن کمی خامه بریزید. 
چای انار و لیمو 
برای تهیه این نوشیدنی کافی است، 7 فنجان آب را با 1 فنجان شکر، کمی زنجبیل تازه، 3 عدد میخک و یک عدد چوب دارچین مخلوط کنید و بگذارید تا آب جوش بیاید سپس 1 دقیقه اجازه دهید تا تمامی مواد با هم جوش بخورند. سپس به تعداد افراد، از چای کیسه‌ای استفاده کنید و آنها را در این مخلوط قرار دهید. در مرحله پایانی، به این مخلوط یک فنجان آب انار و یک چهارم فنجان آبلیموی ترش اضافه کنید و بعد از 10 دقیقه آن را صاف و در فنجان‌های مورد نظر بریزید. روی هر فنجان چای نیز یک حلقه نازک لیموترش تازه قرار دهید و آن را گرم سرو کنید. 

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند به افسردگی منجر شوند، ولی در عین حال رژیم غذایی نیز می تواند علایم افسردگی را بهتر یا بدتر کند. کمبود ویتامین D، ویتامین B و اسیدهای چرب امگا 3 می تواند به احساس افسردگی و آشفتگی منجر شود10 مورد که باعث بی حوصلگی می شود


به طور حتم شما هم روزها و لحظاتی را تجربه کرده اید که چندان سرحال نبوده و احساس کسالت، خواب آلودگی و بی حوصلگی می کرده اید. تا به حال از خودتان پرسیده اید که کدام عوامل چنین احساسی را ایجاد می کنند؟
در اینجا به 10 عاملی اشاره می کنیم که می توانند شما را بی حوصله و کسل کنند:
ادامه مطلب...

مقدمه

از توصیه‌هایی مثل نوشیدن هشت لیوان آب در روز تا هشدارهایی مثل در خانه ماندن در فصل سرما هنگام بیماری، بعضی باورهای متداول پزشکی باوجود اینکه بارها و بارها نادرستی‌شان تایید شده است اما در بین عموم باقی می‌مانند. در زیر به 10 مورد از آنها اشاره می‌کنیم.10 باور نادرست پزشکی

باور 1: واکسن‌ها ممکن است موجب بروز آنفولانزا (و اوتیسم) شوند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/8/23

خیلی مواقع زوج ها سعی می کنند طوری عشق بازی شان را پیش برند که ارگاسم  و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، این نوع زمابندی می تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضایت بخشی آن بکاهد.

در این حالت، زن همیشه دلواپس این خواهد بود که کی به ارگاسم می رسد؟ مطمئن باشید توجه به این مسئله خیلی آشفته اش خواهد کرد.

او نیاز دارد، بدون هیچ بازداری یا کنترلی، آزادانه به رابطه جنسی بپردازد تا ارگاسم به سراغش آید. وقت ارگاسم برای او همان زمانی است که رخ می دهد. پس، مرد می تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد یا حتی نحوه ی بهتر آن این است که می تواند کمی صبر کند.

به این نکته ی مهم نیز توجه داشته باشید: رسیدن هم زمان مرد و زن به ارگاسم هر دو را چنان جذب لذت شدید خود می کند که شراکت و توجه به عواطف دیگری برایشان به ناگاه از دست می رود و خاصه ی اصیل عشق، یعنی انس و الفت، در میانشان ناپدید می شود.

لحظه ای زن سرشار از توجه کامل به احساسات مرد است؛ و لحظه ی دیگر، هیچ برجا نمانده. مرد هم، فرقی ندارد، آن زمان که ارگاسم را تجربه می کند لذت زن را از خاطر می برد. او، که تا پیش از رسیدن به ارگاسم، همه ی حواسش متوجه ی لذت رو به افزایش زن بوده، آناً چنان می گسلد و دل مشغول لذت بردن خود می شود که جایی برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقی نمی ماند.

ارگاسم داشتن همزمان مرد و زن می تواند باعث رضایت بخشی کمتری شود.

اگر مرد مسئولیت کنترل خود را به عهده بگیرد، این امکان برای زن به وجود می آید که از کنترل خارج شود و به پیش رود. از این راه،  مرد توجه اش را به زن حفظ کرده و می توان از لذت بردن او به طور کامل لذت ببرد. سپس، زن این امکان رامی یابد که با توجه ی کامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. در این صورت،  مثل این است که هر دوی آن ها به جای یک ارگاسم دو ارگاسم را تجربه کنند؛ ابتدا هر دو ارگاسم زن را و بعد هر دو ارگاسم مرد را.

ادامه مطلب...

تابناک اجتماعی - بر اساس آمار جدید تعداد قابل توجهی از دختران بریتانیایی دست کم 3 بار به سقط جنین دست زده اند که به گفته کارشناسان تصویری ناامید کننده را از بریتانیایی مدرن ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی» به نقل از «دیلی تلگراف»،  آمار دولتی نشان داده که 89 دختر 17 سال به پایین که در سال گذشته بارداری خود را با سقط جنین پایان داده اند، دست کم پیش از آن نیز دو بار جنین خود را سقط کرده اند.

ادامه مطلب...

به نوشته روزنامه گاردین بر طبق تخمین‌های پنتاگون، حدود 90 درصد از موارد تجاوز جنسی در ارتش گزارش نمی‌شوند.به گزارش فارس، روزنامه "گاردین " به بررسی داستان یکی از این قربانیان می‌پردازد. "جیمی لی جونز " 20 ساله در اوت 2005 مورد تجاوز جنسی گروهی از همکارانش در شرکت KBR قرار گرفت.

شرکت KBR یک پیمانکار خصوصی نظامی و یکی از شرکت‌های تابع "هالیبرتون "، غول نفتی آمریکاست که توانست خود را از این اتهام تبرئه کند، اما این به معنای عدم وجود این مشکل در نیروهای نظامی نیست. احتمال تجاوز جنسی به یک زن در ارتش آمریکا در عراق توسط همکارانش بیشتر از احتمال کشته شدن او توسط دشمن است. با این حال این تجاوزات اکثرا گزارش نمی‌شوند.

* افرادی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند در دادگاه بازنده اعلام می‌شوند

هفته گذشته، "جیمی لی جونز " در پرونده علیه کارفرمای سابق خود یعنی شرکت KBR بازنده اعلام شد. جونز چندین تن از همکاران خود را متهم به تجاوز خشن گروهی علیه خود نموده بود. اما شرکت KBR در پاسخ اظهار می‌دارد که جونز این مشکل را قبلا در یک فیصله خصوصی خارج از محیط دادگاه حل نموده بود. جونز پس از طی چهار سال بالاخره موفق به حضور در دادگاه شده بود، اما پس از دو روز شور و مشورت، حکم هیئت‌منصفه فدرال دال بر تبرئه کارفرما بود.
ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923740

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]