سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار 93 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

این روزها سریال " پایتخت 3 " مخاطبان زیادی را پای جعبه جادویی می نشاند. این سریال که از سال 90 پخش نوروزی داشته هواداران بیشماری دارد . سورپرایز بزرگ این سریال برای مخاطبان نوروزی اش حضور یک بازیگر چینی است که با عنوان همسر ارسطو عامل در این سریال حضور دارد. بازی روان و لهجه شیرین فارسی اش برای مخاطبان جذابیت داشته است. "منگ هان ژانگ" نام این بازیگر چینی است که در سریال پایتخت 3 به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر چینی پایتخت 3 را بهتر بشناسید +عکس

وی که اهل کشور چینی می باشد مدتی است در ایران ساکن است و دوره زبان فارسی را در موسسه دهخدا به پایان رسانده است. او یک کتاب نیز با عنوان مقایسه ضرب المثلها و اصطلاحات فارسی و چینی نوشته است که در سال 1391 به چاپ رسیده است.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/1/14

http://www.beytoote.com/images/stories/wedlock/za4-1667.jpg


در طول سال های اخیر، سن ازدواج بسیار بالا رفته است و هر دو جنس زن و مرد، هر کدام نیز دلایل خاص خود را دارند. اما باید بدانید بسیاری از زنان برای مسایل سطحی و بی ارزش تن به ازدواج نمی دهند.
مادر که نمازش را تمام کرده، دستانش را به طرف آسمان بالا می برد و برای فرزندانش دعای خیر می کند؛ برای پسرانش روزی فراوان می خواهد و آرزو می کند بتواند دختر 25 ساله اش را که با وجود داشتن مدرک و شغل مناسب هنوز نتوانسته راهی خانه بخت شود، در لباس عروسی ببیند. نگرانی درباره نیافتن همسر دلخواه یکی از دغدغه های جوانان و خانواده های آنهاست، اگر این جوان دختر باشد نگرانی خود و والدینش بیشتر خواهد بود زیرا با اضافه شدن به سال های زندگی اش باید هر لحظه منتظر باشد تا جامعه آن "لفظ معروف دختران ازدواج نکرده" را در موردش به کار ببرد.
در طول سال های اخیر، سن ازدواج بسیار بالا رفته است و هر دو جنس زن و مرد، هر کدام نیز دلایل خاص خود را دارند. اما باید بدانید بسیاری از زنان برای مسایل سطحی و بی ارزش تن به ازدواج نمی دهند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/1/7

http://khanomha.ir/wp-content/uploads/2014/03/a061450152213102a1.jpg

آرایش کردن نیز مثل هر کار دیگری ظرافت‌های خاص خود را می‌طلبد که بدون در نظر گرفتن آن‌ها آرایش ممکن است فقط یک فاجعه? بامزه باشد! به طور قطع منظور همه آدم‌ها و به ویژه خانم‌ها از آرایش کردن، زیبا‌تر شدن است اما این هدف مسلماً با نقاشی کردن صورت بدست نمی‌آید، بلکه آرایش باید طوری باشد که زیبایی‌های صورت را بیشتر جلوه دهد و نقاط ضعفی را که احتمالاً در صورت وجود دارند، محو کند.
این تصور که آرایش هر چه غلیظ‌تر و پررنگ‌تر باشد زیبا‌تر است، بی‌معنی و اشتباه است. شما می‌توانید با رعایت نکات کوچکی در مورد نحوه استفاده ازلوازم آرایش، به گونه‌ای ظاهر خود را زیبا‌تر کنید که نه تنها زننده نباشد بلکه طبیعی هم جلوه کند و چهره شما راشبیه عروسکی‌های پلاستیکی نکند.
کرم پودر:
کرم پودر معمولاً اولین ماده‌ای است که خانم‌ها برای آرایش کردن استفاده می‌کنند و اصطلاحاً به عنوان شناخته می‌شود. رنگ کرم پودر مورد مصرف باید کاملاً هماهنگ بارنگ صورت شما باشد و به هیچ وجه نباید رنگ پوست را تغییر ندهد. مغایر بودن رنگ کرم پودر مورد مصرف باعث می‌شود رنگ پوست صورت شما با رنگ پوست بقیه بدنتان تفاوت پیدا کند و دورنگه شوید! چارچوب گریم و آرایش را مطالع کنید.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/1/7

http://www.beytoote.com/images/stories/wedlock/za4-1697.jpg

فواید عشق ,زوج‌های عاشق,زوج‌های موفق و عاشق
عشق باعث می‌شود همیشه احساس شادی و شوق و ذوق بکنید. این احساسات مثبت به شما کمک می‌کنند زندگی خود را با قدرت هرچه بیشتر به جلو پیش ببرید و در کارهای‌تان موفق شوید. اما فواید عشق فقط به اینها ختم نمی‌شود؛ تحقیقات نشان می‌دهند کسانی که عاشق هستند بدن سالم‌تری دارند و بیشتر عمر می‌کنند! چه مجرد باشید و چه متاهل با خواندن این مقاله متقاعد می‌شوید که باید عشق را در زندگی خود داشته باشید.
عاشق‌ها کمتر سرما می‌خورند!

تحقیقات نشان می‌دهند عملکرد سیستم ایمنی بدن در زوج‌های موفق و عاشق، قوی‌تر است. در مقابل آن دعواهای زناشویی باعث اختلال در کارکرد سیستم ایمنی می‌شوند. اما زوج‌هایی که با منطق و آرامش اختلافات خود را حل می‌کنند در برابر عوامل بیماری‌زا نیز مقاوم‌تر هستند. جالب است بدانید زوج‌های عاشق کمتر به سرماخوردگی و آنفلوآنزا دچار می‌شوند!

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93/1/7

گفتگوی سالم ,مدیریت گفتمان,فن بیان
گفتگوی سالم و به اصطلاح مدیریت گفتمان، اصلی است که می تواند در حفظ بنیان خانواده، تاثیر بسزایی داشته باشد. چگونگی برقراری ارتباط نیاز به مهارت دارد، مهارتی که امروزه در بین زوج های جوان کمتر دیده می شود. در این بین «فن بیان» و «گفتگوی سالم» از زیرشاخه های ارتباط کلامی است که در روند زندگی خانواده ها بسیار موثر است. چرا که نداشتن مهارت گفتمان در بین زوج های جوان باعث می شود نتوانند با یکدیگر گفتگویی سالم داشته باشند.
ادامه مطلب...

.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 923951

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]