سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار 92 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/3/14

خانم جذابی با آقای ویلیام گلادستون سیاستمدار برجسته انگلیسی شام خورد. شب بعد در ضیافت شامی شرکت کرد و در کنار رقیب برجسته ی گلاداستون، بنجامین دیزرانیلی نشست.

ویلیام گلادستون و بنجامین دیزراییلی به ترتیب از حزب لیبرال و محافظه کار مهم‌ترین نخست وزیران دوره ویکتوریا بودند. جنگ واترلو از نبردهای معروف این دوره‌است.

گلادستون چنان با خانم رفتار کرد که تا مدت ها تحت تاثیر ویلیام قرار گرفته بود.
بعدها وقتی که نظر این خانم را در مورد این دو فرد پرسیدند پاسخ داد: بعد از نشست با آقای گلادستون مطمئن شدم که با حضور او باهوش ترین زن انگلستان هستم.
مردم بیشتر تحت تأثیر و اهمیتی که به آنها می دهیم قرار می گیرند تا دانشی که داریم . شنونده ی خوبی باشیم و اجازه دهیم طرف مقابلمان صحبت کند. زمانی نیز که صحبت می کنیم و به دور از احساسات خود خواهانه ای که باعث می شود از خودمان تعریف کنیم و درباره خودمان حرف بزنیم، سعی کنیم با صحبت صادقانه در مورد طرف مقابلمان ، احساس خوبی را در وی ایجاد کنیم. این ساده ترین و ارزان ترین راه برای ابراز محبت است.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/3/14

 

این داستان از زندگی سناتور ال تسانگس نقل شده است. او که سناتور ماساچوستس بود در ژانویه‌ی 1984 ‏اعلام کرد از سناتوری سنای ایالات متحده بازنشست می‌شود و در فکر انتخاب دوباره نخواهد بود.

در آن زمان تسانگس از جمله چهره‌هایی بود که ستاره‌ی بخت آن‌ها در اوج آسمان سیاست می‌درخشید، بخت انتخاب دوباره‌ی سناتور خیلی زیاد بود. حتی از او به عنوان نامزد آینده‌ی ریاست یا معاون ریاست جمهور آمریکا صحبت می‌شد.

ادامه مطلب...

 

فلش مموری ها راهی ارزان و ساده برای پشتیبان گیری از اطلاعات و جابجایی داده ها بین کامپیوترها هستند. اما از آنجایی که روزانه استفاده از پردازش ابری و اینترنت بیسیم گسترش پیدا می کند، فلش مموری ها آن استفاده گذشته خود را از دست می دهند. احتمالا شما هم الان در کشوی میزتان چند فلش مموری دارید که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند؟ اگر می خواهید نفس تازه ای به فلش مموری های خود بدهید در پست امروز چند روش استفاده غیرمعمول اما مفید آموزش خواهیم داد تا نفس تازه ای به روح خسته فلش مموری هایتان بدمید!
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/2

در این میان بعضی از افراد، با داشتن یک چرت کوتاه در طول روز، خواب شبانه سخت‌تری خواهند داشت در صورتی که دسته‌ای دیگر از افراد، با یک چرت کوتاه بیست دقیقه‌ای علاوه بر تجدید قوا، خواب شبانه آرام‌تری خواهند داشت.

درست است که با آغاز فصل بهار و طولانی‌تر شدن روزها، در مصرف جریان نور در طول روز صرفه‌جویی می‌شود اما در مقابل افراد نزدیک به یک ساعت از زمان خواب خود را از دست می‌دهند. شاید این کمبود خواب برای بسیاری از افراد تنها پس از گذشت چند روز برطرف شود اما واقعیت اینجاست که کمبود خواب برای برخی دیگر از افراد به شکل یک مشکل مزمن بروز می‌کند که طولانی‌تر شدن روز این موضوع را تشدید خواهد کرد. به همین دلیل در این مطلب قصد بر این است با ارائه 9 راهنمایی خواب، خوابی آرام را تجربه کنید.

ایجاد تعدیل تدریجی
برای صرفه‌جویی بهتر در وقت و داشتن یک خواب آرام بهتر است به صورت تدریجی تعادل لازم را برقرار سازید. به این منظور فرزندان خود را 15 دقیقه زودتر از موعد به رختخواب ببرید و این تغییر رویه را یک هفته زودتر از موعدی که در ذهنشان برای تغییرات خواب تداعی کرده‌اید، ایجاد کنید. این استراحت هفته قبل از زمان تغییر، شروع بسیار خوبی است.
ادامه مطلب...

 

http://www.8pic.ir/images/15877625019068376664.jpg

اگر سابقه میگرن یا سردرد دارید، نوشیدن آب با دمای اتاق توصیه می شود.
باورهای نادرست زیادی درمورد نوشیدن آب سرد بعد از غذا بین عموم شایع است. امروز می‌خواهیم به این باورها بپردازیم، باورهایی مثل سرطان‌زا بودن آو یا اینکه گفته شده نوشیدن آب سرد بعد از غذا می‌تواند به هضم و گوارش غذا کمک کند .
مصرف روزانه آب
اگر از نوشیدن یک لیوان آب خنک بعد از غذا لذت می برید، آن را جزئی از مصرف روزانه آب خود قرار دهید. بر اساس کلینیک مایو، اکثر بزرگسالان باید روزانه هشت تا نه لیوان آب بنوشند. اصولاً با فرض اینکه 20 درصد آب مورد نیاز شما از آب غذاها تامین شود، این بیشتر از دو لیتر می شود. اگر دوست دارید آب میوه ها یا نوشیدنی هایی به جز آب مصرف کنید، این میزان را به 9 تا 13 فنجان در روز برسانید. نوشیدنی های کافئین دار را از آن حذف کنید زیرا خود موجب کم آب شدن بدن می شوند.
ادامه مطلب...

 

قضیه از جایی بغرنج می شود که این افراد همسر یا شریک زندگی ما باشند یا راهی به قلب ما باز کنند. آن وقت است که بدون خواندن این نوشتار و استفاده از راهکارهای توصیه شده اش، بعید به نظر می رسد بتوانید رابطه تان را مدتی طولانی و به شکلی مسالمت آمیز حفظ کنید.
ادامه مطلب...

 

شما با پاسخ دادن به پرسش‌های آزمون زیر می‌توانید بفهمید که آیا نیاز است موادغذایی با تنوع رنگی فراوان را در بشقاب غذایتان بگنجانید یا نه.

شما با پاسخ دادن به پرسش‌های آزمون زیر می‌توانید بفهمید که آیا نیاز است موادغذایی با تنوع رنگی فراوان را در بشقاب غذایتان بگنجانید یا نه.

1 - نگاهی به میز صبحانه‌تان بیندازید؛ بیشترین رنگ‌هایی که در میان موادغذایی موجود در صبحانه‌تان وجود دارد، چیست؟
الف - قرمز، زرد، نارنجی و قهوه‌ای
ب - طلایی و سفید

2 - اگر قرار بود یک ظرف بزرگ سالاد بخورید و ظرف سالاد تابلوی نقاشی بود و شما نقاش آن، چگونه ظرف سالاد را با این سبزی‌ها تزئین می‌کردید؟
الف - بیشترین سهم سالاد که شامل سبزی‌های سبزرنگ است در اطراف ظرف و مقداری از سبزی‌های قرمز و نارنجی رنگ را در مرکز ظرف می‌چیدم.
ب - با ترکیبی از انواع سبزی‌های سبزرنگ مانند کلم بروکلی، نخودفرنگی و فلفل دلمه‌ای ریزشده سالاد را تزئین می‌کردم.
ج - مخلوطی از سبزی‌های سبزرنگ و سفیدرنگ مانند ترب، گل کلم و کلم‌پیچ در بشقاب می‌ریختم.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/3/2

اگر بتوانید چند کار را همزمان انجام دهید، توانایی‌های ذهنیتان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
استفاده از مغز بدون وقفه در محل کار ادامه دارد، بنابراین برای مدیریت اطلاعات و فراموش نشدن جزئیات روزانه، انجام برخی تمرینات مغزی ضروری است. به همان ترتیب که فعالیت‌های جسمی و ورزش عضلات را تقویت می‌کنند، تمرین‌های ذهنی نیز، فعالیت‌های مغزی را بهبود می‌بخشند.
در ادامه برخی از برترین تمرین‌ها برای تقویت مغز ذکر می‌شوند:
تقویت حافظه کوتاه‌مدت
تقویت حافظه کوتاه‌مدت به ذهن کمک می‌کند تا اطلاعات جدید سریع‌تر به خاطر سپرده و در نتیجه با سرعت بالا به کار گرفته شوند. این تمرین، زمان بسیار کمی در حد چند دقیقه در روز را به خود اختصاص می‌دهد.برای چند ثانیه فهرستی از چند کلمه تصادفی، مثل فهرست خرید را نگاه کنید و آنها را به خاطر بسپارید. سپس سعی کنید، آنها را به ترتیب از حفظ بگویید.
افزایش توان برای کسب زمان
سازماندهی امور، فعالیت‌های غیر مفید و از دست رفتن زمان را رفع می‌کند، در نتیجه فرد زمان بیشتری در اختیار خواهد داشت. برای دستیابی به سازماندهی مفید، انجام وظایف با رعایت نظم و بنابر کارکردها ضروری است. از سوی دیگر تشخیص اولویت‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تمرین جالبی برای افزایش توان سازماندهی توصیه می‌شود، برای این تمرین باید محله‌ای را که برایتان آشناست، در ذهنتان تصور کنید و مکان‌های مختلف مانند، خانه‌ها و مغازه‌ها را جابه‌جا کرده و به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید. این تمرین به شما اجازه می‌دهد تا در محل کارتان بتوانید امور را سازماندهی کنید و زمان کافی داشته باشید، به این ترتیب ذهن‌تان با آرامش بیشتر به فعالیت می‌پردازد.
ادامه مطلب...

 

سرطان پروستات یکی از سرطان های شایع در سراسر جهان است و عوامل محیطی به ویژه الگوی تغذیه و رژیم غذایی نقش مهمی در بروز یا پیشگیری از این بیماری دارد.
یک پژوهش جدید نشان داده است که گردو سرعت رشد تومورهای سرطانی پروستات را در موش های آزمایشگاهی کاهش می ‌د‌هد.
‌متخصصان تغذیه دانشگاه کالیفرنیا در مطالعات اخیر خود دریافته‌ اند که مصرف گردو سرعت پیشرفت سرطان پروستات را در موش ها کاهش می دهد و همچنین اثرات مثبت قابل توجهی بر ژن‌ های مرتبط با کنترل رشد تومور دارد.
برای انجام این تحقیق تعدادی موش آزمایشگاهی تحت تغییرات و دستکاری های ژنتیکی قرار گرفتند تا به سرطان پروستات مبتلا شوند. سپس به مدت 18 هفته به رژیم غذایی آنها گردو افزوده شد.
ادامه مطلب...

 

جرم گیری یک اقدام درمانی تخصصی است و باید حتما توسط دندانپزشک انجام شود.
جرم گیری به مینای دندان آسیب می‌رساند!؟
این جمله ای است که عموم افراد به آن اعتقاد دارند و به همین دلیل علی رغم توصیه دندانپزشکان، از این عمل دوری می کنند. بیشتر افراد بر این باورند که جرم‌گیری موجب تحلیل مینای دندان و در نهایت افزایش خطر پوسیدگی آن می‌شود. علت ایجاد این تصور این است که پس از جرم گیری، حساسیت دندان ها افزایش می یابد. حساسیت دندان که در قسمت عاج آن حس می شود، به معنی درد و یا تیر کشیدن دندان ها پس از خوردن غذا و مایعات سرد و گرم و یا حتی تنفس دهانی است.

اما علت این حساسیت پس از جرم گیری به این دلیل است که در واقع هنگامی که جرم روی دندان‌ها تشکیل می‌شود، لایه‌ای روی دندان‌ها قرار گرفته و آن را از تحریکات سرما و گرما حفظ می‌کند. به هنگام جرم‌گیری این لایه برداشته می‌شود و حساسیت به سرما و گرما در دندان‌ها رخ می‌دهد و این تصور غلط را به وجود می‌آورد که مینای دندان‌ها در اثر جرم‌گیری تحلیل رفته است. خوشبختانه این حساسیت دایمی نیست و به تدریج رفع می شود. این نکته را باید بدانید که تجهیزات جرم گیری قادر به سایش دندان نیستند و هیچ ضرری به همراه نخواهند داشت.
ادامه مطلب...

<      1   2   3      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 924824

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]