سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادیسون بر رایانه شما نظارت میکند - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
امروزه مسئله حفاظت از محیط زیست و منایع انرژی در همه زمینه‌ها گسترش یافته و حتی به محدوده‌ اینترنت و رایانه‌های شخصی نیز نفوذ کرده است تا جایی که شرکت‌های نرم افزاری و سخت افزاری معتبر در طراحی و ساخت محصولات خود آن را مورد توجه قرار می‌دهند . کمپانی Verdiem( با شعار: تنها انرژیی را مصرف کنید که به آن نیاز دارید)  سازنده نرم افزارهایی برای مدیریت و کنترل مصرف انرژِِی در رایانه‌های شخصی و شبکه‌ها می‌باشد و به کاربران رایانه کمک می‌کند تا بر میزان انرژی مصرفی رایانه‌ی خود نظارت داشته باشند.
Edison یک نرم افزار رایگان برای کنترل و نظارت بر میزان انرژی مصرفی در رایانه است که به وسیله آن می‌توانید به راحتی بر مقدار انرژی مصرفی رایانه‌ خود نظارت کنید. با استفاده از ادیسون می‌توانید زمان‌هایی را که از رایانه خود استفاده نمی‌کنید را تنظیم نمایید تا در آن اوقات رایانه شما در حالتی قرار گیرد که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد همچنین به وسیله ادیسون می‌توانید تنظیمات بیشتری در رابطه با زمان‌های کار با رایانه و یا زمان‌هایی که از رایانه بیشترین استفاده را می‌نمایید انجام دهید
ویژگی‌ها:
قرار دادن رایانه در حالت صرفه جویی انرژی
غیرفعال کردن عملیات‌های اضافی هنگامی که از رایانه استفاده نمی‌کنید.
ادیسون قادر است میزان انرژی که از هدر رفتن آن جلوگیری شده و میزان CO2 که از تولید آن جلوگیری نموده است را تخمین زده و محاسبه نماید.
اعمال تنظیمات مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت بر اساس کاری که با رایانه انجام می‌دهید .
و … 

لینک دانلود :

دانلود برای ویندوز XP

دانلود برای ویندوز Vista




.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 97
کل بازدیدها: 924899

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]