سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آمار وحشتناک از سقط جنین دختران نوجوان - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

تابناک اجتماعی - بر اساس آمار جدید تعداد قابل توجهی از دختران بریتانیایی دست کم 3 بار به سقط جنین دست زده اند که به گفته کارشناسان تصویری ناامید کننده را از بریتانیایی مدرن ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی» به نقل از «دیلی تلگراف»،  آمار دولتی نشان داده که 89 دختر 17 سال به پایین که در سال گذشته بارداری خود را با سقط جنین پایان داده اند، دست کم پیش از آن نیز دو بار جنین خود را سقط کرده اند.



رئیس بزرگترین مرکز سقط جنین بریتانیا اعلام کرده بسیاری زنان جوان زندگی بی بند و بارانه ای را دارند، به طوریکه نمی توانند مانع بارداری خود شوند.

جامعه پزشکان مسیحی اعلام کرده این آمار نشان دهنده شکست در سیاستهای آموزش جنسی لیبرال است.

آمار وزارت بهداشت بریتانیا در سال 2009 نشان می دهد برای اولین بار بیش از یک سوم (34 درصد) موارد سقط جنین بر دختران و زنانی انجام شده که دست کم یک یا چند بار دیگر پیش از آن دست به سقط جنین زده اند.

در تمام رده های سنی بیش از 1000 زن و دختر دست کم برای بار پنچم جنین خود را سقط کردند که از جمله آن 214 نفر برای بار ششم، 70 نفر برای بار هفتم و 48 نفر دست کم برای هشتمین بار سقط جنین کرده اند.

«آن فوردی« رئیس سرویس مشاره ای بارداری بریتانیا می گوید بارداریهای پی در پی در میان دختران نوجوان اغلب ناشی از سبک زندگی بی بند و بارانه و مشکلات آنها در جلوگیری از بارداری است.

وی گفت: دختران نوجوان اغلب گمان می کنند از نظر روحی و جسمی قادر به روی آوردن به سکس هستند با این حال قادر به رعایت برنامه های جلوگیری از بارداری نیستند.

دکتر «پیتر ساندرز» از مرکز پزشکان مسیجی و نماینده این گروه می گوید: این آمار عمیقا تاسف آور است؛ این آمار به روشنی نشان می دهد که سقط جنین به سادگی به یک روش جلوگیری از بارداری توسط دختران نوجوان و زنان تبدیل شده که درصد این افراد نیز در حال افزایش است و همچنین اثبات می کند که سیاستهای قدیمی آموزش جنسی موثر نبوده است.

تعداد کل موارد سقط جنین در سال 2009 در انگلستان و ولز 189 هزار و 100 مورد بوده است که نسبت به سال قبل از آن کاهشی نامحسوس داشته است. از این تعداد 63390 مورد مربوط به زنهایی بوده که قبلا هم سابقه این کار را داشته اند که این میزان در مقایسه با یک دهه پیش افزایشی 22 درصدی را داشته است.

تقریبا 18 هزار مورد سقط جنین بر روی دختران زیر 18 سال انجام شده که بیش از 1000 مورد آن بر روی دختران 14 ساله و کمتر بوده است.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 131
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 924623

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]