سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویندوز از نوع اسلامی!!! - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 86/8/28

ویندوز به سبک سلامی‌ در مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل البیت (ع) اصفهان تولید شد.
اولین لوح فشرده‌ی سیستم عامل ویندوز XP اسلامی‌ با قابلیت‌های متنوع با همت و تلاش مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل‌البیت (ع) اصفهان، تولید و به بازار عرضه شد.
بنا بر اعلام این ویندوز که ‌با ظاهر و سبک و سیاق اسلامی ‌به عنوان سیستم عامل اسلامی‌ عرضه شده است و در نسخه‌های بعدی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن ارتقا خواهد یافت، به گونه‌ای طراحی شده است که در تمامی ‌مراحل نصب و اجرای ویندوز، کاربران با تصاویر اسلامی ‌رو به رو می‌شوند و در مرحله‌ی نصب و اجرا برخی از حکمت‌های حضرت علی (ع) برای کاربران به نمایش در می‌آید.
بر اساس این گزارش یکی دیگر از قابلیت‌های این ویندوز، ارایه متن و صوت کامل قرآن کریم در این است که پس از نصب لوح دوم، مجموعه‌ای از قابلیت‌های اسلامی‌ به سیستم اضافه می‌شود که از آن جمله می‌توان به دسته‌بندی بیش از 200 سایت اسلامی ‌به صورت موضوعی در بخش Favorites، ارایه مجموعه‌ای از ادعیه و زیارات مشهور و تصاویر اسلامی‌ جهت استفاده در ویندوز اشاره کرد.
بنا بر اعلام در کنار قابلیت‌های اسلامی ‌این سیستم، یک دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالعکس نیز به سیستم اضافه می‌شود؛ این سیستم به صورت چند زبانه طراحی شده است که کاربران می‌توانند با چند تنظیم ساده، زبان همه بخش‌های ویندوز را به فارسی یا انگلیسی تغییر دهند.

منبع: سایت تبیان



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 924821

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]