سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امواج خروشان ملت تفرقهافکنان را بلعید - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

امواج خروشان ملت ایران به ویژه در شهر تهران تفرقه افکنانی را که طی یک ماه اخیر مشغول سازماندهی به منظور اختلال در راهپیمایی پرشکوه روز قدس بی‌نتیجه ماند و صدها هزار نفر از مردم در صفوف به‌هم فشرده فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم در تهران از مسیرهای هفت‌گانه در این اجتماع عظیم مردمی حضور یافتند و یک صدا علیه ر‍ژیم صهیونیستی و در تقویت آرمان ملت فلسطین شعار وحدت سردادند.

مهدی کروبی در میدان فلسطین تهران هنگامی که از خودروی خود پیاده شد با شعار مرگ بر منافق راهپپیمایان مواجه شد که همراهان کروبی در اقدامی ناشایست به سمت مردم گاز اشک آور پرتاب کردند و وی را سوار ماشین کرده و از محل خارج شدند.

همچنین میرحسین موسوی در چهارراه ولی‌عصر(عج) در جمع حدود 100 نفر از هوادارانش حضور یافت اما دقایقی بعد از محل خارج شد.

اخبار درگیری های پراکنده در بلوار کشاورز از سوی حدود 200 نفر از افرادی که با رنگ سبز حاضر شده اند نیز مخابره شده است و به نظر می رسد این افراد قصد دارند به هر نحو ممکن در صفوف صدها هزار نفری ملت اخلال کنند.

رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس دقایقی پیش در چهار راه قدس تهران به جمع رهپیمایان روز قدس پیوستند.

رمضان عبدالله در محل چهارراه قدس از خودروی مخصوص پیاده شد و مسیر این چهارراه به سمت دانشگاه تهران را همراه با راهپیمان طی کرد.

دبیرکل جهاداسلامی همچنین در جمع راهپیمایان سخن گفت.

در ادامه این مراسم قطعنامه 8 ماده ای راهپیمایان قرائت شد.

راهپیمایان روزجهانی قدس درقطعنامه پایانی خود ضمن تاکید بروحدت مسلمین تاکید کردند: ملت مسلمان ایران قاطعانه اعلام می نماید که سرزمین قدس متعلق به فلسطینیان است و تنها راهبرد آزادی قدس پایداری و ایستادگی و حمایت همه جانبه از وحدت در جبهه مقاومت و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین است.

دراین قطعنامه هشت ماده ای که در جمع انبوه عظیمی از راهپیمایان درتهران قرائت شد آمده است: اکنون با گذشت سه دهه از ابتکار معجزه آسای امام راحل (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ره آوردهای ارجمند و توانمند ساز این همایش فراگیر جهانی، گسترش امواج بیداری و استکبار ستیزی را در سراسر جهان رقم زده است و با بر ملا شدن نقشه های شیطانی قدرتهای استکباری و حامیان رژیم صهیونیستی، عزم و اراده انقلابی جهانیان برای حل مسئله فلسطین بیش از پیش شکل گرفته است.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است، بی تردید تلاشهای مشکوک منطقه ای و جهانی در تحمیل طرحهای یک جانبه برای حل سازشکارانه ی مسئله فلسطین و شناسایی کیان رژیم و دولت مجعول یهودی به صحنه ی رسوایی و شکست مفتضحانه دیگری برای آنان تبدیل خواهد شد.

مفاد قطعنامه هشت ماده ای روز جهانی قدس به شرح زیر است:

1- اکنون که آرمان انقلاب اسلامی مبنی بر وحدت و اتحاد مسلمین حول محور قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام، آثار ارزشمند و تعیین کننده خود را در عرصه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تقویت جبهه ضد صهیونیستی در سراسر جهان آشکار ساخته، ما مردم ایران اسلامی این موهبت بزرگ را پاس داشته و با محکومیت هر نوع فتنه و تفرقه در صفوف مسلمین بر لزوم بر چیدن بساط اشغالگری از جغرافیایی جهان اسلام به ویژه افغانستان، عراق و قدس شریف و فلسطین مظلوم تاکید می نمایم.

2- ملت مسلمان ایران قاطعانه اعلام می نماید که سرزمین قدس متعلق به فلسطینیان است و تنها راهبرد آزادی قدس، پایداری و ایستادگی و حمایت همه جانبه از وحدت در جبهه مقاومت و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین است و بی شک در این جهت امت اسلام و آزادگان جهان چون همیشه از هیچ حمایت مادی و معنوی از انتفاضه فلسطین دریغ نخواهد کرد.

3- جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین از کودک و پیر و جوان به خصوص در جنگ نابرابر و ضد انسانی غزه و رسوایی ناشی از قاچاق و تجارت اعضای بدن انسانهای مظلوم و شهید فلسطینی از نظر امت مسلمان ایران و مردم آزاده و حق طلب جهان شدیدا محکوم است و سازمانهای بین المللی که تا کنون عامدانه و ناجوانمردانه چشمان خود را بر این همه جنایت بسته اند باید با در پیش گرفتن تدابیر قاطع، از تداوم درندگی این رژیم ددمنش جلوگیری کنند.

4- ملت مسلمان و انقلابی ایران، تلاشهای رژیم صهیونیستی در جهت سیاست نابودی ملت و حذف تاریخ فلسطین و یهودی سازی سرزمین های اشغالی و ادامه ی احداث شهرکهای یهودی نشین و تخریب آثار تمدنی و فرهنگ اسلامی و ساخت کنیسه در حریم مسجد الاقصی را اقدامی برای از بین بردن هویت اسلامی این مکان مقدس و زمینه سازی برای تبدیل بیت المقدس به پایتخت اسرائیل دانسته و شدیدا آن را محکوم می کند.

5- حضور پرشور و گسترده آحاد ملت سرزنده و با نشاط ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم و سراسری روز جهانی قدس امسال و بر افراشتن پرچم قدس در آن نشانه ی وحدت و انسجام ملی در صیانت از انقلاب و نظام مقدس اسلامی و تحقق آرمانهای امام بزرگوار (ره ) به خصوص رهایی قدس شریف از چنگال رزیم صهیونیستی است و بی شک این اراده و عزم راسخ در حفظ وحدت، تداوم خواهد یافت و بیگانگان و اذناب آنها هرگز نخواهند توانست با طرحهای جنگ نرم و تهدیدات مجازی و دیگر ترفندهای شیطانی تفرقه و خللی در بین صفوف مستحکم ایرانیان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایجاد نمایند.

6- ملت موحد و هوشیار ایران اسلامی هر گونه تهدید علیه کشور لبنان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و با اعلام حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان و دبیر کل شجاع و قهرمان آن سید حسن نصرالله و نیز دولت مردمی و قانونی فلسطین و رییس دلاور و مجاهد آن اسماعیل هنیه، به متجاوزین صهیونیست و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها هشدار می دهد با عبرت از شکستهای خفت بار در جنگهای 33 روزه و 22 روزه از هرگونه ماجرا جویی بپرهیزند در غیر اینصورت رزمندگان مقاومت درسی فراموش نشدنی به آنان داده و هیچ نقطه امنی را در سرزمین اشغالی برای آنان باقی نخواهند گذاشت.

7- ملت مسلمان ایران همراهی برخی سران کشورهای عربی- اسلامی که صهیونیستها را در استمرار جنگ افروزی و خشونت مورد حمایت و تشویق قرار داده است، محکوم و از آنان می خواهد هرچه سریعتر با تغییر رویکرد خود به احقاق حقوق ملت فلسطین اندیشیده و با اتخاد مواضع قاطع علیه غاصبان صهیونیستی زمینه های لازم را برای بازگشت و آوارگان فلسطینی به سرزمین های خود فراهم آورند.

8- ملت ایران با محکومیت تلاشهای بیگانگان به ویژه دخالتهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در حوادث پس از انتخابات پرشکوه ریاست جمهوری اسلامی ایران و حماسه 22 خرداد ماه و مشارکت بی نظیر هشتاد و پنج درصدی مردم و نیز شکل گیری کابینه دولت دهم، حرکت هوشمندانه نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد قاطع به وزرا ء به خصوص وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به عنوان یک اقدام انقلابی و راستین علیه فضا سازی تبلیغاتی و رسانه ای نظام سلطه را مورد ستایش و حمایت قرار می دهد و از دولت محترم می خواهد منشور ده ماده ای مقام معظم رهبری را پیوسته مد نظر داشته باشد.

منبع : رجا نیوز



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 924828

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]