سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسوی بیشترین ناظر را در صندوق های رای داشت - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

تعداد ناظران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در صندوق‌های اخذ رأی در استان تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کروبی 588 ناظر، رضایی 353 ناظر، احمدی‌نژاد 2704 ناظر و موسوی 2923 ناظر برای حضور بر صندوق‌های اخذ رأی معرفی کرده که با ملاحظه این آمار مشخص می‌شود آقای موسوی بیشترین ناظر را در سر صندوق‌های اخذ رأی داشته است.

براساس این گزارش در 13 شهر استان تهران مجموعاً 6053 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده بود. طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها مجاز بودند برای صندوق‌های اخذ رأی ناظر معرفی نمایند که این اقدام صورت گرفت.

روز جمعه از ابتدای شروع رأی‌گیری ناظران کاندیداها در شعب در نظر گرفته شده مستقر شدند.

علاوه بر ناظرین کاندیداها که از ابتدا تا انتهای شمارش آرا در صندوق‌های اخذ رأی حضور داشته و به کار شمارش آرا نظارت می‌کردند هریک از کاندیداها در صورت تمایل می‌توانستند در سایت شمارش آرا که صورت جلسه‌های آرا شمارش شده در صندوق‌ها را تجمیع می‌کردند ناظر تعیین کنند و بر روند سلامت مراحل مختلف نظارت نمایند.

برهمین اساس ناظرین آقای احمدی‌نژاد در سایت فرمانداری تهران 20 نفر، ناظرین آقای رضایی 19 نفر و ناظرین آقای میرحسین موسوی 15 نفر بودند.

آمارهای ذکر شده مربوط به صندوق‌های اخذ رأی در شهرهای ورامین، نظرآباد، کرج، فیروزکوه، شهریار، شمیرانات، ساوجبلاغ، ری، رباط کریم، دماوند، پاکدشت، اسلامشهر و تهران می‌باشد.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 101
کل بازدیدها: 924001

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]