سفارش تبلیغ
صبا ویژن


.: Designed By Night-Skin.com :.



کسی که با یک تَشر صدایش میلرزد چگونه میتواند از حق ملت دفاع کند - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: کسی که با یک تَشر صدایش می‌لرزد چگونه می‌تواند از حق ملت دفاع کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رسول منتجب‌نیا شامگاه چهار شنبه شب در جمع حامیان کروبی که در سالن تختی قزوین برگزار شد، بیان داشت: کسی می‌تواند این وضعیت را تغییر بدهد که اعتقاد به تغییر و اصلاحات داشته باشد و کسی که اصلاح‌طلب نباشد و با جرأت نتواند بگوید من اصلاح طلب هستم، نمی‌تواند تغییری دهد.

وی ادامه داد: کروبی با کمال افتخار می‌گوید من شیخ اصلاحات هستم، دوم خرداد را کروبی به وجود آورد و خاتمی را از گوشه کتابخانه به اوج ریاست جمهوری رساند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی اضافه کرد: هشت سال دولت اصلاحات را یک قدرت مردمی بزرگ به نام مهدی کروبی پشتیبانی کرد و الا قادر به تداوم نبود.

وی تصریح کرد: حال چرا برخی اصلاح طلبان به موسس اصلاحات وفاداری نکردند، چرا نمک خوردند و نمکدان را شکستند و کروبی قهرمان را به دیگری معاوضه کردند، فقط جواب می‌دهم دنیا دار بی‌وفایی است و بسیاری از انسان‌ها وفادار نیستند، آنها که مدیون و مرهون کروبی بودند از پشت به کروبی خنجر زدند و بی‌وفایی کردند.

منتجب نیا عنوان داشت: با این وجود کروبی ایستاد و گفت اگر شما اصلاحات را مصادره کردید و به غلط اصلاحات را در انحصار خود درآوردید من با کمال افتخار می‌ایستم و بیان می‌کنم من شیخ اصلاح‌طلبان هستم من اگر رئیس جمهور شوم اصلاح طلبان را عزیز کرده و به عزت می‌رسانم ولی دیگران چه، مگر می‌شود اصلاح‌طلبی و اصولگرایی در کنار هم باشد.

وی تأکید کرد: چه کسی می‌تواند ویرانی‌ها را اصلاح کند و خم به ابرو نیاورد، فقط کروبی است که می‌تواند در برابر اینها ایستادگی کند و بیراهه نرود و برخی کسانی که بیراهه رفتند فردا پیشمان می‌شوند، بنابراین فقط کروبی اعتقاد به تغییر دارد و آب را به مسیر اول خود بازمی‌گرداند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی اعلام کرد: اگر خدای ناخواسته این روند چهار سال دیگر ادامه یابد ما باید شاهد از دست رفتن سرمایه‌های زیاد مادی و معنوی باشیم همانطور که اکنون هستیم و کم خسارت به ما وارد نشده است، ملت ما را ذلیل کردند و اقتصاد ما را فلج و مردم را بیچاره کردند آن وقت بیان می‌کنند تورم نیست.

وی یادآور شد: وقتی انسان بخواهد دروغ بگوید، وقتی کسی عادت کرد به دروغ گفتن، در جلسه، مناظره و مصاحبه دروغ می‌گوید و فقط کروبی می‌تواند در برابر اینها ایستادگی کند.

منتجب نیا تصریح کرد: من موسوی را می‌شناسم، انسان شریفی است ولی اگر کروبی از همسر موسوی دفاع نکرده بود، موسوی از همسرش نیز دفاع نمی‌کرد، کسی که یک تشر بزنند صدایش لرزان می‌شود چگونه می‌تواند از حق ملت، زنان و جوانان دفاع کند.

وی تأکید کرد: مردم باید روز جمعه قیام کنند و این موضوعی ساده نیست کروبی با شجاعت، شهامت و برنامه‌های متنوع وارد صحنه شده است، کروبی برای همه برنامه دارد و یک تیم اقتصادی بیش از یکسال است که روی برنامه‌های کروبی کار می‌کنند.

بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 925447

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]