سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا رفسنجانی با فساد موافق است؟! - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/3/20

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مگر آقای هاشمی رفسجانی با فساد موافق است و به نظر من در این زمینه باید خود ایشان در این راه پیشقدم بشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی‌ریا با اشاره به نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: امت حزب‌الله ایران همواره در صحنه حضور داشته و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و هرچه رهبر دستور دهند مردم به آن گوش خواهند داد.


وی تصریح کرد: شرایط کشور به هیچ‌وجه آنگونه که عده‌ای مطالبی را در این خصوص بیان می‌کنند نیست و به قول آقای احمدی‌نژاد کشور مشکلی ندارد. برخی از افراد که منافع خود را در خطر می‌بینند در این شرایط موضع‌گیری می‌کنند.
مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت تصریح کرد: وقتی رگبار گرفته و لانه مورچه را آب می‌گیرد، مورچه‌ها فکر می‌کنند که عالم را سیل فراگرفته است.
وی با اشاره به اینکه مردم همواره خواستار مبارزه با فساد بوده و هستند، تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد پیشنهاد کرد که اموال همه مدیران و نزدیکان آنها در بعد از انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد و اگر مشخص شد که کسی به بیت‌المال دست درازی کرده است، ‌این اموال به نفع بیت‌المال مصادره شود.
سقای بی‌ریا تأکید کرد: این پیشنهاد یک پیشنهاد عادلانه است و آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست و در برابر مبارزه با فساد برآشفته نمی‌شود. مقام معظم رهبری چند سال پیش در نطق خودشان فرمودند اگر مبارزه با فساد جدی شود صدای عده‌ای در می‌آید و اگر جدی تر شود فریاد آنها بلند خواهد شد.
وی گفت:‌ مگر آقای هاشمی رفسجانی با فساد موافق است و به نظر من در این زمینه باید خود ایشان در این راه پیش قدم بشود.
مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت تأکید کرد: سه‌سال پیش در مراسم 15‌خرداد وقتی چند طلبه قصد داشتند چند سؤال از آقای هاشمی مطرح کنند، این افراد دستگیر شدند.
وی افزود:‌ این گونه حرکات صحیح نیست و در مسأله مبارزه با فساد همه در صحنه حاضر شده و خواستار مبارزه با فساد هستند.
سقای بی‌ریا تأکید کرد: ما در این مسأله نیز مانند گذشته منتظر دستورات ولی‌فقیه و مقام معظم رهبری هستیم و ایشان هرچه بگوید ملت به آن گوش جان می‌سپارد.
وی ادامه داد: اگر کسانی بخواهند پای خود را از حد دراز کرده و آشوب کنند مردم در صحنه هستند و با این افراد مقابله می‌کنند.
مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت بیان داشت: به خاطر وفاداری مردم به رهبر و استحکام ملت در این زمینه احساس خطر نمی‌کنم،‌ چون ملت همیشه پیرو رهبر است



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 925451

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]