سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

.: Designed By Night-Skin.com :.



آقای موسوی! بالاخره این دختران بدحجاب حامیان شما هستند یا خیر؟ - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

این روز ها خیابان ها حال و هوای خاصی به خود گرفته است و به نظر می رسد که انتخابات پر شوری در پیش باشد . اما از همه این ها گذشته ، حضور جوانان در عرصه رقابت ها و تبلیغات انتخاباتی بسیار پر رنگ است . دوم خرداد گذشته، ولی امروز هم عده ای از جوانان هنوز در تب و تاب شعار هایی آن سالها هستند که اینک از زبان برخی از کاندیداها بیان می شود.

 

آیا انصاف است جوانانی که در حمایت از کاندیدایی به میدان آمده اند و با تمام انرژی و حرارت جوانی خود در راهی که به نظرشان درست می رسد فعالیت می کنند با بد گمانی ها و انکار موجودیتشان به سخره گرفت؟ این روزها برخی از سایت ها و روزنامه ها حضور این جوانان را در حمایت از میر حسین موسوی توطئه دشمنان برای بد نام کردن میر حسین نامیده شده است و از زبان میر حسین بیان شده است که" من به ارزش های اسلامی پای بند هستم و این قبیل تحرکات را اقداماتی در جهت تخریب می دانم و با آن مخالفم"

 

نمی دانیم باید قسم روباه تان را باور کرد یا دم خروس را؟ از طرفی تمام برنامه ها و جهت گیری های تبلیغاتی ستاد میر حسین بر آن است که حمایت این قشر از جامعه را با خود همراه سازد و این گروه هم با حضور در همایش های مختلف مثل دوم خرداد حمایت خود را از میر حسین موسوی اعلام می دارند اما ازطرف دیگر با پخش تصاویر و عکس های این همایش ها این دوستان! حمایت این گروه را به شدت انکار می کنند تا جایی که حتی در فیلم تبلیغاتی میر حسین هم نشانی از آنها پیدا نمی شود.

 گویا عزیزان ستاد موسوی نارضایتی قشر های متعهد جامعه را که به دلیل سابقه خوش میر حسین در روزها و سال های اولیه انقلاب داشته حامی وی بودند را شنیده اند و نگرانند که این گونه روشنفکری ها و جلب حمایت این عده نهایتاً سبب شود که حمایت قشر عظیم متعهد به امام و انقلاب را از دست بدهند و خدایی ناکرده رأی نیاورند .

 

تکلیف خود را مشخص کنید . شما که هنوز در جلب حمایت هواداران خود به اجماع نرسیده اید چطور می خواهید مملکتی را به هزاران ایده و فکر اداره کنید؟

 

شما که احساسات این همه جوان را به راحتی به بازی و تمسخر می گیرید و فقط از آنها برای رسیدن به قدرت استفاده که نه سوء استفاده می کنید چطور پاسخ گوی مطالبات آن ها خواهید بود و جواب زمان هایی که به خاطر شما تلف شد و انرژی و شور جوانی که به نام شما به هدر رفت را خواهید داد ؟

 

آیا باز هم روی دیدن آنها را دارید ؟ نمی دانیم شاید این در ادبیات شما توجیه پذیر باشد اما کاش کمی منصف بودید...

بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 97
کل بازدیدها: 924920

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]