سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

.: Designed By Night-Skin.com :.



چرا صحنه های دیدنی هواداران مختلط خود را سانسور کردید؟! - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

آقای میر حسین موسوی؛ شما که مدعی جریان آزاد اطلاعات و عدم سانسور هستید چرا صحنه های دیدنی هواداران مخلوط خود در ورزشگاه آزادی را از فیلم جذابتان حذف کردید؛ قطعا مشاهده آزادیهای مشروع جوانان و پایکوبی های سرشار از حجب و حیا و بدور از هرگونه لهو و لعب حامیان سینه چاک شما قلب هر فرد مومن و مسلمان و پیرو امام خمینی و مقام معظم رهبری را از لبریزاز بهت و البته شعف می نمود!

 

------------------------------------------------------------

بعد از پخش فیلم سینمایی(تبلیغاتی) میر حسین موسوی به کارگردانی مجید مجیدی لازم دیدم تکلیف خود را در این زمینه ادا کنم و به نکاتی در زمینه این فیلم اشاره نمایم.

1_استفاده از مولفه های احساسی برای تحریک عواطف آنی مخاطب 2_ علی رغم متهم نمودن دولت نهم به انجام اقدامات کارشناسی نشده؛از بیان هرگونه مباحث دقیق منطقی و عقلانی پرهیزشده بود و هیچ گونه آمار و ارقامی به منظور بررسی و مقایسه عملکرد دولت نهم با دولت مطلوب و مورد نظرمیرحسین موسوی ارائه نشده بود و با بی انصافی و بر خلاف فرمایش صریح مقام معظم رهبری تنها به تخریب و سیاه نمایی علیه عملکرد دولت نهم مبادرت شد3_طرح یکسری کلی گویی و مباحث مبهم ازطرف آقای موسوی بدون ارائه برنامه و چارچوبی معین و مدون درزمینه های سیاسی؛اقتصادی؛اجتماعی و فرهنگی به منظور اداره صحیح جامعه و خدمت صادقانه به مردم 4_ عدم ارائه گزارشی درباره سوابق و عملکرد خود در دوران نخست وزیری و اکتفا کردن به ارائه یک تصویر به منظور مورد تایید نشان دادن خود 5- انجام حرکات نمایشی و تصنعی و ربات گونه توسط میر حسین موسوی و تقلید ناشیانه از سفرهای استانی آقای احمدی نژاد و دیدار چهره به چهره با مردم 6- این مستند بیشتر شباهت به یک فیلم سینمایی داشت که عده ای ازمردم به عنوان سیاهی لشگر حضور داشتند و افرادی که با آقای موسوی صحبت می کردند بیشتر شبیه بازیگرانی بودند که دیالوگ خود را حفظ کرده و درمواجهه با بازیگر نقش اول فیلم یعنی میرحسین آن را بیان می کردند؛ 7- تناقض در گفتار و عمل.آقای موسوی در حالی خود را پیرو امام خمینی و ولایت فقیه می داند که در تقابل آشکار با فرمایشات رهبری، در فیلم خود بحث خودی و غیر خودی ایشان را زیر سوال برده و و به نوعی به آن اعتراض می نماید.همچنین در صحنه ای ازفیلم فردی که به مخاطب جانباز معرفی می شود به تعریف خاطرات خود از دوران دفاع مقدس می پردازد و جمعیت حاضر بجای اینکه طبق گفتمان امام راحل و انقلاب با شعارهای اسلامی و انقلابی وی را تحسین کنند، برای تایید این جانباز ادعایی ، سوت و کف می زنند! 8- استفاده ابزاری از دیدار با مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار 9- استفاده ابزاری حتی از خانواده معظم شهدا به منظور تبلیغ و اگر این اقدامات پوپولیستی نیستند، چه نام دیگری بر آنها می توان نهاد؟ خدمت صادقانه! .

البته درپایان چند سوال از آقای میرحسین موسوی دارم که امیدوارم مانند دیگر سوالات مطرح شده آنها را نیز بی پاسخ نگذارند:

1_ چرا بطور شفاف و صریح از استعفای خود و دلیل انجام آن در مقطع حساس و دشوارجنگ با مردم سخن نمی گویید؟ آیا به دلیل اینکه شما البته به ادعای خودتان همواره مورد تایید حضرت امام بودید، ایشان به علت این استعفا شما را مورد عتاب و خطاب شدید قرار دادند و نزدیک بود جنابعالی را به عنوان خائن به اسلام و مردم معرفی کنند؟! ( منبع: روزنامه رسالت، سال 1367 )

2- شما که احمدی نژاد را بخاطر نام بردن ازامام زمان پوپولیست می دانید چرا با انداختن شال سبز و مستمسک قراردادن انتسابتان به ائمه اطهار و یاد آوری مکرر سید بودن خود عوام فریبی می کنید و نکته قابل توجه اینجاست با وجود اینکه شال سبز از احترام خاصی نزد مردم مومن برخوردار است برخی از حامیان شما که فقط با مشاهده شناسنامه آنان می توان حدس زد مسلمان باشند این شال را البته به همراه نمادهای شیطان پرستی به خود آویخته اند! و شما بفرمایید چه تناسبی و ارتباطی می تواند بین این نماد مقدس و آن نمادهای شیطانی وجود داشته باشد ؟

3- جنابعالی که مدعی جریان آزاد اطلاعات و عدم سانسور هستید چرا صحنه های دیدنی هواداران مخلوط خود در ورزشگاه آزادی را از فیلم جذابتان حذف کردید؛ قطعا مشاهده آزادیهای مشروع جوانان و پایکوبی های سرشار از حجب و حیا و بدور از هرگونه لهو و لعب حامیان سینه چاک شما قلب هر فرد مومن و مسلمان و پیرو امام خمینی و مقام معظم رهبری را از لبریزاز بهت و البته شعف می نمود!

آقای میرحسین موسوی، کاندیدای محترم انتخابات دهم ریاست جمهوری لطفا با خودتان و مردم صادق باشید و بدانید همه در پیشگاه خداوند حکیم قرار خواهیم گرفت و باید پاسخگوی اعمال خود و حامیانمان باشیم!

بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 101
کل بازدیدها: 924137

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]