سفارش تبلیغ
صبا ویژن



.: Designed By Night-Skin.com :.



حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی: - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی:
فردی را انتخاب کنیم که خواسته های ولایت را اجرا کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که علاوه بر اصلح بودن ،خواسته های ولایت را اجرا کند.
به گزارش دولت یار، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جمع اعضای ستادهای مردمی محمود احمدی نژاد در مشهد گفت : ببینید کدام کاندیدا هدفش خدایی است ،پس از آن با بکارگیری تمام تلاشتان به وظیفه خود عمل کنید و به نتیجه فکر نکنید زیرا هرآنچه خدا بخواهد همان خواهد شد.
آقا تهرانی رضای خدا را موجب برکت کارها دانست و افزود: مرحوم آیت الله بهجت شخصیتی بود که لحظه لحظه عمرش را برای خدا صرف کرد بهمین جهت آیت الله بها الدینی وی را ثروتمندترین فرد دنیا می دانست پس تلاش کنید همواره رضای خدا را در نظر داشته باشید.
در ابتدای مراسم سید محمد محسن دعایی مسئول موسسه تحقیقات علوم اسلامی نیز گفت:محور حرکت ما بصیرانه است و مقصد اساسی ما گسترش تفکر توحیدی و ولایی است و چون هدف ما خدایی است ، هرگاه ذره ای غیرخدا در کار ما وارد شود آنگاه مسیر ما عوض خواهد شد.
وی افزود: متاسفانه امروز در لحن و شیوه عده ای از کاندیداها چیزی جز تنازع برای رسیدن به قدرت نمی بینیم در حالی که باید نزاع در حاکمیت دین و  حاکمیت اندیشه دینی باشد.
دعایی تصریح کرد: اگر مسیر حرکت روشن باشد ،مردم تفاوتها را احساس خواهند کرد و به قول آیت الله مظاهری شما باید خود را در جهاد اکبر تصور کنید و انتظار موشک باران را داشته باشید و در پایان شما مانند فردی خواهید بود که ازجهاد اکبر بازگشته است و این جهاد اکبر جهاد با نفس خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: باید با پالایش نیت خود و در جهت حفظ علم دین خدا بکوشیم و سعی کنیم این علم بیش از پیش برافراشته شود.

احمدی نژاد بالاترین افتخار خود را نوکری ملت ایران می داند
دبیر بنیاد جهانی هولوکاست :برخی افراد نوکر احزاب سیاسی اند ، برخی دیگر نوکر ثروتمندانی هستند که هزینه تبلیغاتی آنها را تامین می کنند و برخی ها نیز نوکر بیگانگانی هستند که از آنها حمایت می کنند اما احمدی نژاد بعنوان فرزند انقلاب و سرباز ولایت بزرگترین افتخار خود را نوکری ملت ایران می داند.
  محمد علی رامین دبیر بنیاد جهانی هولوکاست در جمع مردم نه دره مشهد گفت: افرادی را به حاکمیت برسانیم که اصل اساسی اندیشه شان عدالت باشد و در ضمن تربیت شده روحانیت اصیل و ولایت شیعی نیز باشند.
وی افزود : احمدی نژاد معتقد است که باید آقایی ملت پرافتخار ایران و شایستگی های آنها را به رخ جهانیان بکشیم و وی بر این مسئله اصرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: دولت نهم با رهاکردن تهران و سفر به شهرستانها سعی کرد تا علاوه بر دیدار با مردمی که بدنبال خدمت به اسلام و ولایت هستند با مشکلات از نزدیک آشنا شود و درصدد رفع آنها برآید.
رامین در جمع نمازگزاران مسجد هجرت مشهد نیز گفت: تبدیل مسجد به نمازخانه نقیصه ای است که باید به دست مومنین اصلاح شود.
وی اظهار داشت:در قبل از انقلاب در مساجد جرات صحبت کردن نداشتیم و هرچند امروز 30 سال از انقلاب گذشته است اما هنوز فضای مساجد مطلوب نشده است.
دبیر بنیاد جهانی هولوکاست اضافه کرد: در زمان پیامبر مساجد علاوه بر محل اقامه نماز محل بررسی مسایل سیاسی،اقتصادی،امنیتی و فرهنگی نیز بوده است اما امروزه افرادی که می خواهند وارد عرصه سیاسی شوند حزب سیاسی تشکیل می دهند و پشت درب های بسته برای کشور تصمیم می گیرند و این معضلی است که باید در جهت رفع آن تلاش کرد و با رفع آن قرآن در عمل اجرا خواهد شد.
بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 101
کل بازدیدها: 924140

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]