سفارش تبلیغ
صبا ویژن



.: Designed By Night-Skin.com :.



مهندس چمران در جمع حامیان دکتر احمدی نژاد در قزوین: - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

مهندس چمران در جمع حامیان دکتر احمدی نژاد در قزوین:
آمریکا‌، انگلیس‌، صهیونیستها‌ و برخی داخلی ها می گویند هرکس جز احمدی نژاد!

سخنگوی ائتلاف آبادگران ایران اسلامی گفت: عده‌ای می‌گویند هرکس بیاید به غیر از احمدی‌نژاد. این حرف را آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی در برخی کشورهای عربی می‌گویند و البته برخی در داخل نیز همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند.

به گزارش دولت یار  از قزوین، مهدی چمران جمعه شب در جمع مردم در مسجد ولایت شهر قزوین، اظهار داشت: اگر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را نتوانستند بعد از 95 روز از فراق پدرش تحمل کنند به این دلیل بود که وی از ولایت حمایت کرد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امروز هم که ما به دنبال همان راه هستیم با ما مخالفت می‌شود و سرکرده این مخالفت‌ها آمریکاست چراکه با اسلام و ایدئولوژی اسلامی دیگر چیزی از آنها باقی نمی‌ماند و در واقع ظلمت در روشنایی حق گم می‌شود و این‌ها از این نور هدایت بخش در هراسند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: روزگاری کمونیست‌ها تاختند و میلیون‌ها انسان را کشتند ولی سرانجام نابود شدند، امروز نیز امپریالیسم غرب در حال از بین رفتن است و نشانه‌های آن را در حوزه اقتصادی و سیاسی می‌بینیم.
وی افزود: حال در این شرایط آنها با ما که ندای اسلام ناب محمدی (ص) را سر می‌دهیم، دشمن هستند.
چمران اعلام کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب در مقابله با ما به اقدامات مختلفی متوسل شده است و حتی در عرصه‌های نظامی وارد شدند و جنگ نابرابر هشت ساله را به ما تحمیل کردند.
وی تادامه داد: دشمن در کشورهای منطقه چون اوکراین و گرجستان با راه‌اندازی انقلاب‌های رنگی، عوامل خود را سرکار آورد و برای ایران اسلامی نیز چنین نقشه‌هایی داشت ولی شکر خدا عملی نشد.
سخنگوی ائتلاف آبادگران ایران اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم باید مراقب باشیم تا دوباره به گذشته برنگردیم چراکه در چند سال گذشته دیدیم که در کشور چه گذشت.
وی توضیح داد: روزگاری در این کشور شرایط طوری شده بود که نماز و روزه عمل درون خانه بود، می‌گفتند افکار امام (ره) به تاریخ سپرده شده، دنیا به جلو رفته است و دین اسلام برای یک‌هزار و 400 سال پیش بوده به احوال شخصی افراد مربوط است.
چمران گفت: عده‌ای می‌خواهند اسلام عربستانی داشته باشند که گردن افراد زده می‌شود، خانم‌ها اجازه رانندگی ندارند، نماز و روزه سرجایش هست ولی از مبارزه و ولایت‌مداری خبری نیست.
وی عنوان داشت: روزگاری کسانی در این کشور دفاع مقدس ما را مورد حمله قرار داده و شهدای ما را اهل خشونت می‌خواندند و انتظار داشتند که وقتی صدام با لشکریانش به ایران حمله کرد ما به جای دفاع از ناموس و مرز و بوم این سرزمین به آنها تعارف می‌کردیم که متأسفانه عده‌ای نیز که با لباس روحانیت در این عرصه وارد شدند و استدلال کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ولی ای کاش اینها خود را پشت شعار خط امام (ره) پنهان نمی‌کردند و با کمال شفافیت حرف خود را می‌زدند تا به خوبی روشن شود که آنها اسلام عربستانی می‌خواهند که در آن اثری از مبارزه و ولایت نیست و فساد ریشه این حکومت‌ها را فراگرفته است.
وی یادآورشد: اما در این سو امام خمینی (ره) با تکیه بر اسلام ناب محمدی (ص) نهضت خود را آغاز کرد در روزگاری که کسی جرأت ایستادن مقابل امریکا را نداشت، گفت آمریکا و شاه نیز باید از ایران بروند.
چمران گفت: امروز نیز ما باید در عرصه انتخابات کسی را انتخاب کنیم که در مسیر ولایت فقیه باشد و مسیر اسلام ناب راه را ادامه دهد.
وی ادامه داد: احمدی‌نژاد با حضور در دانشگاه کلمبیا افتخاری برای ما آفرید چرا که با عزت و سربلندی نام حضرت ولیعصر (عج) را بیان داشت، ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند عده‌ای در داخل هستند که از بیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی از تریبون‌های بین‌المللی خجالت می‌کشند.
سخنگوی ائتلاف آبادگران ایران اسلامی افزود: نمی‌گوییم در کار دولت ایرادی نیست چراکه هیچ کس معصوم نیست ولی برای خدا کار کردن سبب شد که دولت نهم چند برابر دولت‌های گذشته کار کند و برخی مسائل را اگر منصفانه نگاه کنیم به بحران اقتصادی دنیا باز می‌گردد.
وی توضیح داد: در دولت نهم موجودی صندوق ذخیر ارزی سه برابر شد، موجودی بانک مرکزی به 100 میلیارد دلار رسید که در تاریخ سابقه ندارد و میزان پروژه‌های عمرانی از 8 هزار میلیارد تومان در دولت قبلی به 24 هزار میلیارد تومان رسیده و این در حالی است که وقتی حجم پروژه‌های عمرانی بالا می‌رود افزایش نقدینگی به دنبال خود دارد ولی دولت با برخی تدابیر این موضوع را کنترل کرد و رشد نقدینگی پائین آمد.
چمران خاطرنشان کرد: امروز باید همچنان گفتمان امام (ره) را دنبال کرد و از اسراف و تبذیر پرهیز کنیم و البته همانطور رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت نهم به این علت هدف حملات بی‌وقفه قرار دارد که گفتمان آن گفتمان امام و انقلاب است.
وی تصریح کرد: از این رو عده‌ای می‌گویند هرکس بیاید به غیر از احمدی‌نژاد. این حرف را آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها و حتی در برخی کشورهای عربی می‌گویند و البته برخی در داخل نیز همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آمریکا وقتی امام (ره) می‌خواست به ایران بیاید ممانعت می‌کرد ولی امام (ره) فرمودند حال که آمریکا می‌خواهد نروم،‌ می‌روم و امروز هم که آمریکا می‌خواهد احمدی‌نژاد رئیس جمهور نشود، احمدی‌نژاد باید رئیس جمهور بشود تا گفتمان انقلاب اسلامی و اسلام ناب استمرار یابد.
حمایت مردمی مهم‌ترین پشتوانه احمدی‌نژاد است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دعای خیر مردم و حمایت‌های آنان مهم‌ترین پشتوانه برای احمدی‌نژاد است.
مهدی چمران جمعه شب در جلسه پرسش و پاسخ در جمع مردم در مسجد ولایت شهر قزوین بیان داشت: چهار سال پیش مردم رئیس جمهور را در شرایطی انتخاب کردند که دولت در دست ما نبود و در شرایط عادی و معمولی احمدی نژاد کار را آغاز کرد و قدرت و نیرویی جز اتکا به خداوند بزرگ نداشت.
وی ادامه داد: بعد از خدا مردم پشتیبان و حامی احمدی‌نژاد بودند و امروز نیز باز دعای خیر و حمایت مردم پشتوانه احمدی‌نژاد است، البته یک عده فقط ایراد می‌گیرند، فقط با ایراد گرفتن که کار درست نمی‌شود مگر با ساختم توهم برای مردم کاری انجام نمی‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: احمدی‌نژاد مردی از جنس مردم و خودمان است و با برخی که وقتی به جایی می‌رسند، جنسشان عوض می‌شود فرق دارد، زیرا ایشان پس از پیروزی در انتخابات چهره‌اش عوض نشد، او فردی است که قلبش برای مردم می‌تپد.
چمران اظهارداشت: در سفرهای استانی وقتی احمدی‌نژاد به برخی مناطق می‌رفت، تعجب می‌کردند که مگر می‌شود رئیس جمهوری به یک روستای دورافتاده بیاید و با آنها حرف بزند و درد دلشان را از نزدیک گوش کند، به هر حال شنیدن حرف‌ها بدون واسطه موجب می‌شود که مطالب عوض نشود و از طرفی شنیدن حرف‌ها از زبان مردم ارزش و بهای بالایی دارد و این همان گفتمان امام و انقلاب است.
وی ادامه داد: ما برای پیروزی در انتخابات تنها توکلمان به خدا است و به آن طرف آب‌ها چشم ندوخته‌ایم، زیرا به اصطلاح با آنها نبسته‌ایم و زد و بندی نداریم که به پیروزی برسیم، ما به دنبال این هستیم که گفتمان امام و انقلاب را حفظ و همان را نیز دنبال کنیم و راه شهید رجایی عزیز را استمرار بخشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: عده‌ای زمان شهید رجایی به دنبال آن بودند تا فرد دیگری را رئیس جمهور کنند، بنابراین می‌گفتند که قیافه شهید رجایی به رئیس جمهوری نمی‌خورد، امروز سکوت و مظلومیت احمدی‌نژاد در برابر این توهین‌ها و تحقیرها بزرگ‌ منشی او را می‌رساند، بنابراین توهین کنندگان به احمدی‌نژاد خود را سبک می‌کنند و با این کار مردم به حق بیشتر نزدیک می‌شوند، در نتیجه نیازی به پاسخ به آنها نیست، احمدی‌نژاد فکر مردم و انقلاب است، زندگی فردی و اجتماعی او همان زندگی ساده است و با ریاست جمهوری تغییری در زندگی‌اش به وجود نیامده و هنوز هم تنها از حقوق معلمی خود استفاده می‌کند.
چمران اعلام کرد: در دوره گذشته احمدی‌نژاد حمایت مردم را داشت، مگر در دوره گذشته کسی جز مردم از احمدی‌نژاد حمایت کرد، خود مردم حمایت کردند و این بهترین پشتیبان است که با تکیه بر اتکال الهی برای ما کفایت می‌کند.
وی عنوان داشت: در میان کاندیداها همه چهار نفر خوب هستند، ولی آن کسی که به گفتمان امام و انقلاب نزدیک‌تر و این را نشان داده و ثابت کرده است، احمدی‌نژاد است.
سیاست ما در تبلیغات انتخابات این است که نقاط ضعف افراد دیگر را نمی‌گوییم، بلکه فقط نقاط قوت احمدی‌نژاد و توانایی و توانمندی‌های او را می‌گوییم و توصیه می‌کنیم که از بیان نقاط ضعف و بد دیگران پرهیز شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: احمدی‌نژاد با جرأت خود در سوخت و تحول اقتصادی گام‌های جدی برداشت و اینها مسائل ساده‌ای نبود، البته اگر احمدی‌نژاد دنبال چیزی جز خدمت بود و کسب آرای مردم را در نظر داشت، لایحه تحول اقتصادی را به مجلس ارائه نمی‌کرد ولی دیگران این شجاعت را نداشتند.
وی ادامه داد: احمدی‌نژاد به دلیل خدمت به مردم با سرنوشت خود بازی و این لایحه را به مجلس ارائه کرد که با نگاه عقلی و مادی نباید این کار را می‌کرد تا برای خود در جذب آرا مشکلی ایجاد نشود.
چمران تأکیدکرد: در واقع احمدی‌نژاد برنامه‌ای را که دیگران ترسیدند، نتوانستند و یا نشد اجرا کنند، اجرکرد، او سینه سپر کرد و ایستاد.
وی یادآور شد: این مباحثی هم که در خصوص دولت مثل یک میلیارد دلار گفته می‌شود، با توضیحات داده شده مشخص و معلوم شد که چگونه بوده است، یک‌هزار تومان در یک مغازه حساب و کتاب دارد و حال چطور می‌شود یک میلیارد دلار پول ناپدید شود و کسی متوجه نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در پاسخ کسانی که به مسائل اقتصادی ایراد می‌گیرند، باید گفت که در مباحث اقتصادی مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی بخشی از مسائل هم منشا مشکلات دولت نیست، برای نمونه به وضعیت اقتصادی کشورهای اروپایی و آمریکا نگاه کنید، البته برخی هر روز گروه‌ها و دسته‌های جدید را با عناوین مختلف که معلوم هم نیست چند نفر هستند به عنوان حامی خود اعلام می‌کنند که این حمایت و عدم حمایت‌ها ارزشی ندارد.

بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 154
کل بازدیدها: 924235

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]