سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده ابزاری از زنان چرا؟ - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

چه بد عرصه‌ایست برای زنان این مرز و بوم که در تناقض حرف‌های شما سرگردان شده‌اند و نمی‌دانند این همه نگاه ابزاری به زنان برای چه؟ شعارهایی که این روزها در فضای انتخاباتی شنیده می‌شود حاکی از نگاه ابزاری به وجود زن و نادیده گرفتن جایگاه حقیقی زن در جامعه اسلامی است و در واقع وسیله‌ای برای جمع‌کردن آرای بیشتر است و این حاکی از آن است که برای برخی هدف وسیله را توجیه می‌کند.

جامعه اسلامی دانشجویان پیرامون سواستفاده‌های انتخاباتی از جایگاه زنان در چند روز گذشته بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
این نامه خطاب به همه نامزدهای محترم ریاست‌جمهوری می‌نویسیم و خواهشمندیم که بندهای آن را در سلوک تبلیغات و سخنان خود رعایت نمایند.
نامزدهای محترم در این عرصه که چشم‌ها به شما دوخته شده است تا از کلام و مرام شما سیاست‌های انقلاب و جمهوری اسلامی را جست‌وجو کنند و چه بد عرصه‌ای است برای زنان این مرز و بوم که در تناقض حرف‌های شما سرگردان شده‌اند و نمی‌دانند این همه نگاه ابزاری به زنان برای چه؟ شعارهایی که این روزها در فضای انتخاباتی شنیده می‌شود حاکی از نگاه ابزاری به وجود زن و نادیده گرفتن جایگاه حقیقی زن در جامعه اسلامی است و در واقع وسیله‌ای برای جمع‌کردن آرای بیشتر است و این حاکی از آن است که برای برخی هدف وسیله را توجیه می‌کند.
در واقع مطرح کردن این مطلب بی‌پایه و اساس از نظر ما چیزی جز خودنمایی و جبران فرصت‌سوزی‌های گذشته نیست. چرا برای زنان سهم‌بندی می‌کنید این نوع سهم‌بندی برای زنان چیزی جز نگاه مالکانه به جایگاه‌های مدیریتی را نشان نمی‌دهد در جایی که امام راحل زنان و مردان را در این انقلاب دارای سهم مساوی می‌دانند و انقلاب ما را مدیون زنان دانسته‌اند، شما را چه شده است که زنان را سوژه شانتاژ تبلیغات خود کرده‌اید و با وعده‌های وزارت‌های خاص با نگاهی غیراسلامی می‌خواهید به آن‌ها ارج دهید.
زنان ما ثابت کرده‌اند در جایی که شرایط و زمینه مناسب جهت رشد و شکوفایی آن‌ها تامین گردد به بالاترین رتبه‌های مدیریتی خواهند رسید و جایگزینی بخشنامه‌ای بدون توجه به شایسته‌سالاری نه تنها هیچ‌گاه خواست زنان توانمند نیست بلکه توهینی است به هویت انسانی آن‌ها. زنان ما از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در جایگاه‌های حساسی توانمندی خود را نشان داده‌اند و پس از 30 سال به برکت این انقلاب با ایجاد فضای مناسب‌تری جهت شکوفایی استعدادهای زنان مطمئنا بر توانایی آنان افزوده شده است.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 924567

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]