سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فائزه خانم یادتان رفته احساس قداست می کردید؟! - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

سالگرد دوم خرداد در ورزشگاه آزادی و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حالی با حضور خاتمی و زهرا رهنورد همسر میرحسین و با رقص و پایکوبی و حالتهای زننده برخی دخترکان و پسرکان بزک کرده همراه بود که این همایش عملا تبدیل به محفلی شد تا تمام کسانی که منافعشان در طول 4 سال عمر دولت نهم به خطر افتاده است، برای حمایت از میرحسین موسوی جمع بشوند و تمام بغض و کینه و فحاشی خود را در قالب توهین و اهانت به رئیس جمهور منتخب مردم خالی کنند.

 کارگردان حقیری حقارت خود را گردن سفرهای استانی! رئیس جمهور انداخته و با توهین به رئیس جمهور گفته است:"طی ‏4‏ سال گذشته یک آدم کوچولو من را کوچولو کرد‏." این کارگردان حقیر گفته که " با هر تریبونی که در دستان احمدی نژاد قرار می گرفت، احساس حقارت می کردم"

سوال اینجاست که چرا حامیان میرحسین از همان چیزهایی احساس حقارت می کنند که باعث سربلندی و سرافرازی مردم کشور شده و از همان چیزهایی عصبانی می شوند که بغض و کینه و عصبانیت صهیونیسم و دشمنان مردم ایران را در پی داشته است؟!!

صرفنظر از بسیاری از توهین های مستقیم دیگر به رئیس جمهور، اهانت فائزه هاشمی نیز قابل تامل است. فائزه هاشمی با توهین به مردم و رئیس جمهور منتخب آنها گفته است "در این چهار سال نکبت، خفت و خواری نصیب ملت ایران شد و ما نمی خواهیم این دوران تلخ را دوباره تکرار کنیم‏.‏"

البته او نگفته که چرا خفت و خواری باند ثروت و قدرت را که وی و پدر و برادران و اعوان و انصارشان به آن منتسب هستند را به کل مردم و ملت ایران تعمیم می دهد؟!!

جالب اینجاست که وی گفته است: "اگر این دولت دوباره پیروز شود بر وی مشتبه می شود که امام زمان (عج) است و خطاهای گذشته خود را دوباره تکرار خواهد کرد و با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد‏.‏"

این در حالی است که در دوران به اصطلاح سازندگی آنقدر دور اکبر هاشمی رفسنجانی را فضایی مقدس گونه ترسیم کرده بودند که خود هاشمی و خانواده اش هم باور کرده بودند که نعوذبالله چیزی کمتر از پیامبر و امامان(ع) کم ندارند. به عنوان نمونه وقتی "روزنامه زن" با مدیرمسئولی فائزه هاشمی به دلایل خلافهای گوناگون و از جمله چاپ "پیام نوروزی فرح پهلوی" توقیف شد، مادر فائزه در راهروهای دادگاه به خبرنگاران گفت که دخترم فائزه امروز مثل حضرت زینب (س) مظلوم واقع شد.

امروز تخریب و توهین و فحاشی به دولت نهم و رئیس جمهور منتخب مردم جزو لاینفک برنامه های تبلیغی میرحسین و حامیانش است که به طور قطع نتیجه عکس خواهد.

 

منبع: شاهراه عدالت



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 924541

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]