سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همایش دوم خرداد، کلکسیونی از توهین به رئیس جمهور(+کلیپ) - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، شبکه خبری برنا، مستند تصویری همایش سالگرد دوم خرداد را که کلکسیونی از اهانت به رئیس جمهور از سوی حامیان میرحسین موسوی است را منتشر کرد.

 برخی از حواشی این مراسم به شرح زیر است:

 *حاضران در سالن در حالی که پلاکاردهایی حاوی شعار علیه دولت نهم از جمله «مرگ بر دیکتاتور»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «زندانی عقیده نمی‌خواهیم»، «آقای احمدی‌نژاد بای بای» و «بهمن 57، خرداد 76» در دست داشتند، از ساعتی قبل از شروع مراسم در حمایت از خاتمی و دوم خرداد شعار سر می دادند.

 *جمعی از دانشجویان ملاردی نیز پارچه نوشته‌ای را حمل می‌کردند که روی آن نوشته بود: «کل دنیا یک کلام، ملاردی‌ها یک کلام، موسوی‌است والسلام»

 *مجری این برنامه جواد یحیوی بود، که هر از چندگاهی سخنانی علیه دولت نهم و شخص رییس‌جمهور می‌گفت از جمله آنکه اظهار داشت: مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که از یک سوراخ دوبار گزیده شوند.

 *یحیوی به عنوان اولین سخنران از امین‌زاده رییس ستاد اصلاح طلبان حامی میرحسین دعوت کرد تا برای مدت کوتاهی برای حاضران صحبت کند.

 امین‌زاده نیز با بیان اینکه 12 سال قبل همه امکانات کشور در اختیار رقیب خاتمی که وی آن را کاندیدای حکومت معرفی کرد، بود، گفت: امروز نیز همه امکانات از جمله رسانه ملی در اختیار رقیب میرحسین قرار دارد.

 با این حرف امین زاده حضار شعار دادند: «20:30 حیا کن، اصلاحات رو رها کن»

 امین‌زاده همچنین افزود: امروز بیشترین استفاده از ثروت ملی در راستای اهداف انتخاباتی می‌شود که دوباره حضار شعار دادند: «نصر من‌الله و فتح قریب، مرگ بر این دولت مردم فریب» همچنین «دولت سیب‌زمینی نمی‌خوایم، نمی‌خوایم»

 *مجری برنامه در حالی که دختر هاشمی رفسنجانی را با عنوان یکی از چهره‌های «ایجادکننده فرصت‌های بزرگ اجتماعی برای بانوان» خطاب کرد، از او خواست تا برای حاضران در سالن سخنرانی کند.

 *جمع کثیری از دانشجویان نیز با سرویس‌های ایاب و ذهاب از برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه هنر، دانشگاه آزاد واحد تهران‌جنوب و دیگر دانشگاه‌ها به ورزشگاه 12هزار نفری آزادی آمده بودند.

 کلیپ شماره 1   کلیپ شماره 2

 نکته : جهت دریافت کلیپ ها بر روی لینک ها کلیک راست نموده و گزینه ی save target as را انتخاب نمائید.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 924569

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]