سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمستان 91 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

 


بسیاری از عوامل پیری پوست با تصمیمات شما درمورد سلامتی و سبک زندگی تعیین می‌شود. انتخاب‌های ناسالم ممکن است موجب پیری زودرس پوست شود و این مسئله شما را خیلی سریع‌تر پیر نشان خواهد داد.

یک بخش مهم از هر برنامه مراقبت پوست و ضدپیری این است که بدانید کدام‌ کارهایتان به پوستتان آسیب می‌زند و روند پیر شدن پوستتان را سریع‌تر می‌کند.
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/j91_46487Untitled1.jpg


چه با کلوزاپی نزدیک به دوربین عکس گرفته باشید یا به جای عکس خودتان عکس یک ستاره معروف را گذاشته باشید، عکس پروفایل شما حرف‌هایی درمورد شما برای گفتن دارد!

این روزها وقتی مردم عکس زیبایی می‌بینند، دیگر نمی‌گویند «آن را قاب بگیر»، درعوض می‌گویند «باید این عکس را بگذاری برای عکس پروفایلت»َ. همه ما دوست داریم در عکس پروفایلمان بهترین ظاهر خودمان را داشته باشیم.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/11/4

 

http://dehaghan-sh.mui.ac.ir/images/stories/mobarzeh/19.jpg


تغییر سبک زندگی می‌تواند یک قدم بزرگ به سمت پیشگیری از دیابت باشد و هیچوقت برای شروع دیر نیست. این نکات را در نظر داشته باشید.

وقتی صحبت از دیابت نوع 2 می‌شود--که متداول‌ترین نوع دیابت است--پیشگیری بهترین راهکار است. همچنین اگر در معرض خطر بالایی از ابتلا به دیابت هستید، مثلاً اگر اضافه وزن زیادی دارید یا سابقه خانوادگی دیابت دارید، خیلی مهم است که پیشگیری از دیابت را به اولویت زندگیتان تبدیل کنید.
ادامه مطلب...

بیماری اخلاقی نفاق، درد همیشگی انسان‏‌ها و ملت‏‌ها بوده است. زشتی این بیماری و اثرهای زیانبارش در جوامع بشری و بیش از آن در روان و جان مبتلای به آن، منشأ نکوهش آن در قرآن و سیره معصومان‏ علیه السلام شده است.

 پرداختن به نفاق و منافقان در 12 سوره قرآنی، افزون بر سوره ویژه آن، می‏‌تواند خطر این خوی زشت انسانی را به ما بنمایاند همچنین مذمت‏‌ها و هشدارهای معلم قرآن (پیامبر) و مؤول آن (امام علی) در این‏‌باره، افزون‏‌تر از بسیاری عیب‏‌های اخلاقی است.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/11/3
در حالت کم خونی،حتی اگر رنگ پوستتان معمولی باشد، ولی لب های شما، کمرنگ تر از حد طبیعی است و پوست شما بی حال و خسته (شل) می باشد.

کم خونی یعنی کاهش تعداد گلبول های قرمز خون و علل متفاوتی دارد،ولی مهمترین آنها کمبود آهن در بدن است.

1- به پوست خود دقت کنید. آیا پوستتان رنگ پریده است؟

در حالت کم خونی،حتی اگر رنگ پوستتان معمولی باشد، ولی لب های شما، کمرنگ تر از حد طبیعی است و پوست شما بی حال و خسته (شل) می باشد.

2- آیا همیشه احساس خستگی و بیحالی می کنید؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/11/3
دیواره عروق خونی از یک لایه سلول های اندوتلیال پوشیده شده است که انقباض و انبساط عروق را کنترل کرده و از تشکیل لخته های خونی که منجر به سکته مغزی و حملات قلبی می شوند، پیشگیری می نماید.

ویتامین D با سلامت عروق خونی مرتبط است.
 
مطالعات انجام شده در انستیتو سلامت جورجیا درایالات متحده امریکا، نشان داد که کمبود ویتامین D حتی در افراد سالم، موجب سخت و منقبض شدن  دیواره شریان ها می شود. این بررسی ثابت کرد که کمبود این ویتامین در سلامت و عملکرد عروق اختلال ایجاد کرده و موجب بالا رفتن فشارخون و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی- عروقی می شود. با افزایش سطح ویتامین D در بدن، سلامت عروق ارتقا یافته و فشارخون کاهش می یابد.
ادامه مطلب...

بدن ما از شب تا صبح گرسنه بوده و ذخیره‌ انرژی‌اش دیگر تمام شده است. صبح که می‌شود بدن به کسب انرژی نیاز دارد. اگر صبحانه نخورید نمی‌تواند این انرژی را دریافت کند و برای همین طبیعی است که بقیه‌ روز را بی حال و بی انرژی باشید.

بی‌خوابی تنها دلیل خستگی و کسالت نیست. دلایل دیگری نیز وجود دارد که باک انرژی شما را خالی کرده و باعث می‌شود که احساس خستگی بکنید.

برای شناسایی و مقابله با دزدان انرژی با ما همراه باشید. کار سختی نیست فقط کافی است در رژیم و عادت‌های غذایی‌تان تغییراتی ایجاد کنید. خواهید دید که احساس سرزندگی و شادابی خواهید داشت.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/11/3
پارک یکی از محل های گشت گذار خانواده هاست و معمولا برای سرگرم شدن کودکان و یا استراحت در یک محل ساکت آرام انتخاب می شوند.

به گزارش وبگردی به نقل از باشگاه خبرنگاران:

هر پارکی نکات جالب خودش را دارد و به دلیل متفاوتی باعث جذب افراد می شود اما هستند پارک هایی که با مضمون های خاص ساخته می شوند و یک نکته در آن ها بارزتر از باقی نکات است.

پارک لدرها

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91/10/28

امیرالمومنین حضرت امام علی (ع):

مراقب افکارت باش که گفتارت میشود.

مراقب گفتارت باش که اعمالت میشود.

مراقب اعمالت باش که شخصیتت میشود.

مراقب شخصیتت باش که سرنوشتت میشود.



 

http://www.8pic.ir/images/qqgoyzuw3h7pg0lhsxbq.jpg


جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»
ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 94
کل بازدیدها: 925191

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]