سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های کوتاه و عاشقانه - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 96/11/17

همه چیز را هم که تقصیر من بیندازی
عاشق شدن من
تقصیر توست …


گاهی میانِ این همه آدم فقط یک نفر حالت را می فهمد؛
حال آن یک نفر هم نباشد!
تو میمانی
و یک حجمِ تمام نشدنی از نفهمیدن را...

راست میگفتی،
آدمِ "نُرمالی" نبودم !
هـیچ چیزِ من نُرمال نبود !
نُرمال نبود که تو را بیشتر از جان
دوست بِدارم !
نُرمال نبودم هرشب با رویایِ تو
به خواب بروم !
هرروز با فکرِ تو بیدار شوم !
من آدمِ نرمالی نبودم، راست میگفتی...


تو همان مُرفینِ کشف نشده ای
که هیچ پزشکی
 قادر به کشف و پیدایشت نشد؛
جز قلبِ من ...

بعضی شب ها
یک شب نیستند
هزار سالند
نمی دانم چند ساله ام
منی که از این شب ها کم نداشته ام ...


برای من ساده نیست
برای تو ولی،
به سادگی آب خوردن است
بچین اسباب خوشبختی مرا کنارهم
خودت
لبخندت
و
یک دوستت دارمِ ناقابل از لبانت!
به همین راحتی..‌.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923739

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]