سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاییز 91 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

مردها تلاش زن را برای سازمان دهی، برنامه ریزی و حل مشکلات می بینند و سپس آن را به اشتباه به عنوان تلاشی از جانب زن برای کنترل مرد و بهره کشی از آن تعبیر می کنند.

به گفته روان شناسان، اغلب مردها باورهای نادرستی در مورد زنان دارند که اغلب گله گذاری های آنان را شامل می شود.

شناخت صحیح و درک زن ها
به گفته روان شناسان، اغلب مردها باورهای نادرستی در مورد زنان دارند که اغلب گله گذاری های آنان را شامل می شود. این باورهای غلط ناشی از عدم شناخت صحیح و عدم درک روحیه لطیف زن هاست و آن ها را برای شناخت بیش تر آقایان از همسرانشان بیان می کنیم:

هفت باور نادرست مردها درباره ی زن ها

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 91/7/29

شاید بارها تجربه کرده‌اید که شب‌ها موقع خواب بی‌خوابی به‌سرتان زده و مجبور شده‌اید ساعت‌ها در رختخواب خود تکان بخورید.خواب و آرامش

اختلالات خواب، آشفتگی خواب یا بی‌وقت بیدار ماندن به آشفتگی افکار افراد بر می‌گردد که باید ریشه‌یابی شود که این بی‌خوابی اولیه است یا ثانویه؟

بی‌خوابی اولیه ناشی از اختلال عملکرد مکانیسم‌های خواب و مراکز خواب در مغز است که این بی‌خوابی بسیار نادر است. اما بی‌خوابی ثانویه ناشی از اختلال اضطرابی، افسردگی یا اختلالات خلقی است و اکثر بی‌خوابی‌ها ناشی از بی‌خوابی ثانویه است. ممکن است در برخی افراد افسردگی وجود داشته باشد، ولی به دلیل این‌که این افسردگی پنهان است، خود را نشان ندهد و فرد به بی‌خوابی مبتلا شود. در این مواقع افراد را می‌توان با روش‌های شناخت درمانی، رفتاردرمانی و دارو درمانی درمان کرد.

حالا اگر فردی اختلال خاصی نداشته باشد و فقط مشغله‌های ذهنی و روزمره مانع خوابش می‌شود می‌توان با رعایت یک سری تکنیک‌ها شب‌ها به راحتی به‌خواب رفت.

1- افراد نباید زمانیکه هنوز خوابشان نگرفته است، به رختخواب خود بروند.

ادامه مطلب...

http://www.8pic.ir/images/ert95h7vmttsraj8llx.jpg

 

پیشگیری واقعا” بهتر از درمان است بنا براین در اینجا چند راه حل تعجب برانگیز برای جلوگیری از سرماخوردگی ذکر می کنیم ...

هر بار که شما به دکمه آسانسور، دسته تردمیل ، دستگیره دربها و یا غیره دست می زنید دستهایتان میلیونها میکروب به خود جذب می کنند. به همین دلیل است که متخصصان معتقدند شستن دستها بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به بیماریهای مختلف است .

حداقل حدود 20 ثانیه دستهایتان را با آب و صابون بشوئید و بین انگشتها و زیر ناخنهایتان را هرگز فراموش نکنید. اگر به آب و صابون دسترسی نداشتید از ضدعفونی کننده هایی که در ترکیبات آنها الکل وجود دارد استفاده کنید.

ادامه مطلب...

.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923307

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]