سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ جمعه 92/11/25

راههای غلبه بر افسردگی

همه ما گاهی دچار حالت ناامیدی و افسردگی می‌شویم. مثلاً وقتی روابط ما با دیگران از هم پاشیده می‌شود. ممکن است شوکه شویم، گریه کنیم، غذا نخوریم، عصبانی شویم، خوب نخوابیم و بدخلق و مضطرب شویم.
 این حالت معمولاً پس از چند روز برطرف می‌شود و شخص به زندگی طبیعی باز می‌گردد. اما آنچه پزشکان آن را افسردگی می‌نامند، حالت افسردگی به این شکل نیست. بلکه این اصطلاح برای تعریف بیماری شدیدتری به کار می‌رود که حداقل چند روز طول می‌کشد و بر جسم و روح اثر می‌گذارد. این بیماری ممکن است بی هیچ دلیلی بروز کند و زندگی فرد را تهدید کند. هیچ وقت وجود یک علامت تک نشانگر وجود افسردگی و یا به قول معروف افسردگی بالینی در فرد نیست. بسیاری از علایم شبیه یکدیگرند، اما وقتی فرد به افسردگی مبتلا می‌شود این علائم شدیدتر می‌گردند و مدت بیشتری ادامه می‌یابند. اگر حالت ناامیدی و افسردگی بر تمام ابعاد زندگی شما تاثیر بگذارد، 2 یا چند هفته ادامه یابد و یا به حدی برسد که به فکر خودکشی بیفتید، کار صحیح آن است که از دیگران یاری بطلبید.

به خاطر داشته باشید که افسردگی یک بیماری است که می‌توان آن را با موفقیت درمان کرد و به موقع بهبود خواهد یافت.

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/11/18

برای تعطیلات بهاره چه فکری کرده‌اید؟ اگر از آلودگی و شلوغی شهرهای پرجمعیت خسته شده یا نیاز به تغییر آب‌و‌هوا دارید، شاید مقصد بعدی شما هم یکی شهرها و مکان‌هایی باشد که قصد معرفی آنها را داریم. در این سفرنامه کوتاه، شما را با تعدادی از مناطق زیبا و آرامش‌بخش دنیا آشنا می‌کنیم. با زومیت همراه شوید.
تعطیلات یعنی مجالی برای دور شدن از شلوغی و شتاب حاکم بر زندگی امروز ما و اینکه تمامی استرس‌ها را برای مدتی هر چند کوتاه، کنار بگذاریم؛ و بهترین روش برای این کار، سفر به مناطق آرامش‌بخش جهان می‌باشد. این مناطق به داشتن سواحل تمیز، جنگل‌های بکر و دست نخورده، جمعیت توریستی اندک و البته آب‌و‌هوای مناسب  برای فعالیت در هوای آزاد، به خود می‌بالند. از جزایر ویرجین گرفته تا بالی و حتی جزیره مرموز ایستر، مقصدهای توریستی مناسب برای استراحت و تمدد اعصاب به شمار می‌روند.

کوای

  آرامش‌ بخش‌ترین مناطق جهان,گردشگری,تور گردشگری

کوای قدیمی‌ترین جزیره در میان مجموعه جزایر هاوایی بوده و در آن بر خلاف سایر جزایر، از اقامتگاه‌های مجلل و سواحل شلوغ خبری نیست. پس در واقع این جزیره چه چیزی برای عرضه دارد؟ سواحلی بکر و  طبیعتی دست نخورده. اینجا مکانی ایده‌آل برای آندسته مسافرینی است که می‌خواهند فقط استراحت کرده و از هیاهوی معمول تعطیلات به دور باشند. در این جزیره، تنها دو اتوبان وجود داشته و می‌بایست برای بازدید از بیشتر نقاط دیدنی پیاده روی کرد. در واقع این محل، پاداش کسانی است که می‌خواهند یک روز کامل در دل طبیعت، به حال خود رها شوند.

ادامه مطلب...

 

سیگار,عوارض سیگار کشیدن,اثرات مخرب سیگار بر بدن

موهای کم پشت
سیگار کشیدن علاوه بر اینکه باعث چروکیده شدن پوست می شود، موهای شما را هم کم پشت می کند. متخصصین معتقدند مواد شیمیایی سمی که در دود سیگار وجود دارد به DNA موجود در فولیکول موها صدمه می زند و رادیکال های آزاد را که به ساختار مو آسیب می زنند تولید می کند؛ در نتیجه افراد سیگاری مو های کم پشت تری دارند که زود تر هم سفید می شود. یعنی اگر مردان سیگاری در اصل مویی در سرشان باشد دوبرابر بیشتر از غیر سیگاری ها ممکن است دچار ریزش مو شوند.

ادامه مطلب...

انگیزه شخصی ,نداشتن انگیزه,بی انگیزگی

اگر انگیزه نداشته باشیم، به احتمال زیاد وقت خود را تلف می کنیم و اهداف شخصی و حرفه ای خود را نادیده می گیریم. مصمم ترین افراد روی زمین نیز گاهی انگیزه خود را از دست می دهند. در زیر چند راهنمایی برای حفظ انگیزه آورده ایم.
انگیزه شخصی برای موفقیت در تمام جنبه های زندگی از اهمیتی حیاتی برخوردار است. اگر انگیزه نداشته باشیم، به احتمال زیاد وقت خود را تلف می کنیم و اهداف شخصی و حرفه ای خود را نادیده می گیریم. حتی مصمم ترین افراد روی زمین نیز گاهی انگیزه خود را از دست می دهند. در زیر چند راهنمایی برای حفظ انگیزه آورده ایم.
ادامه مطلب...

 

درون‌گرا بودن,انسان برون‌گرا,احساس افسردگی

مردم دلایل مختلفی برای خودیاری دارند: به طور دایم در درون خود به دنبال یافتن پاسخ بودن و مواجه شدن با مسایل مختلف باعث می شود تا انسان احساس افسردگی و درون‌گرا بودن داشته باشد؛ باعث می شود انسان غمگین و بیشتر مواقع ساکت باشد. اما بسیاری از انسان ها خودشان هم از این مساله خوشحال نیستند. دوست دارند این روند سکوت و همیشه درد کشیدن را در هم بشکنند و زندگی شاد و مملو از انرژی را تجربه کنند. جماعتی از روانشناسان و کارشناس اعتقاد دارند، انسان با از بیرون دیدن خود می تواند شادی را در لحظه های زندگی‌اش تجربه کند و رابطه اجتماعی بهتری نیز داشته باشد. برای دانستن مزایای برون‌گرا بودن ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/11/11

مهارت های زندگی, مشکلات و دشواری های زندگی

مهارت های زندگی مهارت هایی هستند که توانایی اجتماعی و روحی فرد را افزایش می دهند و موجب می شوند تا او بتواند به نحوی بهتر و موثرتر با مشکلات و دشواری های زندگی مواجه شود. هر قدر مهارت های زندگی فردی بالاتر باشد، او بهتر می تواند سلامت روان و رفتار خود را حفظ کند و به شیوه ای منطقی و کارآمد مشکلات پیش آمده را برطرف کند.
مهارت های زندگی قدرت سازگاری افراد را بالا می برد، شخص می توان مسئولیت های اجتماعی و شخصی زندگی را بهتر بپذیرد و توانمندی هایش را بروز دهدو از آسیب های ناشی از ناتوانی در حل مشکلات در امان بماند.
ادامه مطلب...

alt

پا نهادن به عصر جدید تلویزیون‌ها، و فناوری‌های نو، کیفیت خارق‌العاده تصاویر را تضمین می‌کند. اما کدام یک از این فناوری‌ها و محصولات رنگارنگ، مناسب‌ترین گزینه برای شماست؟ در این مطلب سعی کرده‌ایم به اصلی‌ترین مشخصه‌های هر فناوری که می‌توانند برای تصمیم‌گیری در این مورد به کمک شما بیایند، بپردازیم.

مزایای Ultra HD
وضوح بالای حیرت انگیز، اصلی‌ترین مشخصه کیفی تلویزیون‌های Ultra HD است که آن‌ها را نسبت به خیل دیگر محصولات متمایز می‌کند. Ultra HDها از وضوحی چهار برابر تلویزیون‌های فعلی Full HD و بلو-ری‌ها برخوردارند و تصاویر را در ابعاد 2160×3840 پیکسل به نمایش می‌گذارند. کیفیت این تصاویر باورنکردنیست. سطح جزئیات آن‌ها را نمی توان به هیچ وجه با هیچ یک از فناوری‌های دیگر مقایسه کرد و به نظر می‌رسد به زودی، روزی می‌رسد که شگفت زده خواهیم شد چگونه تاکنون بدون وضوح  4kزندگی می‌کرده‍ایم.
ادامه مطلب...

11 ترفند عالی برای کم کردن کالری در هر وعده غذایی
 

در این مطلب چند ترفند برای کاهش کالری‌های دریافتی در هر وعده‌ی غذایی را عنوان می‌کنیم که کمک زیادی به خوش‌اندامی شما می‌کند. لطفاً با ما همراه باشید.
همیشه در ذهن افرادی که می‌خواهند لاغر شوند یک س?ال بزرگ وجود دارد؟ اینکه چگونه می‌شود بدون دنبال کردن رژیم‌های سخت لاغر شد! بعضی‌ها اول با همین رژیم‌های سخت شروع می‌کنند اما خیلی زود کم می‌آورند و از ادامه‌ی راه منصرف می‌شوند. اما ما به شما می‌گوییم با ایجاد تغییرات جزیی در عادت‌های غذایی‌تان می‌توانید نتیجه‌ی خوبی بگیرید و به راحتی چند کیلو کم کنید. در این مطلب چند ترفند برای کاهش کالری‌های دریافتی در هر وعده‌ی غذایی را عنوان می‌کنیم که کمک زیادی به خوش‌اندامی شما می‌کند. لطفاً با ما همراه باشید.
ادامه مطلب...

 

http://www.8pic.ir/images/69709288767233708118.jpg

اگرشما به چشمانتان عینک می زنید و فکر می کنید که با وجود عینک زیبا به نظر نمی رسید بهتر است در این مورد تجدید نظر کنید و به نکات آرایشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم دقت کنید.

پس با ما همرا شوید :
چشمانتان را نشان دهید :
با وجود داشتن قاب دور چشمانتان شما باید سعی کنید با استفاده از مداد چشم، خط چشم مایع و ریمل آنها را برجسته نشان دهید. گاهی اوقات قاب عینک شما ضخیم و به رنگ تیره است. هر قدر که قاب عینکتان دارای ضخامت بیشتری باشد، خط چشم شما هم باید ضخیم تر باشد.
ادامه مطلب...

چگونه حال و هوای شما روی زیباییتان تاثیر می گذارد ؟

  حتما شنیده اید که حال و هوای روحی شما با زیباییتان ارتباط مستقیم دارد ، وقتی خسته و افسرده هستید احساس می کنید زشت شده اید ، اما آیا واقعا اینطور است ؟

این اتفاق چگونه می افتد ؟ چه عواملی باعث می شوند چهره شما تغییر کند ؟

 

علم نشان داده است که احساس ما بطور مستقیم روی ظاهرمان خود را بروز می دهد.شاید قبلا هم این مطلب را شنیده باشید اما به آن توجه نکرده اید ،  " استرس ها ایجاد التهاب می کنند که هر دو ( استرس و التهاب ) باعث از بین رفتن کلاژن های پوست و ایجاد چین و چروک می گردند". این جمله را امی وسلر متخصص و مشاور پوست اهل نیویورک می گوید. شادی باعث می شود که پوست درمان شود و بدرخشد.

     افسردگی : از بین برنده زیبایی    

  ادامه مطلب...

<      1   2   3      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923711

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]