سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمستان 92 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

http://www.beytoote.com/images/stories/health/hhh717.jpg


مسواک زدن,طریقه مسواک زدن,نحوه مسواک زدن

مسواک زدن را شاید به‌توان یکی از تثبیت‌شده‌ترین عادات بهداشتی دانست. اما منظم مسواک زدن به معنای آن نیست که آن را درست انجام می‌دهید. مسواک زدن ناکافی پلاک‌های مملو از میکروب - ماده سفیدی که میان دندان‌ها و نزدیک لبه لثه‌ها جمع می‌شود - را به جای می‌گذارد که باعث پوسیدگی دندان و بیماری لثه می‌شوند.

مسواک زدن خیلی محکم هم مشکل‌‌‌ آفرین است، زیرا دندان را خراش می‌دهد و به بافت لثه آسیب می‌رساند، به طوری که اتصال محکم و درست لثه با دندان از دست می‌رود و راه برای عفونت و آسیب جدی‌تر لثه باز می‌‌شود.
ادامه مطلب...

http://www.beytoote.com/images/stories/attire/ar4-2704.jpg

زیباشدن در جشن عروسی,جای جوش,چین و چروک‌,


تازه نامزد کرده‌اید و قرار است تا چند ما دیگر روانه خانه بخت شوید؟ اصلا لازم نیست نگران باشید، دوران نامزدی علاوه بر اینکه فرصتی مناسب برای آشنایی زوجین با یکدیگر است، این زمان را هم در اختیار عروس خانم می‌گذارد تا چهره و اندامش را تقویت کند.

1- صورتی صاف و یکدست داشته باشید
از سه ماه قبل از عروسی استفاده مداوم از کرم‌های آب‌رسان را آغاز کرده و هر روز آن را روی پوستتان بمالید. می‌خواهید بیشتر ریخت و پاش کنید؟ شاید بد نباشد به یک مرکز تخصصی زیبایی مراجعه و لکه‌ها، جای جوش و چین و چروک‌های احتمالی را از روی چهره‌تان بزدایید.
  ادامه مطلب...

http://www.beytoote.com/images/stories/health/hhh748.jpg

خستگی و بی‌حوصلگی علامت کمبود آهن
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت می‌گوید: اگر چه آهن موجود در گوشت قرمز بهترین نوع آهن برای جبران کم خونی است اما مصرف بیش از حد آن می‌تواند موجب افزایش چربی خون، نقرس و سرطان روده شود.
خانم عبداللهی گفت:گوشت قرمز حاوی اسیدهای آمینه ضروری برای بدن است و ارزش غذائی پروتئین گوشت (گوشت سفید و قرمز) نسبت به پروتئین گیاهی بیشتر است.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/12/13

رابطه عشق و سلامتی

گرچه هر چیزی به مقدار متعادلش خوب است، اما در مورد عشق این قضیه را صادق ندانید. دانشمندان می‌گویند داشتن یک رابطه عاشقانه و سالم برای قلب خوب است، البته معلوم نیست دقیقا چرا. این امر ممکن است به این دلیل باشد افرادی را نزدیک و سالمی را با همسرشان دارند، کمتر سیگار می‌‌کشند، از لحاظ جسمی فعال‌تر هستند و با احتمال بیشتری زندگی‌شان یک ساختار اجتماعی کاملا تکامل‌یافته دارد.
ادامه مطلب...

معجزه عشق ,عشق‌های آتشین,ابراز عشق‌


لطفا قبل از خواندن این مطلب این جمله را چندبار با خودتان تکرار کنید و به خاطر بسپارید: «هیچ قانون کلی‌ای که شامل همه انسان‌ها بشود، درمورد ارتباطات شخصی وجود ندارد.» درواقع این مطلب و تمام موارد مشابه براساس قوانین و یافته‌ها و اطلاعات درمورد اکثریت اقلیت نوشته می‌شوند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/12/13

بسیاری از آرایشگرها توانایی دارند چشم شما را با آرایش، زیباتر جلوه دهد. اما یک زن باید بتواند حداقل چشمان خود را به زیبایی آرایش کند در ضمن همیشه امکان، وقت و هزینه کافی وجود ندارد که به آرایشگاه مراجعه شود. پس هدف اصلی این است که با آرایش کردن، چشم در حین طبیعی بودن، زیباتر به نظر برسد د عین حال عده ای می خواهند چشم در صورت بسیار مهیج و متفاوت دیده شود. زیبایی چشم در آرایش صورت احساس بهتری را برای فرد به ارمغان می آورد. در این مقاله به چند نکته ساده و مهم در مورد آرایش چشم اشاره می شود که شما در آرایش در منزل مورد توجه قرار دهید.
ادامه مطلب...

علت زرد شدن دندان ها,علت  بدرنگ شدن دندان ها,راههای سفید کردن دندانها

اگر دندان های شما بدون هیچ دلیل مشخصی تغییر رنگ داده اند و همچنین علائم دیگری نیز ظاهر شده اند به یک دندانپزشک مراجعه کنید تا علت آن را تشخیص دهد و درمان مناسب را توصیه کند.
دلایل مختلفی برای بدرنگ شدن دندان ها وجود دارند که عبارتند از:

ادامه مطلب...

کنترل کردن شوهر,کنترل بیش از حد شوهر

علاقه به حفظ زندگی و آنچه مالک آن هستیم رفتاری کاملا طبیعی در همه موجودات از جمله انسان است.ما انسان ها می خواهیم چیزهایی که داریم و به دست آورده ایم به خصوص چیز های ارزشمند زندگیمان را برای خود حفظ کنیم و در مقابل خطرات احتمالی واکنش نشان می دهیم. شما دارایی با ارزشی دارید که آن هم شوهرتان است بنابراین به صورت فطری و طبیعی می خواهید او را حفظ کنید.

ادامه مطلب...

توجه همسر,محبت همسر, داشتن خانه‌ای امن

داشتن خانه‌ای امن و پرانرژی آرزوی هر زوج و خانواده‌ای است. برای فراهم کردن چنین فضایی عوامل و فاکتورهای مختلفی را باید کنار هم قرار داد تا بتوان در یک فضای امن و صمیمی و پر از محبت و عاطفه لحظه‌لحظه‌ زندگی را تجربه کرد. قرار گرفتن در چنین فضایی از چند جهت می‌تواند برای خانواده‌ها و زوج‌ها قابل‌توجه باشد.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/12/6

 

زندگی مشترک , زندگی زناشویی,عشق و محبت

بررسی سرگذشت بسیاری از زوج هایی که در زندگی به بن بست می رسند، نشان میدهد که آنها هیچ مهارتی برای زندگی مشترک و رسیدن به تفاهم نداشته اند. از روزمَرگی به روز مُردگی رسیده اند.
معمولاً شروع زندگی مشترک زناشویی با عشق و محبت است، دوران نامزدی و عقدکردگی و اوایل ازدواج بهترین دوران هرکس به حساب میاید، اما چرا پس از گذشت زمان نه چندان طولانی، این محبت و عشق کم رنگ می شود؟ چرا بیشتر افراد ، به یاد دوران خوش گذشته حسرت می خورند؟ آیا ما نمی توانیم همیشه با همسرمان، مثل دوران نامزدی باشیم؟ راه تداوم عشق آغازین چیست؟
ادامه مطلب...

   1   2      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923698

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]