سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمستان 91 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ شنبه 91/11/28

http://www.uploadtak.com/images/u2585_155765.jpg

 
خیلی ها سفارش می کنند که چه کنید تا سرمایه گذار موفقی باشید، اما این مطلب می گوید اگر چه کاری انجام دهید، در سرمایه گذاری شکست می خورد.
گاهی اوقات اشتباهات کاملا مشهودی را در زندگی برای بارها و بارها تکرار می کنیم. سرمایه گذاری نیز از این امر مستثنی نیست. افرادی که معمولا دارای حافظه خوبی نیستند، یک اشتباه را به کرات در مورد مسائل اقتصادی تکرار می کنند.

اگر شما در مورد اصول ابتدایی علوم اقتصادی آگاهی کاملی نداشته باشید، سرمایه گذاری برای شما تبدیل به یک امر پیچیده می شود. هر کس برای بهره مندی از آینده ای روشن تر، باید از همین حالا راه و روش صحیح سرمایه گذاری را بیاموزد. خیلی ها سفارش می کنند که چه کنید تا سرمایه گذار موفقی باشید، اما این مطلب می گوید اگر چه کاری انجام دهید، در سرمایه گذاری شکست می خورد.

ادامه مطلب...

 


ورزش همیشه خوب است، اما نه فقط برای تقویت عضلات دست و پا. ورزش خستگی را رفع می‌کند؛ اما نه فقط خستگی‌ ناشی از کارهای سخت و سنگین را.

ورزش یکی از بهترین شیوه‌ها برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌هاست اما نه فقط بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت و فشار خون، ورزش همه این خاصیت‌ها را دارد و البته فقط اینها نیست علاوه برتمام این موارد، برای تقویت عضلات چشم هم به ورزش نیاز داریم، این نوع ورزش، خستگی چشم‌ها را نیز برطرف ساخته و می‌تواند برای درمان مشکلات و بیماری‌های چشمی به ما کمک کند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/11/23

افرادی که وزن بالا دارند مستعدترین گروه برای افزایش میزان کلسترول خون هستند.

دکتر مسعود کیمیاگر، متخصص تغذیه، گفت: افرادی که وزن بالا دارند مستعدترین گروه برای افزایش میزان کلسترول خون هستند. در این بین افرادی که چاقی‌شان زمینه ارثی دارد نیز باید مراقب باشند که اضافه وزنشان از 5 کیلو بالاتر نرود.

این متخصص تغذیه گفت: افراد چاق باید میزان انرژی و کالری دریافتی از چربی‌ها را به حداقل برسانند تا بیش از یک چهارم کل انرژی را از چربی‌ها دریافت نکنند. این حرف در زندگی روزمره بدان معناست که روزانه فقط 3یا 4 قاشق غذاخوری روغن در غذا استفاده کنیم و آن هم فقط روغن مایع البته می‌توان بعضی روزها از روغن‌های حاوی امگا-3 استفاده کرد.

کیمیاگر اضافه کرد: افراد چاق باید از لبنیات کم چرب استفاده کنند و میزان مصرف گوشت قرمز را باید به حداقل برسانند. گوشت سفید هم روزانه به میزان 60 تا 90 گرم یا 3 واحد گوشت استفاده شود.

این دکترای علوم تغذیه اضافه کرد: در گروه غلات نیز باید از نانهای سبوس‌دار استفاده شود.

کیمیاگر گفت: مشاوره با متخصص تغذیه، داشتن رژیم غذایی مناسب، چکاپ مرتب و اندازه گیری میزان کلسترول و داشتن فعالیت‌های مناسب ورزشی می‌تواند از ابتلای افراد به تنگی عروق و سکته‌های قلبی پیشگیری کند.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/11/23

وقتی می‌خواهید صبحانه میل کنید، کدام پنیر انتخاب شماست؛ پنیر تبریز، پنیر سفید یا پنیر خامه‌ای؟!

به نظر شما برای انتخاب پنیر صبحانه‌تان باید به چه نکاتی دقت کنید؟ آیا فقط باید به ذائقه و سلیقه خود توجه کنید یا ارزش تغذیه‌ای پنیر هم مهم است؟! به نظر شما متخصصان تغذیه برای انتخاب پنیر صبحانه، چه مواردی را در نظر می‌گیرند؟

پنیر سفید یا پنیر فتا، از لحاظ تغذیه‌ای ارزش بیشتری دارد زیرا نسبت به پنیر خامه‌ای، چربی بسیار کمتری داشته و نسبت به پنیر تبریزی هم نمک کمتری دارد؛ پس اگر رژیم دارید، این پنیر گزینه مناسبی برای شماست.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/11/16

به محض اینکه خود را عصبانی یافتید سرگرم کاری شوید تا ذهن شما مشغول شود؛ این را بدانید راه‌های مختلفی وجود دارد تا بتوان خود را از عصبانیت و پشیمانی بعد از آن رها کرد.

به آرامی یک لیوان آب بنوشید

به نظر بسیار ساده می‌رسد، ولی علاوه بر سادگی روش بسیار مؤثری نیز است؛ بنابراین این بار اگر خشم بر شما غلبه کرد، یک لیوان آب برای خود بریزید و بسیار به آرامی بنوشید؛ روی هر جرعه آب تمرکز کنید، تصور کنید که چه طور آب از دهانتان به معده فرو می‌ریزد، به این صورت خود را آرام تر می‌یابید.

فشار عصبانیت را خالی کنید

یک بالش یا کوسن نرم به شما کمک می‌کند دوباره آرام شوید‌ تمام عصبانیت خود را به روی بالش خالی کنید، مشت محکمی به بالش بزنید و در چند دقیقه عصبانیت شما کم می‌شود!
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/u9893_154981.jpg


زندگی همیشه پر مشغله است و اهمیتی نمی دهد که شما در چه سن و سالی قرار گرفته اید. اما حقیقت این است که همانگونه که بچه ها به سن بلوغ می رسند، 60 سالگی ما نیز وقت پرداختن به اوقات فراغت ما فرا می رسد.

هر یک از ما می توانیم همیشه در زندگی قوی، سالم، پر انرژی و پر جنب و جوش باشیم. اما رموز چنین زندگانی چه هستند؟ در این مطلب به 5 نکته کلیدی برای افزایش طول عمر، اشاره کنیم.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/11/15

 


زنان نه تنها از عادتهای خوابشان چشم پوشی می کنند تا از بچه ها و دیگر افراد مراقبت نمایند بلکه مستعد این هستند که نیازها و خواسته هایشان را در انتهای لیست کارهای واجب و تعهدات قرار دهند.

1 - پوشیدن کفش پاشنه بلند
اغلب ما تصمیم می گیریم که در حین انجام کارهای روزانه هم کفش پاشنه بلند بپوشیم و این موضوع خبر بدی برای سلامتی ما خواهد بود . کفشهای پاشنه بلند بر وضعیت بدنی ما تاثیر می گذارد ، به مفاصلمان فشار وارد می کند و منجر به بروز بیماریهایی از قبیل آرتروز و التهاب مفاصل ، تغییر شکل انگشتان پا ، درد کمر و آسیب دیدن تاندون ها می شود و همه این موارد قبل از به حساب آوردن و در نظر گرفتن آسیب های حاصل از زمین خوردن های احتمالی می باشد. به منظور کاهش احتمال بروز این صدمات در مراوادات روزانه از کفشهای پاشنه 2 یا 3 سانتی استفاده نموده و برای کمک به کاهش فشار وارده به مفاصل در داخل کفشتان کفی بگذارید .
ادامه مطلب...

 


با دریافت مقدار کافی آهن، احساس خستگی را از خود دور کنید. آهن به انتقال اکسیژن به ماهیچه‌ها، مغز و به کل بدن بسیار کمک می‌کند.

این ترکیبات هوشمندانه را امتحان کنید تا بهره غذایی شما چند برابر شود، اینکه شیر استخوان‌های شما را تقویت می‌کند و هویج دید و بینایی شما را بهبود می‌بخشد خبر خیلی تازه‌ای نیست، اما آنچه که شاید خبر جدیدی برای شما باشد این است که خوردن برخی مواد غذایی با هم می‌تواند تاثیر هر یک از آنها را در درمان بیماری‌ها چند برابر کند. در این مقاله 7 زوج بسیار مقوی غذایی را به شما معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب...

 


یک روز، زنی با یک مجله در دست پیش شوهرش می‌آید و می‌گوید، «عزیزم، این مقاله فوق‌العاده است. یک فعالیتی را توضیح می‌دهد که هر دوی ما می‌توانیم برای بهتر کردن ازدواجمان آن را انجام دهیم. موافقی امتحانش کنیم؟»

همسرش می‌گوید، «حتماً!»
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه 91/11/14

 

http://www.uploadtak.com/images/y4848_154822.jpg

بدن ما انسان‌ها به غیر از خوراکی‌های متفاوت برای ادامه حیات به مقدار زیادی آب نیاز دارد به طوری که دو سوم از بدن ما را آب تشکیل داده است.

ما روزانه به میزان مشخصی از آب نیازمند هستیم به طوری که باید نزدیک به 8 لیوان آب در طول روز مصرف کنیم. البته بسیاری از ما این مقدار را رعایت نمی‌کنیم و به همین علت دچار مشکل کم آبی هستیم. کم آبی بدن در کنار خود می‌تواند بیماری‌های متفاوتی را به همراه داشته باشد به همین علت باید این میزان آب روزانه را در نظر داشته باشید.
ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 923276

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]