سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمستان 91 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

 

http://www.uploadtak.com/images/l888_158411.jpg


یکی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی که می‌توانید در خانه ایجاد کنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه کردن چند کوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را کاملا تغییر دهید.

کم‌کم سال نو نزدیک‌ می‌شود و بوی نو شدن و تازگی در هر کوی و برزن به مشام می‌رسد. با در راه بودن بهار، همه تلاش می‌کنند با بهترین شکل به استقبالش بروند اما نو شدن سال نو در خانه‌های ما، مقدمه‌ای دارد که بعضی‌ دل چندان خوشی از آمدنش ندارند چون خانه‌تکانی یعنی به‌ هم ریختگی و آشفتگی خانه!
ادامه مطلب...

 


وقتی در چالشی گرفتار می آیید بجای خودخوری و حرص و جوش خوردن تنها به این فکر کنید که وضعیت را بهتر کنید. هیچ چیز را مطلق نبینید.

زندگی بالا و پایین زیاد دارد و آنچه به آن فراز و نشیب در زندگی می گوییم، برای همه کمابیش وجود دارد و هر کسی به نحوی با مشکلات زندگی درگیر است.

برآمدن از پس مشکلات زندگی نیاز به تدبیر دارد و کسی که با تدبیر و اندیشیدن میانه خوبی نداشته باشد، چندان نباید امیدوار بود که بتواند با مشکلات کنار بیاید.
ادامه مطلب...

 

 

توجه به این نکته ها شاید بتواند موجودی حساب شما را از شر سارقان مجازی و کسانی که قصد سرقت اموالتان را دارند نجات بدهد.

توصیه می گردد طول کلمه رمز حساب شما حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه نظیر @، % و غیره باشد، همواره از عدم نصب Key logger های سخت افزاری و نرم افزاری بر روی رایانه خود اطمینان حاصل نمایید.
ادامه مطلب...

همه آنچه باید در مورد مراسم خواستگاری بدانید

 


مراسم خواستگاری راه و رسم خاص خودش را دارد. راه و رسمی که همه کم و بیش از آن اطلاع دارند اما تفاوت های فرهنگی یا کم تجربگی ممکن است باعث شود خارج از انتظارات طرف مقابل رفتار کنند. بنابراین این نکات را بخوانید تا جزئیات یک خواستگاری استاندارد را یاد بگیرید.

بردن گل
در جلسه اول بردن گل را به دو جهت انجام می دهند. اول : اگر خانواده دختر انتظار آوردن گل را داشته باشند ولی چنین کاری انجام نشود به حساب بی احترامی خود بگذارند.
دوم : اثر روانی خوبی بر روی خانواده ی دختر خواهد داشت. بهتر است گل صورتی رنگ (علامت خلاقیت، لذت و زندگی ) از یک نوع به تعداد فرد باشد.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/12/1

بسیاری از افراد به محض آن که نمی‌توانند مطلبی را که مطالعه می‌کنند به ذهن بسپارند به خود انگ می‌زنند و خود را کودن و کم‌هوش می‌دانند، اما به یاد‌ نیاوردن مطالبی که یک دانشجو یا دانش‌آموز به خاطر سپرده است، می‌تواند دلایل متـــعددی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین این دلایل رعایت نکردن مواردی است که می‌تواند حافظه و یادسپاری مطالب را بهبود بخشد.

روان‌شناسان در زمینه بهبود حافظه مطالعات فراوانی کرده‌اند تا بتوانند به دغدغه‌های افرادی که نگران افت عملکرد حافظه‌شان هستند، پاسخ مناسبی بدهند. ده نکته‌ای که در ذیل ارائه می‌شود، نتیجه تحقیقات روان‌شناسان است که می‌تواند حافظه‌تان را تقویت کند.
ادامه مطلب...

 


نتایج یک پژوهش جدید در آمریکا نشان می‌دهد اگر زوجین تمایل به حفظ کیفیت روابط خانوادگی خود دارند، ضروری است کمتر از فیس‌بوک استفاده کنند.
مؤسسه Abine Inc. که در بوستون آمریکا واقع است در تحقیقات تازه خود به این نتیجه رسیده که فیس بوک نقش چرخ سوم را در روابط عاطفی زوجین ایفا می کند و نه تنها هیچ کمکی به بهبود کیفیت آن نمی کند، بلکه بر عکس طرفین را از همدیگر دور می کند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/11/30

 


برخی همسران پیوسته زندگی دیگران را به رخ همسر می کشند و با این وسیله او را تحقیر می کنند.زن و شوهر موظفند برای حفظ روابط صمیمانه و مهر آمیز، یک بار و برای همیشه دست از مقایسه های ویرانگر بردارند
ادامه مطلب...

 

http://www.clarku.edu/faculty/addis/menscoping/images/mantunnel.JPG


تاکنون متوجه شده‌ای که انسان‌های موفق تمام کارهایشان را خوب انجام می‌دهند. این مسئله اتفاقی نیست، و به این دلیل است که آنها زندگی خود را بر پایه درستی بنا کرده‌اند پایه‌گذاری زندگی...

تاکنون متوجه شده‌ای که انسان‌های موفق تمام کارهایشان را خوب انجام می‌دهند. این مسئله اتفاقی نیست، و به این دلیل است که آنها زندگی خود را بر پایه درستی بنا کرده‌اند پایه‌گذاری زندگی آنها از شرکت راسخ آنها در خودشناسی و خودسازی آنهاست. آنها درکی عمیق و کامل دارند از این‌که: چه کسی هستند، چه نیازهائی دارند و ویژگی‌های درونی، کمالات و آرزوهای آنها کدام است.
رهبران، مدیران، قهرمانان و دیگر انسان‌های موفق از الگوئی به شکل زیر استفاده می‌کنند:
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/11/30

 

http://www.uploadtak.com/images/q8372_633017101.jpg

شروع گفتگو برای خیلی‌ها کار سختی است. برای اینکه یک مکالمه را راحت‌تر شروع کنید، توصیه‌هایی برایتان داریم:

1) لبخند بزنید. می‌دانیم کار آسانی است اما لبخند قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. وقتی غریبه‌ای به سمتمان می‌آید، ذهن ما از سیگنال‌های غیرکلامی مثل حالات چهره برای تحلیل اینکه فرد تهدیدی محسوب می‌شود یا خیر استفاده می‌کند. لبخند نشان می‌دهد که شما فردی بی‌خطر و صمیمی برای برقراری ارتباط هستید. این تکنیک غیرکلامی را دفعه بعدی که می‌خواهید به فردی غریبه برای شروع یک گفتگو نزدیک شوید تمرین کنید و مطمئن باشید نتیجه خواهید گرفت.
ادامه مطلب...

1. کوادری پلژی از مغز برای کنترل بازوی رباتیک بهره می‌برد

 

enhanced-buzz

محققان بخش عصب‌شناسی دانشگاه پیتسبورگ سیزده هفته‌ای را با ژان شرمن پنجاه و دو ساله در زمینه‌ی ساخت بازوی رباتیکی که با مغز وی کنترل می‌شود، همکاری کردند. این گروه با استفاده از دو میکروالکترود درون‌قشری 96 کاناله به این کار مشغول شدند که در بخش قشر حرکتی (motor cortex) مغز بیمار کار گذاشته شده تا حرکت‌های این عضو را به خوبی کنترل نماید. این فرایند یکپارچه‌سازی سریع‌تر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد محقق گردید. در روز دوم، ژان قادر بود تا از بازوی جدیدش در محیط سه بعدی بهره ببرد و تا پایان سیزدهمین هفته او توانست وظایف پیچیده‌ای را با حرکات گوناگون انجام دهد، درست مانند یک بازوی طبیعی. جالب اینجاست که تاکنون هیچ گزارشی از تاثیرات نامطلوب این بازو بر روی بیمار گزارش نشده است.

2. ربات دارپا (DARPA) می‌تواند از مسیری سخت حرکت کند

 

DARPA challenge 610x361

هر وقت که این ربات تمامی این کارها را بدون نیاز به سیم انجام دهد، انسانیت محکوم به فنا خواهد بود. پروژه‌ی دارپا همچنان سخت‌کوشانه پیگیری می‌شود و می‌کوشد تا در این سال کاری کند کارستان! که روزی ربات‌ها بتوانند با آموختن رفتار آدمی به سرعت یوزپلنگ وحشی گام بردارند، پروژه‌ای که ترکیبی فوق‌العاده عالی از فناوری و طبیعت بوده و تاثیر منفی خاصی در پی نخواهد داشت.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923330

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]