سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمستان 91 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91/12/27

 

http://www.uploadtak.com/images/v594_88.jpg

 زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟

میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را
طلاق دهد ؟
شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است

ادامه مطلب...

 

 
اگر می‌خواهید زندگی و روابط پایدار و خوبی در طول سال‌های زندگی داشته باشید، راه‌های بیشتری برای نشان دادن عشق خود انتخاب کنید. برای ابراز عشق و علاقه خود سعی کنید خلاق باشید و همیشه راه‌هایی جدید برای نشان دادن عشق خود بیابید.
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/t6381_157654.jpg

 

در زیر 6 نکته عنوان می‌کنیم که کمکتان می‌کند وقتی زیر بار استرس زندگی خسته و کلافه شدید، احساس بهتری پیدا کنید.

1 - اسیر دام « اعتقاد به دنیای عادل » نشوید
اعتقاد به دنیایی عادل نوعی تعصب شناختی است که توسط روانشناسان اجتماعی مورد مطالعه قرار گرفته است. بعنوان مثال، افراد اکثراً این رویکرد را دارند که می‌گویند اگر دیگران فقیر هستند، مستحق آن فقر هستند.
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/d611_157853.jpg


اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد.

شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می‌توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می‌توانید کاری کنید که هر روزی که می‌گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می‌توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟
ادامه مطلب...

 


در ایـن قـسـمـت چـنـد نـمـونـه از وحـشتـنـاک ترین، مــهیب ترین، دلخراش ترین و آزاردهنده ترین کلماتی را که یـک زن می تـوانـد در بـرابـر شوهرش بـر زبان بیاورد را ذکر کرده ایم.

جر و بحث، مشاجره و حتی دعوا برای همه زوج ها پیش می آید. اما فرا گرفتن مهارتی که اجازه ندهید چنین روندی تبدیل به روال عادی زندگی مشترک شما شود بسیار مهم و ضروری است.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/12/23

 


شاید این سوال بارها به ذهن شما هم خطور کرده باشد که چرا برخی افراد در مقایسه با سایر اعضای خانواده یا دوستان وهمکاران‌ خود بیشتر و برخی دیگر کمتر، بیمار می‌شوند.

اولین پاسخی که می‌توان برای این سوال مطرح کرد این است که سیستم دفاعی بدن همه انسان‌ها هرگز شبیه به یکدیگر فعالیت نمی‌کند. در واقع عوامل متعددی روی سلامت سیستم دفاعی بدن تاثیرگذار هستند و البته راه هایی وجود دارند که با کمک آنها می‌توان سیستم دفاعی بدن را ترمیم کرد.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/12/23

شغلتان نشسته است یا ایستاده؟


به گفته یک فیزیوتراپ، کارمندان دچار کاهش قوس کمر و افرادی که مشاغل ایستاده دارند دچار افزایش قوس کمر می‌شوند.

محمد باقر صداقت جو اظهارداشت: افزایش و یا کاهش قوس کمر هر دو از جمله اختلالاتی هستند که در اثر عادات نادرست زندگی بروز می‌کنند و پیامدهایی را برای فرد به دنبال خواهند داشت.
ادامه مطلب...

 


روی نقاط ضعف همسر خود انگشت نگذاریم؛ هر فردی ممکن است در موارد مختلف دچار ضعف باشد آشکار کردن و بزرگ جلوه دادن این نقاط ضعف موجب ایجاد کدورت می شود.

اگر به همسر و دوام زندگی زناشویی خود علاقمند هستید، بد نیست این نکات را به خاطر بسپارید:
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/12/23

 

http://www.uploadtak.com/images/o8711_158112.jpg

  مطالعات نشان داده است پزشکانی که عادات خوب سلامتی را در پیش می گیرند، می توانند تغییرات مثبتی در زندگی بیمارانشان بوجود آورند. به عبارت دیگر پزشکانی که گام به گام به سمت سلامتی می روند، ممکن است توصیه های مفید و تاثیربخشی را برای بیمارانشان داشته باشند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/12/23

 

  تلاشهای زیادی کرده اید و وارد گروههای اجتماعی مختلفی شده اما به نتیجه دلخواه نرسیده اید، این پنج نکته ساده اما مهم را هم در روابط خود رعایت کنید، مطمئن باشید اوضاع بهتر خواهد شد.

ارتباط و دوستی با دیگران برای شما قدرت، اطمینان خاطر و سرخوشی می آورد و فرصتهای بیشتری را در زندگی روزمره نصبیتان میکند.
ادامه مطلب...

   1   2   3   4   5      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923339

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]