سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابستان 95 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

زن 24 ساله ای که در اقدامی هولناک، سه کودک خود را که ناشی از تجاوز بودند، کشت.

این زن که اولین بار، در سن 17 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته بود، پس از اولین تجاوز صاحب یک پسر شد و در طول هفت سال تجاوز مردی که اکنون 44 ساله است، صاحب دو پسر دیگر نیز شد.

جورف پیلکینگتون پدر این سه کودک کشته شده، پس از اعترافات تکان دهنده مادر بچه‌ها بازداشت شد. او در حال حاضر به دلیل تعرض به بریتنی پیلکینگتون آن هم بدون ازدواج بازداشت شده‌است.

نام این مرد از روز بازداشت در لیست افراد متجاوز قرار گرفته است، اما دادستان گفته است که قرار نیست وی به این جرم زندانی شود.

بنابراین گزارش، بریتنی 24 ساله ممکن است به دلیل خفه کردن 3 پسرش اعدام شود. به گفته دادستان، بریتنی به دلیل مشکلات روحی ناشی از تجاوز‌های مرد 44 ساله هر سه پسرش را که دو تن از آن‌ها نوزاد بودند، به قتل رسانده‌است.



«برادرم که فقط دو سال از من بزرگ‌تر بود می‌گفت «عزاداری واسه مرد است نه واسه دخترا!» بعد با غرور مردانه‌اش زنجیر کوچکش را برمی داشت و در انتهای دسته زنجیر می‌زد. من و مادرم اما، در حسینیه می‌ماندیم، من دنبال دخترکان هم سن و سال خودم می‌گشتم تا در آن چند شب همبازی پیدا کرده باشم و مادرم بیشتر دعا می‌خواند یا مثل بقیه عزاداری می‌کرد، هر وقت هم سؤالی می‌پرسیدم سعی می‌کرد با جملات ساده بگوید چرا دعا می‌خواند یا گریه می‌کند.
روزهای عاشورا و تاسوعا تعزیه داشتیم، دایی خودم هم جزو تعزیه خوان‌ها بود، فهمیدن معنای اشعار تعزیه برای من کمی سخت بود، اما باز هم مادرم برایم می‌گفت داستان کدامیک از اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله روایت می‌شود و تعزیه چه می‌گوید. اکنون سال‌ها گذشته است، شکل و صورت عزاداری‌های من با دیروزها کمی فرق کرده است، اما خوب می‌دانم که آنچه از دین و مذهب می‌دانم ریشه در همان روزهایم دارد.»

3856_family.jpg ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 95/4/30

مسافرت بدون خرید شاید خیلی به مسافر نچسبد؛بخصوص وقتی که شماری از دوستان و نزدیکان وآشنایان درانتظار سوغاتی هم باشند! اینچنین است که مسافران دریکی از نخستین پرس‌وجوهایشان هنگام ورود به مقصدی جدید،سراغ مراکز خرید مناسب و ارزان را می‌گیرند.


اینچنین است که اطلاع داشتن از کم وکیف این مراکز خرید، پیش وحین سفر برای مسافران مهم است. در این مطلب مراکز خرید مهم و پربازدید مشهد مقدس را به مسافران و گردشگران معرفی میکنیم:

الماس شرق

الماس شرق یک مجموعه تجاری و تفریحی است که رفتن به آن می‌تواند برای کل خانواده مفید باشد. در این مجتمع با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم خرید و هم گردش با نمای آبنمای بلند مجتمع.

مشهد می‌روید، اینجاها خرید کنید +عکس
ادامه مطلب...

براساس گزارش پلیس، دختر 25 ساله‌ای به‌نام مریم اواسط مهر سال گذشته با مراجعه به اداره آگاهی ورامین گفت: «من در یک کارگاه تولیدی مشغول کار هستم، صاحبکارم «فرید» که مردی 40 ساله است به‌من وعده داده بود با مشارکت هم مغازه‌ای برای فروش پوشاک افتتاح می‌کنیم. این مرد روز گذشته مرا سوار ماشینش کرد تا به محل خرید لباس‌ها برویم، اما به‌جای مرکز خرید و فروش لباس، سر از مزارع ورامین درآوردیم. چند لحظه پس از آنکه فرید ماشینش را در محل خلوتی نگه داشت ناگهان چند جوان شرور هجوم آوردند و با زور و تهدید به من تعرض کردند. پس از آنکه از این مهلکه فرار کردم فقط وحشت داشتم اگر والدینم متوجه ماجرا بشوند مرگم حتمی خواهد بود.
  ادامه مطلب...

روزنامه آسیا - مینا بابایی: برخی از زنان در زندگی خود یا آشنایان با شکلی از خیانت مردان مواجه بوده اند. خیانت می تواند به شکل ذهنی، کلامی، رفتاری یا جنسی باشد. این امر به هر شکل که باشد بر هم زننده آرامش و امنیت روانی و گاه به تبع آن مخل سلامت جسمی زنان است. خیانت گاه تردیدهایی را در زنان درباره خودشان به وجود می آورد.
ادامه مطلب...

وقتی برای ترساندن مردم دست جوان بی گناه بدون دلیل و مدرک قطع می شود.
دست “بشار” پسر 16 سال? نوجوان سوری حدود 7 ماه قبل توسط یکی از جلادان گروه تروریستی داعش در شهر “الهول” قطع شد. شهر کوچک الهول در استان حسکه در شمال شرقی سوریه قرار دارد.
بشار گفت: وقتی از دیدار برادرم در شهر حسکه باز می گشتم، عناصر داعش در یک ایست و بازرسی من را بازداشت و به سرقت تلفن همراه متهم کردند.
 
داعش دست نوجوان 16 ساله را قطع کرد (+18)

خجالتی بودن که باعث می شود شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران راحت نباشید،تنها یک احساس است
آیا برای ورود به یک جمع جدید، قلب تان تندتر می زند و احساس می کنید راحت نیستید و گونه های تان قرمز می شود. این مسائل را در دید و بازدید نوروزی بیشتر حس کرده اید و ممکن است تصمیم جدیدی گرفته باشید که در سال آینده دیگر خجالتی نباشید و بتوانید با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید. اما راهکار این مسئله چیست؟
خجالتی بودن یا همان چیزی که باعث می شود شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران راحت نباشید، تنها یک احساس است؛ احساسی که تنها در درون شما وجود دارد و فقط خود شما آن را می فهمید. برخی مردم خجالتی بودن را با ترس از اجتماع یا بیماری فوبیا یکی می دانند، در حالی که این دو با هم فرق می کند؛  در بیماری ترس از اجتماع، فرد نسبت به تمام فعالیت های اجتماعی دچار ترس و نگرانی می شود، در صورتی که فرد خجالتی تنها در شرایطی خاص، نگرانی و اضطراب را تجربه می کند.
ادامه مطلب...

پیش از اینکه به رختخواب بروید، آرایش خود را پاک کنید
امروزه با توجه به تعدد محصولات آرایشی، تمایل گروهی از مصرف کنندگان نیز به استفاده از این مواد افزایش پیدا کرده و این در حالی است که استفاده مداوم و بی رویه از محصولات آرایشی، به خصوص انواع غیراستاندارد آنها، نه تنها برای پوست صورت مناسب نیست، بلکه عوارضی مانند جوش زدن های مکرر را نیز در پی خواهدداشت. در این مطلب با دکتر امیری، متخصص پوست درباره ارتباط جوش و آرایش صورت گفت و گو کرده ایم.
ادامه مطلب...

نشانه های دلزدگی همسردلزدگی زوجین یکی از آفت های زندگی مشترک است که حتی گاهی باعث فروپاشی آن می شود.
نشانه های دلزده شدن همسران را بدانیدمحمدرضا نظامی روان شناس خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برخی از زوج های جوان درگیری ها و دلخوری های میان یکدیگر را نشانه هایی از دلزدگی همسر می دانند، در صورتی که چنین نیست و این امر  با نشانه هایی همراه است.

ادامه مطلب...

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه گفت: تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی این خودروهاست که در یکی از این حادثه ها یک جوان 23 ساله فوت کرد.
سروان موسی حسین آبادی افزود: به منظور پیشگیری از چنین حوادثی از شهرداری انتظار داریم نسبت به نصب سرعت گیر استاندارد در فاصله های مناسب یا دوربین کنترل سرعت اقدام کند، در غیر این صورت باز هم شاهد حوادث ناگوار در این نقطه خواهیم بود.
وی گفت: سرعت های زیاد برخی رانندگان در این نقطه سبب سلب آسایش و سلامت خانواده ها شده است که باید هرچه زودتر با اقدام های لازم از تداوم چنین حرکت هایی پیشگیری شود.
عبدالعلی صیادی رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: یکی از سرنشینان در صحنه فوت و دیگر سرنشین خودرو واژگون شده که به پایه برق برخورد کرده بود مصدوم و پس از رهاسازی از درون خودرو آسیب دیده به مرکز درمانی انتقال یافت.
خیابان ساحلی گناوه از نقاط پرتردد و محل استراحت و تفریح گردشگران و مردم این شهرستان است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923326

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]