سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار 92 - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/3/14

 

در این محدوده سنی فرد باید آمادگی های لازم را برای جست وجوی همراه زندگی خود و قبول مسئولیت در قالب ازدواج پیدا کند.
سن ازدواج بالا رفته و حالا بیش از 11میلیون جوان به سن ازدواج رسیده مجرد داریم. جوان هایی که اگر دیر بجنبند، ممکن است وارد سن تجرد قطعی شوند و دیگر شانسی برای ازدواج به دست نیاورند.
سن مناسب ازدواج از دیدگاه روان شناسی در فاصله 21 تا 28 سالگی است. در این محدوده سنی فرد باید آمادگی های لازم را برای جست وجوی همراه زندگی خود و قبول مسئولیت در قالب ازدواج پیدا کند. این سطح از بلوغ معمولا با بلوغ فکری و آمادگی های لازم برای تامین امکانات زندگی و عقل معاش نیز همراه است و فرد را برای پذیرش عاقلانه و مسئولانه همسر مناسب آماده می کند.
از سوی دیگر، فردی که ازدواج می کند باید احساسات مثبتی درباره زندگی مشترک و تاهل و نقش خود در این تاهل داشته باشد. این احساسات بر پایه منطق و اخلاق فردی، جمعی و مولفه های فرهنگی شکل می گیرد. خود ارزشمندی، احساس اطمینان به خود، معیارهای اخلاقی و انسانی (نظیر اعتماد، وفاداری، راستگویی، ادب، مهارت های ارتباطی) از جمله شرایط ازدواج موفق محسوب می شود.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/3/14

 

روی زمین دراز بکشید و دستهایتان را مستقیم بالا بگیرید بطوریکه انگار یک مبل و جسم سنگین دیگر را از زمین بلند کرده اید
برای اینکه سایز شکم شما کاهش یابد ، چربیهایی که آن را پوشانده اند نیز باید کاهش پیدا کنند و از آنجایی که هیچ رژیمی نمی تواند فقط چربی های شکم را آب کند و روی سایر نقاط بدن تاثیر نگذارد ، برای سوزاندن این چربیها باید ورزش کنید . البته میزان توانایی شما برای سوزاندن چربی ها بوسیله ورزش کردن به ژنتیک بدن شما هم بستگی دارد.
دستورالعمل :
_ هر هفته حداقل سه بار شنا کنید .
این ورزش بسیاری از ماهیچه ها را درگیر می کند و چربی ها را می سوزاند.
_ روی زمین دراز بکشید ، پاهایتان را خم کنید و بالا بیاورید بطوریکه پاهایتان کاملا" راحت باشند. دستهایتان را بصورت ضربدر روی سینه تان بگذارید بطوریکه انگشتهای دستتان به راحتی شانه های شما را لمس کند . سعی کنید سر و گردن و قسمت بالای بدنتان را از زمین بلند کنید بطوریکه بدن شما و زمین زاویه 30 درجه بسازند ، چند ثانیه صبر کنید و دوباره به حالت اول بازگردید و این تمرین باعث کشیده شدن عضلات شکم شما می شود. این تمرین را در سه ست دوازده تایی انجام دهید .
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/n885_918904Untitled2.jpg

می‌خواهید کمی وزن کم کنید؟ نگاهتان به ساعت باشد! این آخرین توصیه‌ یک تحقیق جدید درمورد زمانبندی وعده‌های غذایی و تاثیر آن بر کاهش وزن است. محققان دریافته‌اند که آنهایی که غذایشان را زودتر می‌خورند در یک رژیم‌غذایی 20 هفته‌ای برای کاهش وزن موفق‌تر از آنهایی بودند که غذایشان را دیرتر می‌خورند.
این تحقیق در اسپانیا انجام گرفته بود که غذای اصلی وعده ناهار است. 420 شرکت‌کننده-که همه آنها اضافه وزن داشته و کالری مصرفی، عادات خواب و سطح هومون گرسنگی (لپتین و گرلین) یکسانی داشتند، به دو گروه تقسیم شدند: آنهایی که تصمیم گرفتند قبل از ساعت 3 بعدازظهر غذایشان را بخورند و آنهایی که بعد از این ساعت غذایشان را می‌خوردند. بعد از گذشت 20 هفته، محققان نتایج کاهش وزن هر دو گروه را مقایسه نموده و دریافتند که آنهایی که ناهارشان را دیرتر می‌خوردند موفق شدند وزن کمتری پایین بیاورند. و علاوه بر این سرعت کم شدن وزن آنها پایین‌تر بود.
ادامه مطلب...

 

خلبان‌شدن و پرواز بر فراز ابرها، آرزوی خیلی از بچه‌هاست ولی وقتی از دور به این حرفه نگاه می‌کنید، شاید از فشار کاری که یک خلبان تحمل می‌کند، خبر نداشته باشید.
می‌شود گفت کار و خطر همیشه همراه همدیگرند. می‌شود گفت هیچ شغلی وجود ندارد که هیچ‌گونه خطری به‌دنبال نداشته باشد...
اما در این میان، بعضی شغل‌ها خطرناک‌ترند و شاغلان آنها باید بیش از دیگران احتیاط کنند و مراقب باشند. شغل زیر از همین قماش هستند:
1 - آتش‌نشانان
خیلی‌ها فکر می‌کنند، کار آتش‌نشانان خاموش کردن آتش است ولی اگر با یکی از آنها گفت‌وگو کنید خواهد گفت از درد‌های گوناگون رنج می‌برند. آتش‌نشانان به خاطر حرفه‌‌شان با حرارت زیاد آتش سر و کار دارند و ممکن است در ماموریت‌هایشان، دچار سوختگی‌های شدید شوند. وقتی یک آتش‌نشان شلنگ آب بزرگی را که آب با فشار از آن خارج می‌شود در دست می‌گیرد و به جنگ شعله‌های آتش می‌رود، فشار زیادی بر عضلات کمر و بازوانش وارد می‌شود. اغلب آتش‌نشانان باید از نردبان‌های بلند بالا بروند و همراه خود فردی را که در میان شعله‌های آتش گیر افتاده بر دوششان حمل کنند و پایین بیاورند. در این میان اگر از ارتفاع زیاد سقوط کنند و آسیب جدی ببینند، باید خانه‌نشین شوند. از سوی دیگر شیفت‌های کاری آتش‌نشانان بسیار طولانی است و مجبورند 2 روز پشت سر هم در ایستگاه‌های آتش‌نشانی بخوابند.
ادامه مطلب...

گام های زیر را پیگیری کنید تا بهتر بتوانید بر خودگویی های منفی تان کنترل داشته باشید:
1 - مچ خودتان را بگیرید
در ابتدای روز زمان کوتاهی را به فکر کردن به افکار و خودگویی هایتان اختصاص دهید و خودگویی های منفی تان را شناسایی کنید.
ادامه مطلب...

http://www.8pic.ir/images/02122502609020421985.jpg

ما در این مقاله سعی داریم 10 جمله سرزنش کننده را مطرح کنیم که به خودمان می گوییم. سپس راهکارهایی را برای مقابله با این خودگویی های منفی به شما پیشنهاد می کنیم.
 قدم اول برای مقابله با این خودگویی ها، شناختن آنهاست. ممکن است افکار و خودگویی های منفی در اعماق ذهن شما باشند و شما از آنها آگاهی نداشته باشید اما این افکار منفی خواه ناخواه بر احساسات و عملکرد شما تاثیر می گذارند. بنابراین لازم است در ابتدا این افکار را شناسایی کنید و از آنها آگاه شوید. در ادامه به 10 مورد از خودگویی های منفی رایج اشاره شده است:
ادامه مطلب...

http://www.uploadtak.com/images/z2345_163599.jpg

این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.
اول از همه اینکه، زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/3/14

 

آقای اسمیت به تازگی مدیر عامل یک شرکت بزرگ شده بود. مدیر عامل قبلی یک جلسه خصوصی با او ترتیب داد و در آن جلسه سه پاکت نامه دربسته که شماره های 1 و 2 و 3 روی آنها نوشته شده بود به او داد و گفت: هر وقت با مشکلی مواجه شدی که نمی توانستی آن را حل کنی، یکی از این پاکت ها را به ترتیب شماره باز کن.
ادامه مطلب...

نباید پاهای خود را برای مدت طولانی در حالت کشیده قرار دهید و نیز نباید به مدت طولانی پا روی پا بیندازید.
اغلب افرادی که از دست و پنجه خود، کار فراوان می کشند یا لازمه فعالیت های شغلی شان سرپنجه های پرکار است حواس شان به یک اتفاق بسیار مهم و مخفی نیست: فشار بیش از حدی که به مچ دست وارد می شود.
البته این اتفاق برای همیشه مخفی نمی ماند و ناگهان به شکل درد، سوزش، خشکی و گرفتگی پنجه و مچ دست بروز می کند و گاهی هم کار به جایی میرسد که درد در سراسر دست و بازو تیر می کشد. این علائم، هشدارهایی است که باید جدی گرفت و حتما به پزشک مراجعه کرد.
درد از کجا می آید؟
مچ دست ساختاری شبیه یک تونل دارد که تاندونهای حرکت دهنده پنجه و نیز رشته عصبی این ناحیه از درون این تونل می گذرد. هر عاملی که سبب شود فضای داخلی این تونل محدود و تنگ تر از حالت طبیعی شود، سبب بروز مشکلات گاه بسیار جدی حرکتی و علائم هشداردهنده فوق خواهد شد. در صورت بی توجهی به علائم این عارضه ممکن است کار به جایی برسد که جز جراحی دست، راه دیگری در پیش نباشد. البته فقط کار فراوان دست سبب بروز این بیماری نیست، عوامل دیگری مانند وراثت، حبس شدن مایعات در ناحیه مچ (بویژه در زنان باردار)، دیابت و روماتیسم مفصلی می تواند سبب بروز این بیماری شود. با این همه، راههای فراوانی برای پیشگیری از بروز سندرم تونل مچ (یا سندرم کانال کارپ) وجود دارد که در زیر به برخی از مهمترین موارد آن اشاره میکنیم:
ادامه مطلب...

 

 • آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است
• وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما
• سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد
• اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید
• افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند
ادامه مطلب...

   1   2   3      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 923879

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]