سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات دهم - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
قوی‌ترین مرد جهان گفت: "به عقیده من دکتر احمدی نژاد با استقامت شجاعانه مقابل زورگویان و قلدرهای جهان و حمایت مردانه از مظلومان عالم نشان داد یکی از قوی‌ترین مردان جهان درعرصه سیاست است. او در عرصه مبارزه با زورگویان پشت اسرائیلی‌ها را بارها به خاک مالیده است. "

 شایعه سازان و تخریب گران را به خوبی می‌شناسم و میدانم که چرا تا این حد از این دولت کینه دارند و عصبانی هستند و البته به آنها حق می‌دهم؛ از کسانی که دولت نهم منافع نامشروعشان را تهدید کرده است انتظاری جز هزینه کردن‌های بی‌حد و حساب برای تخریب دولت نمی‌رود.
به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور در جدیدترین به روز رسانی وبلاگ‌ خود که ساعت 3 با مداد شنبه 9 خرداد 88 انجام داده است علاوه بر توضیح درباره علت تاخیر در به روز رسانی وبلاگ‌ خود به مسائلی پیرامون انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره کرده است.

ادامه مطلب...

چه بد عرصه‌ایست برای زنان این مرز و بوم که در تناقض حرف‌های شما سرگردان شده‌اند و نمی‌دانند این همه نگاه ابزاری به زنان برای چه؟ شعارهایی که این روزها در فضای انتخاباتی شنیده می‌شود حاکی از نگاه ابزاری به وجود زن و نادیده گرفتن جایگاه حقیقی زن در جامعه اسلامی است و در واقع وسیله‌ای برای جمع‌کردن آرای بیشتر است و این حاکی از آن است که برای برخی هدف وسیله را توجیه می‌کند.
ادامه مطلب...

برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهور از روز جمعه گذشته رسما در صدا و سیما کلید خورد و میر حسین موسوی بعد از سالها بر صحنه تلویزیون ظاهر شد تا بعنوان کاندید ریاست جمهوری برنامه ها و دلایل حضور خود را اعلام کند.اما صحبتهای نیم ساعته وی برای ملت چیزی جز تخریب و انتقاد غیر منصفانه بر دولت نهم و شخص ریاست جمهوری نبود!

 

وی در ابتدای سخنان خود با مظلوم نمایی آشکار دلیل عدم حضور خود در بیست گذشته را بر گردن سیما انداخت و گفت به دلیل اینکه محدودیت تصویر داشته نتوانسته از طریق رسانه ملی با مردم سخن بگوید!! جدای از صحت ادعای وی که مسئولین سیما یعنی آقایان محمد هاشمی و لاریجانی و ضرغامی باید پاسخگو باشند میر حسن باید توضیح دهد آیا در روزنامه ها و مطبوعات و خبرگزاری ها هم محدودیت داشته است؟ چگونه است که وی در این بیست سال پر فراز و نشیب حتی یک مصاحبه مطبوعاتی هم نداشته است؟؟ وی البته در سخنان خود به این سوال پاسخ داده است چرا که وی در این سالها مشغول مشاوره به رییس جمهور سابق و افتخار و آرامش از وضعیت موجود بوده است و مردم و کشور در گلستان و بوستان بوده است و تنها چهار سال است که گرانی و بیکاری و تورم و اعتیاد و ... بوجود آمده است!

 نکته دیگر اینکه وی سپس در صحبتهایش از دکتر؟؟ خاتمی تقدیر و تشکر کرد و آنگاه بعد یادش افتاد که باید از شهدا و جانبازان هم یادی کند و به آنها هم سر تعظیم فرو آورد! هاشمی رفسنجانی دیگر شخصیتی بود که در سخنان میر حسین بطور جدی مورد تقدیر قرار گرفت و با نام امیر کبیر و به کام هاشمی باز هم این دولت نهم بود مورد هجمه قرار می گرفت!! میر حسین در سخنان خود هیچ گونه راهکاری برای مهار خطرات پیش روی کشور بیان نکرد و فقط و فقط انتقاد کرد آن هم نه مانند یک کاندیدای ریاست جمهوری بلکه شبیه یک انسان عامی و بحثهایی که انسان در اتوبوسها می شنود! سخنان بدون استناد و آمار میر حسین در سخنان ابتدایی خود بیان گر این نکته است که گویا قرار نیست جو اخلاقی و منصفانه که مورد نظر رهبر معظم انقلب می باشد هنوز حکم فرما باشد. رهبر انقلاب در کردستان نامزدها را از بیان مطالب خلاف واقع منع کردندو فرمودند وضعیت کشور رو به پیشرفت است و بسیاری از مطالبی که نامزدها می گویند خلاف واقع است! میرحسین که از تورم 25 درصدی آشفه به نظر می رسید وآن را خطر بزرگ کشور می داند نگفت که آیا مشاوره های وی به دولت هاشمی سبب تورم 50 درصدی شده است؟ و آن روز چرا فریاد نکشید که آقایان امام با گران کردن سیگار هم مخالف بود و شما تورم را به 50 درصد رسانده اید!! میر حسین نگفت چگونه است در زمان جنگ که بحرانی ترین حالت کشور است امام دم از مدیریت جهانی میزند اما اینک ما به خاطر کمی مشل اقتصادی باید دست از حمایت لبنان و فلسطین برداریم؟

 میر حسین که در سخنان خود از اراک بعنوان یک استان!!!! صنعتی نام برد به جز کلی گویی سخن دیگری نداشت. وی با تشکر از مردمی که در سفرهای استانی وی به پیشواز او می آمدند تشکر کرد و گفت من پول نفت در آستین نداشتم که به شما بدهم و ماشینی هم نداشمت تا دنبال شما بفرستم تا به استقبال بیایید و خودتان آمدید . شاید وی کنایه ای به سفرهای استانی دولت نهم زده باشد و اتهام و توهینی که اصلاح طلبان این چند وقته نثار مردم می کرده اند را باز تکرار کرده باشد که اسقبالهای بی نظیر مردم از دولت به خاطر ناهار و پرتقال و سیب زمینی بوده است و مردم با این چیزها به استقبال می آیند!! البته میر حسین نگفت حمایتهای سازمان نفتی مجاهدین انقلاب و کارگزاران از وی چگونه است؟؟

 باید منتظر سخنان میر حسین در ادامه روزهای تبلیغات باشیم تا مشاهده شود وی غیر از تخریب دولت نهم صحبت دیگری هم دارد؟؟

 منبع: وبلاگ فصا انتظار



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از سئوالات اساسی مردم این است که چرا آقای موسوی به جای ارائه برنامه‌هایشان دائماً به سراغ رقیب می رود و او را تخریب می کند.

 فاطمه آلیا در گفتگو با رجانیوز، درخصوص نطق جمعه شب موسوی در شبکه یک سیما اظهار داشت: موسوی بر روی قانون‌گرایی تأکید کرد ولی چیزی که مشاهده شد، خلاف این بود چرا که از منشور انتخاباتی که 8 روز پیش همه نمایندگان احزاب و گروه ها حضور یافتند و آن را پذیرفتند، سرباز زد و فقط بداخلاقی کرد.

 وی ادامه داد: نطق موسوی ازاول تا آخر تهاجمی بود وباید گفت نطق ایشان زحمت صدا و سیما را هم زیاد کرد چون آقای موسوی چند وزارتخانه را هم زیر سؤال برد و صدا و سیما باید فرصت پاسخگویی به این وزارتخانه‌ها را هم بدهد.

 

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بخشی ازسخنان موسوی درخصوص کارخانه شکر اراک گفت: آقای موسوی کارخانه اراک را دولتی خواند در صورتی که این کارخانه سال‌هاست به بخش خصوصی واگذار شده بنابراین بهتر است کسی که قصد زمامداری کشور را دارد از حداقل مسائل اطلاع و آگاهی داشته باشد.

 وی افزود: آقای موسوی باید بداند که وقتی در رسانه ملی صحبت می کند، فقط عده‌ای از حامیانش مخاطب این صحبت‌ها نیستند بلکه همه مردم و کارشناسان این سخنان را خواهند سنجید.

 این نماینده مجلس توهین به نظام توسط موسوی را کار غلطی خواند و گفت: اینکه آقای موسوی می گوید در این سالها تصویر من را پخش نمی کردند، کلیت نظام را زیر سؤال می برد، این سخن یعنی زیر سؤال بردن همه آزادی های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران. بنابراین بهتر بود کاندیدای اصلاح طلبان سنجیده تر سخن می گفت.

 آلیا این نحوه تبلیغ را صرف نظر از رأی آوردن یا نیاوردن، مغایر با معیارهای اعلامی از سوی رهبر انقلاب دانست و افزود: رهبری گفتند که در تبلیغات بی انصافی نشود.

 وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام برنامه از سوی نامزدها را بهتر از سیاه نمایی علیه رقیب دانست و تأکید کرد: یکی از سئوالات اساسی مردم این است که چرا آقای موسوی به جای ارائه برنامه‌هایشان دائماً به سراغ رقیب می رود و او را تخریب می کند.

 آلیا اینگونه رفتار را سیاه‌نمایی زدن بجای نقد کردن توصیف کرد و افزود: انتقاد باید همراه برنامه باشد لذا بهتر است به آقای موسوی تذکر داده شود بجای پرداختن به عملکرد رقیب حداقل یکی از برنامه های خود را شرح دهد.

 

منبع: رجا نیوز



سالگرد دوم خرداد در ورزشگاه آزادی و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حالی با حضور خاتمی و زهرا رهنورد همسر میرحسین و با رقص و پایکوبی و حالتهای زننده برخی دخترکان و پسرکان بزک کرده همراه بود که این همایش عملا تبدیل به محفلی شد تا تمام کسانی که منافعشان در طول 4 سال عمر دولت نهم به خطر افتاده است، برای حمایت از میرحسین موسوی جمع بشوند و تمام بغض و کینه و فحاشی خود را در قالب توهین و اهانت به رئیس جمهور منتخب مردم خالی کنند.

 کارگردان حقیری حقارت خود را گردن سفرهای استانی! رئیس جمهور انداخته و با توهین به رئیس جمهور گفته است:"طی ‏4‏ سال گذشته یک آدم کوچولو من را کوچولو کرد‏." این کارگردان حقیر گفته که " با هر تریبونی که در دستان احمدی نژاد قرار می گرفت، احساس حقارت می کردم"

سوال اینجاست که چرا حامیان میرحسین از همان چیزهایی احساس حقارت می کنند که باعث سربلندی و سرافرازی مردم کشور شده و از همان چیزهایی عصبانی می شوند که بغض و کینه و عصبانیت صهیونیسم و دشمنان مردم ایران را در پی داشته است؟!!

ادامه مطلب...

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، شبکه خبری برنا، مستند تصویری همایش سالگرد دوم خرداد را که کلکسیونی از اهانت به رئیس جمهور از سوی حامیان میرحسین موسوی است را منتشر کرد.

 برخی از حواشی این مراسم به شرح زیر است:

 *حاضران در سالن در حالی که پلاکاردهایی حاوی شعار علیه دولت نهم از جمله «مرگ بر دیکتاتور»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «زندانی عقیده نمی‌خواهیم»، «آقای احمدی‌نژاد بای بای» و «بهمن 57، خرداد 76» در دست داشتند، از ساعتی قبل از شروع مراسم در حمایت از خاتمی و دوم خرداد شعار سر می دادند.

 *جمعی از دانشجویان ملاردی نیز پارچه نوشته‌ای را حمل می‌کردند که روی آن نوشته بود: «کل دنیا یک کلام، ملاردی‌ها یک کلام، موسوی‌است والسلام»

 *مجری این برنامه جواد یحیوی بود، که هر از چندگاهی سخنانی علیه دولت نهم و شخص رییس‌جمهور می‌گفت از جمله آنکه اظهار داشت: مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که از یک سوراخ دوبار گزیده شوند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/3/5

جمعه اول خرداد/ سایت میرحسین به نقل از ایشان:

ایــن پـیشوازها برای شنیدن حرف‌ها، نقدها و شنیدن مسائل کشور بود و الا من ماشین نداشته‌ام که شما را جمع کنم و پول نفتی در آسـتین نداشته‌ام و می‌دانم که شما به خـاطـر این مسائل وارد صحنه نمی‌شوید بـلـکـه حـضـورتـان بـه واسـطـه حساسیت نسبت به مسائل انقلاب است.

شنبه دوم خرداد/ اطلاعیه سایت میرحسین :

   مبادی حرکت اتوبوس ها به مقصد ورزشگاه 12 هزار نفره آزادی برای شرکت در مراسم بزرگداشت دوم خرداد با حضور خاتمی اعلام شد.این میتینگ انتخاباتی برای حمایت از نامزدی مهندس موسوی برگزار خواهد شد.

 مبادی حرکت اتوبوس ها به مقصد ورزشگاه آزادی به این شرح است:

ولی‌عصر – سرچهارراه ولیعصر – خ بزرگمهر (امیرکبیر)

ک 20 جاده امام رضا(ع) شهر پاکدشت – پردیس ابوریحان (تهران (پردیس ابوریحان)

بزرگراه خلیج فارس – نرسیده به عوارضی قم – خروجی دانشگاه آزاد – درب اصلی (شاهد (پردیس مرکزی)

بلوار کشاورز – خ عبدالله‌زاده – دانشکده شماره 1 پزشکی شاهد (پزشکی شاهد)

بزرگراه جلال آل‌احمد – زیر پل گیشا (تربیت مدرس)

اتوبان همت – غرب به شرق – بعد از تقاطع اتوبان شیخ فضل‌الله – برج میلاد – دانشگاه (علوم پزشکی ایران)

دهکده المپیک – میدان دهکده – فلکه ورزش (علامه طباطبایی (پردیس مرکزی))

خ شریعتی – سه راه ضرابخانه – خ گل نبی – دانشگاه علوم اجتماعی و ارتباطات (علامه طباطبایی (علوم اجتماعی)

بزرگراه چمران – پل مدیریت – روبروی دانشگاه امام صادق(ع) خ علامه طباطبایی – بین (علامه طباطبایی (دانشکده ادبیات)

خ ولیعصر – جنب بیمارستان دی – خ نظامی گنجوی – جنب کوچه 7 پیکر (علامه طباطبایی (دانشکده مدیریت)

خ شهید بهشتی (عباس‌آباد) – خیابان احمدقیصر (بخارست)

ده ونک – خ شیخ بهایی – کوی دانشگاه الزهرا (الزهرا(س) )

خ ولیعصر – روبه روی بزرگمهر – جنب دانشگاه امیرکبیر (دانشگاه هنر)

خ مفتح – خ ورزنده – جنب ورزشگاه شیرودی – دانشکده سینما و تئاتر (دانشگاه هنر)

خ شریعتی – نرسیده به پل سید خندان (خواجه نصیر (دانشکده برق)

ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، جنب هتل پردیس (خواجه نصیر (دانشکده مکانیک)

انتهای اتوبان وفادار شرقی دو راهی رهبر، بلوار دانشجو، دانشکده هوا فضا (خواجه نصیر (دانشکده هوا فضا)

ولنجک – میدان دانشگاه (شهید بهشتی)

ولنجک – بلوار دانشگاه (علوم پزشکی شهید بهشتی)

خ شریعتی – جنب حسینیه ارشاد، بیمارستان مفید (شهید بهشتی / پرستاری و مامایی)

اتوبان خلیج فارس – نرسیده به پل هوایی مرقد امام – مجتمع یادگار امام (آزاد شهرری)

خ شهید حبیب‌اللهی – ایستگاه متروشریف (صنعتی شریف)

ابتدای خ طالقانی – درب شرق پردیس مرکزی (تهران (پردیس مرکزی))

خیابان پورسینا – دانشگاه علوم پزشکی (تهران (پردیس مرکزی))

ابتدای خیابان امیرآباد شمالی (تهران (دانشکده فنی))

خ فرجام – خ میرخانی (علم و صنعت ایران)

تهرانپارس – بلوار وفادار شرقی – دانشگاه عباسپور (عباسپور)

خ انقلاب – خ ابوریحان – جنب خ روانمهر (مذاهب اسلامی)

پاسداران میدان هروی – خ مکران جنوبی بوستان 10 – دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد (آزاد تهران شمال)

ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار، جنب دانشکده دامپزشکی (دانشکده بهزیستی)

میدان صنعت، خ حسن سیف، بلوار دریاف پاک‌نژاد تقاطع مطهری، سمت راست کوچه (آزاد تهران شمال)

میدان پونک، بلوار همیلا، نرسیده به امام‌زاده زینعلی، مجتمع آموزشی نیایش (آزاد تهران مرکز)

میدان صنعت بلوار فرحزادی – جنب خ سیمای ایران (آزاد تهران مرکز(

http://www.kalemeh.ir/vdcf.1dciw6dexgiaw.html

ادامه مطلب...

 ادامه پست قبلی

 

پرداخت وام به خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه

 براساس مصوبه هیأت دولت ، مالکان واحدهای مسکونی ، تجاری ، صنعتی ، معدنی و کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه در شهر و روستا، از این پس می توانند از منابع قرض الحسنه و در صورت عدم تکافوی تسهیلات بانکی ، از تسهیلات اعتباری استفاده کنند.

بخشودگی وارد کنندگان کالا

 براساس مصوبه هیأت دولت ، بدهی وارد کنندگان کالا در شبکه بانکی با بخشودگی مواجه خواهد شد.براساس مصوبه دیگری ، بدهی وارد کنندگان دولتی کالا نیز با بخشودگی روبه رو گردید.

تصویب وام 18 میلیونی

 شورای پول و اعتبار، تسهیلات مسکن را از 12 میلیون به 18 میلیون تومان افزایش داد، اما از آنجا که تصمیم گیران ، اعتبار لازم را برای تحقق این امر پیش بینی نکرده اند، دوره آزمایشی سه تا شش ماهه را برای آن مدنظر قرار داده اند. به عبارت دیگر اگر نهم طرح آزمایشی 18 میلیونی را متوقف کند، در افکار عمومی باید جوابگو باشد و اگر بخواهد آن را ادامه دهد، منبعی برای آن وجود نداشت. این در حالی است که برخلاف قبل ، سقف سپرده گذاری مردم که شش میلیون تومان بود، بدون تغییر باقی مانده است .

برنامه ریزی برای احداث 20 پالایشگاه

 براساس مصوبه هیأت دولت ، دولت آینده موظف به احداث 20 پالایشگاه در کشور گردید. این در حالی است که وزیر نفت دولت آقای خاتمی بارها اعلام کرده بود با توجه به هزینه های هنگفت احداث پالایشگاه ، عصر احداث پالایشگاه به سر آمده است .

ادامه مطلب...

پس از اعلام نتایج انتخابات نهم ریاست جمهوری ، مردم ما شاهد بروز رفتارهایی از سوی برخی رقیبان انتخاباتی آقای احمدی نژاد بودند که شائبه «پدر خواندگی » را در اذهان پدیدار می ساخت .

یکی گفت احمدی نژاد باید راه ما را برود ،دیگری ابراز کرد:چهار میلیون نفر از مردم ایران به یکی از طرح های اقتصادی من رأی دادند که به اعتقاد کارشناسان اقتصادی انجام نشدنی است.کاندیدای بعدی هم دولت آینده را مکلف به پرداخت بیمه بیکاری و واگذاری سهام کارخانجات دولتی نمود که به دلیل بار عظیم مالی آن ، سال هاست در صندوق دولت های پیشین خاک خورده است و ...

ادامه مطلب...

<   <<   6   7      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923710

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]