سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات دهم - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/3/20

1- شمع را که خاموش کرد، «طلحه» با نگاه از «زبیر» پرسید؛ علی را چه می شود؟ چرا شمع را خاموش کرد؟! علی تازه به خلافت رسیده بود و آن شب در پرتو نورشمع به حساب بیت المال رسیدگی می کرد. آن دو آمده بودند برای ادامه ویژه خواری خویش در حاکمیت علی نیز تضمین بگیرند! وقتی علی شمع بیت المال را خاموش کرد و به همین اندازه هم حاضر به هزینه از بیت المال برای گفت وگو با ویژه خواران نشد،  معلوم بود که پاسخ علی چیست. اما، پاسخ طلحه و زبیر به علی هم شنیدنی است، از مدینه بیرون رفتند و غائله جمل را آفریدند و به مقابله با حکومت عدل علی برخاستند؛ یعنی «خروج از حاکمیت». دقیقاً مانند کسانی که همین چند سال پیش، وقتی احساس کردند دوران ویژه خواری و لفت و لیس آنان از بیت المال رو به پایان است، با «خروج از حاکمیت»  دست به تحصن زدند و تابلویی به زبان انگلیسی- که برای حامیان بیرونی هم قابل فهم باشد - بر فراز سر خویش برافراشتند. چه می خواستند؟ ادامه حاکمیت اشرافی خود بر مردم. شعارشان اما، چیز دیگری بود، نگرانی از فقدان «دموکراسی»! که خود  زیر پا نهاده بودند. چرا که بیان آنچه در دل داشتند رسواکننده بود. طلحه و زبیر هم پرچم دیگری، غیر از آنچه در دل داشتند برای مقابله با حاکمیت عدل علی برافراشتند. خونخواهی خونی که خود ریخته بودند و مظلوم کسانی که بی خبر از اصل ماجرا، زیر آن پرچم سینه می زدند!

ادامه مطلب...

محسن هاشمی: چرا به جای رقابت با موسوی، فضای انتخابات را هاشمی- احمدی‌نژادی می‌کنید
به دنبال اظهارات محمود احمدی‌نژاد در مناظره با میرحسین موسوی درباره سران انقلاب از جمله آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و فرزندان وی، محسن هاشمی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به احمدی‌نژاد با اعتراض به عملکرد وی در این مناظره نوشت: شبهه‌افکنی‌های شما در جلسه مناظره تلویزیونی با آقای موسوی وادارم کرد تا برای آن صحبت‌های غیرمسوولانه پاسخی دهم؛ گرچه می‌دانم شما بهتر از همه به پوچ و واهی بودن آن ادعاها واقف هستید؛ اما میل به ماندن در قدرت، شما را از انصاف و تقوا دور کرده است.

ادامه مطلب...

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری خواستار رسیدگی به اتهامات وارده به خود، زیرسؤال بردن تصمیمات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری نظام شد.

به دنبال اتهامات اظهار شده دکتر محمود احمدی‌نژاد درباره بسیاری از بزرگان کشور از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مبارز نستوه انقلاب از سال 42تا 57، عضو کمیته حل مشکلات سوخت مردم در زمستان 57 برای مذاکره با اعتصابیون شرکت نفت آبادان، عضو هیات حل مشکلات کردستان در سال 58، عضو شورای انقلاب، سرپرست وزارت کشور در دولت موقت، رئیس مجلس شورای اسلامی از سال 60 تا 68، فرمانده هشت سال دفاع مقدس، رئیس‌جمهوری ایران از سال 68 تا 76، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان رهبری، بسیاری از مردم شریف ایران در سراسر کشور به انحای مختلف خواستار پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به اتهامات و دفاع از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی شدند و دفتر ایشان نیز در اولین فرصت از صدا و سیما خواستار وقتی برای پاسخگویی شد، اما صدا و سیما انجام این مهم را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرد که عملاَ تاثیری نخواهد داشت.

از آنجایی که طی روزهای اخیر موج اعتراض‌های مردمی از اقصی نقاط کشور برای علت عدم پاسخ به این اتهامات افزایش یافته و به خاطر اینکه موج‌سواران بیش از این با احساسات پاک و صادقانه مردم بازی نکنند، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصمیم گرفتند پاسخ به اتهامات رئیس‌جمهور را به مقام معظم رهبری و از طریق معظم‌له به مردم شریف ایران بدهند تا حداقل تاریخ انقلاب اسلامی در آینده‌های دور این تجربه تاریخی را در اختیار نسل‌های متمادی ایران عزیز قرار دهد که نگذارند پدیده زشت دروغ، افترا و تهمت در این کشور نهادینه شود.
متن کامل پیام بدین‌شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای زیده عزّه
متأسفانه اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای احمدی‌نژاد در جریان مناظره با مهندس موسوی و مقدمه‌چینی‌های قبل و حوادث بعد از آن، خاطرات تلخ اظهارات و اقدامات منافقان و گروهک‌‌های ضدانقلاب در سالهای اول بعد از پیروزی انقلاب و نیز تهمت‌زدن‌ها در انتخابات 84 و انتخابات مجلس ششم ولجن‌‌پراکنی‌های باند پالیزدار که در دادگاه محکوم شده را به نمایش گذاشت و از آنجا که بخشی از این اظهارات قبلاً در رسانه‌های دولتی و آتش تهیه آن در سخنرانی مشهد مقدس مطرح شده، ادعای اینکه مطالب او تحت تأثیر فضای مناظره گفته شده و فاقد برنامه‌ریزی قبلی است، پذیرفتنی نیست و گویا برای تحت‌الشعاع قرادادن گزارشهای مستند و مکرر دیوان محاسبات در خصوص مفقودالاثر بودن یک میلیارد دلار و ارتکاب چند هزار تخلّف در اجرای بودجه‌ها می‌باشد و شاید هم رقیب اصلی خود را افتخارات ربع قرن انقلاب اسلامی می‌داند.

ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس:امام خمینی خطاب به مردم: دولت تصور نکند که با فوت مرحوم آیت‌الله بروجردی می‌شود به دین لطمه‌ای زد. هزارها آیت‌الله بروجردی متکی به دین اسلام بوده‌اند و دین به آیت‌الله‌ها تکیه ندارد. کسانی که پای منبر هستند این مطالب را به دولت برسانند


خبرگزاری فارس: فاطمه کروبی در پاسخ به درخواست خبرنگاران مبنی بر اعلام لیست دارایی اموال خانواده کروبی، به ذکر جمله "خبرنگاران محترم خسته نباشید " بسنده و بلافاصله رسانه ملی را ترک کرد.


 

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور گفت: برخی در روزهای اخیر به بنده پیغام دادند که مراقب خود باشید اما می‌خواهیم با ملت تجدید عهد کنیم و بگوییم که خدا گواه است که ما گلو و سینه خود را در برابر تیغ‌ها و تیرهای تهمت‌ها آماده کرده‌ایم ولی هرگز اجازه نمی‌دهم یک ریال علیه منافع ملت هزینه شود.



کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع):
به عنوان یک هنرمند از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنم

خبرگزاری فارس: کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع) گفت: من به عنوان یک هنرمند از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنم و حتی به شما مردم تبریز می‌گویم اگر لازم باشد جانم را نیز فدای وی می‌کنم.



چاپخانه‌ای در مجموعه‌ای فرهنگی- ورزشی در شمال تهران کشف شد که مبادرت به چاپ گسترده‌ی تصاویر بدون حجاب همسر یک کاندیدا نموده است.
چند روزی بود که خبرهایی مبنی بر قصد خودزنی انتخاباتی جریانی خاص برای سوءاستفاده های بعدی منتشر می شد.
در این راستا و بر مبنای این گزارش های خبری، طراحان جنگ روانی در این ستاد قصد دارند تا با انتشار تصاویر بدون حجاب همسر کاندیدای خود و انتساب این رفتار به حامیان احمدی نژاد ،افکار عمومی را علیه وی بشورانند.
پس از انتشار اخبار درباره این ترفند انتخاباتی، یک نهاد امنیتی موضوع را پیگیری کرده است .
ماموران این نهاد امنیتی، در همین زمینه چاپخانه‌ای را در مجموعه‌ای فرهنگی- ورزشی در شمال تهران کشف کردند که مبادرت به چاپ گسترده‌ی این تصاویر نموده است.این چاپخانه پیش از توزیع تصاویر، توقیف و دست اندرکاران آن دستگیر شده اند.
گفته می‌شود برخی عوامل بازداشت شده در این ماجرا به ارتباط تشکیلاتی با یکی از تئوری پردازان مشهور جریان موسوم به اصلاحات اعتراف کرده اند.
پیش از این وزارت ارشاد در مورد وقوع چنین امری، به تمامی چاپخانه های کشور درباره انجام اقدامات غیراخلاقی هشدار داده بود.


میرحسین موسوی در مناظره چهارشنبه شب خود با محمود احمدی‌نژاد در واکنش به طرح موضوع روند تحصیلی زهرا رهنورد همسرش که در تمام تبلیغات‌های انتخاباتی در کنار وی قرار داد، بدون ارائه پاسخ مستند تلاش کرد با مظلوم‌نمایی و استفاده از تعبیر پرونده‌سازی از پاسخ به این مسئله خودداری کند.

رجانیوز به منظور روشن شدن میزان صداقت و قانون‌گرایی مدعیان اخلاق و قانون، اسناد تحصیلی خانم زهره کاظمی (مشهور به زهرا رهنورد) را منتشر می‌کند.

 

ادامه مطلب...

کوچک زاده:

علی‌رغم ادعایی که آقای موسوی در مناظره شان مبنی بر پیروی از خط امام داشتند، برای ما مشخص شد که چقدر از دیدگاه امام و رهبر معظم انقلاب دور هستند.

با اظهارات موسوی نسبت به عملکرد عزتمندانه رئیس جمهور در اجلاس دوربان و طرح هولوکاست مشخص شد که چه کسانی از مطرح کردن جنایات صهیونیست‌‌ها در تریبون‌های جهانی می‌ترسند.

احمدی‌نژاد به‌ حق فرزند راستین امام و انقلاب است و همانطور که در این 4 سال خود را فدای ارزشهای انقلاب کرد و در برابر کانون‌های قدرت و ثروت ایستاد،با افشاگری در این مناظره بار دیگر خود را فدا کرد.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 923791

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]