سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
هشدار مجدد رئیس قوه قضائیه به قانون شکنان
قانون‌شکنان اغتشاشگر طلبکار نظام شده‌اند/ مقابل کسانی که هتک حرمت نظام کردند خواهیم ایستاد

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: دستگاه قضایی به تمام کسانی که در مسیر اشاعه کذب با هدف هتک حرمت نظام می‌کنند اعلام می‌کند که در مقابل این اقدامات غیرقانونی و ادعاهای کذب خواهد ایستاد.

به گزارش رجانیوز، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی درحمایت از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه اخیر و با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در مقابله با هرگونه قانون‌شکنی در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام کسانی که در اغتشاشات اخیر به سمت قانون‌شکنی و زیر سوال بردن اصل نظام رفتند در هر جایگاهی که هستند بدانند دستگاه قضایی ساکت نمی‌ماند و حسب مقررات نسبت به آنان تصمیم‌گیری خواهند کرد.

آیت‌الله لاریجانی گفت: دستگاه قضایی به تمام کسانی که در مسیر اشاعه کذب و حتی اظهارکذب با هدف تشویش افکارعمومی و بالاتر از آن هتک حرمت نظام می‌کنند اعلام می‌کند که در مقابل این اقدامات غیرقانونی و ادعاهای کذب خواهد ایستاد.

ادامه مطلب...

امواج خروشان ملت ایران به ویژه در شهر تهران تفرقه افکنانی را که طی یک ماه اخیر مشغول سازماندهی به منظور اختلال در راهپیمایی پرشکوه روز قدس بی‌نتیجه ماند و صدها هزار نفر از مردم در صفوف به‌هم فشرده فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم در تهران از مسیرهای هفت‌گانه در این اجتماع عظیم مردمی حضور یافتند و یک صدا علیه ر‍ژیم صهیونیستی و در تقویت آرمان ملت فلسطین شعار وحدت سردادند.

مهدی کروبی در میدان فلسطین تهران هنگامی که از خودروی خود پیاده شد با شعار مرگ بر منافق راهپپیمایان مواجه شد که همراهان کروبی در اقدامی ناشایست به سمت مردم گاز اشک آور پرتاب کردند و وی را سوار ماشین کرده و از محل خارج شدند.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 71
کل بازدیدها: 923910

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]