سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشیو عمومی - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/92-02/14/n00006662-b.jpg


عسل، یکی از شفابخش‌ترین محصولات طبیعت است که از آن، با عنوان طلای طبیعی یاد می‌شود.

عسل که علاوه‌ بر جنبه‌های خوراکی و خواص مغذی که به‌عنوان محبوب‌ترین خوراکی‌ها در سبد غذایی خانواده جای دارد، به‌عنوان یک داروی طبیعی و بی‌همتا، در درمان بسیاری از بیماری‌ها، از سوی متخصصان و درمان‌گران طب سنتی و شیوه‌های طبیعی درمان، استفاده می‌شود.

برای تامین انرژی
ادامه مطلب...

خواهر روحانی در کلاس مدرسه مقابل دانش آموزان نوجوان، ایستاده بود. او در حالی که یک سکه یک دلاری نقره در دستش بود گفت: به دختر یا پسری که بتواند نام بزرگترین مردی را که در این دنیا زیسته است بگوید، این یک دلاری را جایزه می دهم.
یک پسر خردسال ایتالیایی گفت: منظورتان میکل آنژ نیست؟

ادامه مطلب...

در سال 1321 زینت جهانشاه به همراه همسرش از سوئیس به ایران برگشت. یک سال بعد، او خیاطخانه خود را در خیابان امیریه تأسیس کرد و با همراهی 5کارگر هر آن چه را که در طول سفرها و اقامتش در فرنگ آموخته بود به خانم های تهرانی عرضه کرد

  حتما متوجه شدید وقتی پوشاکی در ایران مد می شود تقریبا همه دوست دارند آن را تهیه کنند و بپوشند.

این مختص ایران نیست و در تمام دنیا افراد بسیاری هستند که به دنبال مد هستند.اما مد چگونه وارد ایران شد و اولین چیزی که به عنوان مد در کشور اصطلاح شد چه بود.

آنگونه که شواهد تاریخی نشان می دهد از سالهای آغازین دهه 20 خورشیدی برای اولین بار حرف از مد و سالن های مد بین زنان خانواده های اعیان تهرانی به میان آمد ، اما ابتدا موضع غالب جامعه به این قضیه با دیده اکراه بود .
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/2/17


 

http://www.uploadtak.com/images/l85_161872.jpg


فیبر محلول تمامی‌سبزیجات می‌تواند قندخون بالا را مهار کند.

اگر مبتلا به دیابت هستید جالب است بدانید آنچه در دهان می‌گذارید، می‌تواند سبب بالارفتن یا پایین آمدن قندخونتان شود.

در اینجا 20 نوع ماده غذایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند جلوی بالارفتن قندخونتان را بگیرد.

سیب: اکثر متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند حتما در رژیم غذایی خود سیب را بگنجانید، زیرا سیب کالری بسیار پایینی دارد و فیبر آن بسیار بالاست و جلوی گرسنگی را می‌گیرد. سیب همچنین دشمن کلسترول بد است و میزان قندخون را کاهش می‌دهد.

آووکادو: این میوه غنی از اسیدهای چرب مونوی غیراشباع است که سبب کند شدن هضم و پیشگیری از افزایش قندخون بعد از صرف غذا می‌شود.
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/r9948_162305.jpg

در متن پایین تعدادی از گیاهان دارویی مفید برای بهبود و رفع برخی عوارض پوستی را بیان می کنیم که تعدادی با هم و تعدادی به تنهایی استفاده می شوند.

آواکادو ، آویشن ، اسیدهای گیاهی ، انگور ، بابونه ، بادام ، بادام زمینی ، پنیرک ، توت فرنگی ، جو دو سر، حنا ، خارمریم ، ختمی ، زیتون ، شنبلیله ، شیرین بیان ، شاهتره، صبرزرد ، عسل ، گزنه ، ماست ، همیشه بهار و هویج.
ادامه مطلب...

 

گاهی افراد به دلیل صحبت سایرین درباره روابط خارج از سیستم خانواده، به دنبال بی وفایی و خیانت می روند و به اصطلاح می خواهند ببینند چه خبر است.
آمارها و گزارش های روانشناسان و دادگاه های خانواده نشان می دهد در دهه گذشته گرایش به خیانت به همسر در جامعه ما بسیار افزایش یافته است.
روانشناسان و متخصصان، از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل انگاری همسر، هوسرانی، عقده های جنسی، اخلاق و رفتار غیرقابل تحمل همسر، بی خطر شمردن خیانت، زیاده خواهی و تنوع طلبی را از دلایل اصلی خیانت و بی وفایی همسران به یکدیگر می دانند.
ادامه مطلب...

 

http://www.uploadtak.com/images/e559_162818.jpg


یکی از آگاهی‌های لازم برای ایجاد یک رابطه موثر، شناخت عواملی است که رابطه ما را به سوی دلسردی سوق می‌دهند.
بسیاری از زوج‌ها علی رغم حسن نیتشان، به روش‌های متفاوتی باعث دلسردی همسرشان می‌شوند. گاهی به یکدیگر احترام نمی‌گذارند، گاهی احساسات همدیگر را در نظر نمی‌گیرند، گاهی قدرت‌طلبی می‌کنند و گاهی تحقیر و سرزنش.
ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/2/16

 

http://www.uploadtak.com/images/r9717_162295.jpg

اگرچه که عکاسی در مراسم جشن تولد و عروسی ها یا عکس های خانوادگی نیاز به مهارت خاصی ندارد ، ولی اگر بخواهید عکس های حرفه ای مثلا برای تبلیغ یک محصول یا گذاشتن عکس در سایت تان ، باید مهارت های را بلد باشید تا بتوانید عکس های خوب و حرفه ای را ثبت کنید.

حالا ما دوازده تا ایده برای عکاسی به شما معرفی میکنیم:
ادامه مطلب...

این همه پولی که بابت خریداری انواع و اقسام سخت‌افزار و نرم‌افزار هزینه می‌شود در نهایت به جیب چه کسانی می‌رود و کدام نابغه‌های دنیای فناوری را فربه‌تر و ثروتمندتر از قبل می‌کند؟ خوشبختانه در این فهرست ده تایی با افرادی متمولی روبرو می‌شویم که دستی به خیر دارند و در کنار تجارت سرسختانه‌شان، مؤسسات و بنیادهای عام‌المنفعه‌ای راه انداخته‌اند که نفعش به بیچارگان اقصی نقاط جهان نیز می‌رسد.

 

bill gates

1- بیل گیتس

ارزش خالص دارایی 67 میلیارد دلار

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/2/16

 

چیزهای کوچک در زندگی که مهم هستند

بعد از حادثه یازدهم سپتامبر که منجر به فروریختن برج های دو قلوی معروف آمریکا شد یک شرکت از بازماندگان شرکت های دیگری که افرادش از این حادثه جان سالم به در برده بودند خواست تا از فضای در دسترس شرکت آنها استفاده کنند
در صبح روز ملاقات مدیر واحد امنیت داستان زنده ماندن این افراد را برای بقیه نقل کرد و همه این داستان ها در یک چیز مشترک بودند و آن اتفاقات کوچک بود
...

ادامه مطلب...

   1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 923713

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]