سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حکم مرتد بودن شاهین نجفی از سوی آیت الله مکارم... - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم "نقی"، به حضرت امام علی النقی الهادی (علیه السلام) حکم ارتداد او توسط آیت الله مکارم شیرازی صادر شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی،  نظر به اینکه اخیراً فردی به نام شاهین نجفی که از خوانندگان موسیقی در خارج از کشور است در قالب متن شعر و ارائه تصویری موهن به ساحت مقدس حضرت بقیه الله (روحی فداه) و حضرت امام علی النقی الهادی (علیه السلام) و حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) اهانت کرده و در راه ترویج این اهانت فایل صوتی و تصویری آن را در  پربیننده ترین سایت های اطلاع رسانی قرار داده است.

یکی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتائی در خصوص توهین شاهین نجفی به ائمه اطهار هرگونه اهانت به مقام شامخ امام (ع) را موجب ارتداد دانست.


متن استفتا ارائه شده محضر آیت‌الله مکارم شیرازی به این شرح است:


محضر مبارک مرجع تقلید جهان تشیع

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دامت برکاته)


با سلام و احترام؛


نظر به اینکه اخیراً فردی به نام شاهین نجفی که از خوانندگان موسیقی در خارج از کشور است در قالب متن شعر و ارائه تصویری موهن به ساحت مقدس حضرت بقیه الله (روحی فداه) و حضرت امام علی النقی الهادی (علیه السلام) و حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) اهانت کرده و در راه ترویج این اهانت فایل صوتی و تصویری آن را در  پربیننده ترین سایت های اطلاع رسانی قرار داده است.


خواهشمند است تکلیف شرعی شیعیان و دوست داران اهل بیت (علیهم السلام) را در این خصوص بیان فرمایید.


در پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به این استفتا آمده است:


بسمه تعالی


هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم (علیهم السلام) و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد موجب ارتداد است و اگر توسط غیر مسلمانی باشد داخل در عنوان سابّ النبی(صلی الله علیه وآله) است.


همیشه موفق باشید

ناصر مکارم شیرازی



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923322

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]