سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با Word 2010 کار کنید - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/4/13
کمتر کسی پیدا می‌شود که با محصولات مایکروسافت کار کرده باشد ولی سراغ Word نرفته باشد و با آن کار نکرده باشد. خب این موضوع بی‌دلیل نیست چون بدون شک قویترین نرم‌افزار پردازش کلمه‌ای که تاکنون به بازار نرم‌افزار دنیا معرفی شده است Word می‌باشد شرکت مایکروسافت اولین نسخه از این نرم‌افزار را در سال 1997 روانه بازار کرد و استقبال زیادی هم از آن شد. پس از آن سعی شد در نسخه‌های بعد این نرم‌افزار امکانات جدیدتری به آن افزوده شود و اشکالات قبلی آن نیز رفع شد و تقریباً هر بار که نسخه جدیدی معرفی می‌شد. چهره‌ جدیدی از نرم‌افزار می‌دیدیم با کلی امکانات جدید، من فکر می‌کنم در Word2010 همه چیز به اوج خودش رسیده باشد و ما شاهد کامل ترین و شاید زیباترین نرم‌افزار واژه‌پرداز باشیم. اجازه بدهید برویم سراغ مهمترین تغییرات و امکانات جدید Word2010


 ایجاد تغییرات ظاهری در کار آسانتر از همیشه
word2010 ورد 2010,,
در این نسخه از واژه‌پرداز ابزاری به شما معرفی شده است که با استفاده از آن بتوانید زیباتر و راحت تر افکت‌ها را به متن خود بدهید. بسیاری از این افکت‌ها مانند Reflection چیزهایی بودند که برای رسیدن به آن باید زحمت یاد گرفتن نرم‌افزارهای طراحی مانند Photoshop را به خودتان می‌دادید ولی الان با یک کلیک قابل دست‌یافتن شده‌اند. نحوه دسترسی به این امکانات هم به سادگی توسط یک کلید A همانند شکل زیر می‌باشد.

 
word2010 ورد 2010,,
بر روی عکس کلیک کنید تا تصویر را واضح تر ببینید

ـ ابزارهای ویرایش تصاویر در این نسخه از واژه‌پرداز پیشرفت زیادی کرده‌اند امکاناتی مانند Crop و تغییر رنگ
word2010 ورد 2010,,

ـ Themeهای واژه‌پرداز هم خیلی زیاد شده تقریباً شما برای هر کاری می‌توانید theme مربوط به آن را در قسمت themes پیدا کنید و در سند خود بکار ببرید.

ـ قسمت SmartArt واژه‌پرداز هم کامل تر شده و شما می‌توانید از شکل و شمایل بیشتری برای دیاگرام و یا چارت استفاده کنید.

 

? صرفه‌جویی در زمان و ساده شدن کار:

ـ شما با استفاده از Navigation Pane می‌توانید ابزارهای مفیدی برای کنترل پرونده خود بیابید که کار شما را برای جستجو در متن و صفحه‌های سند به مراتب ساده‌تر می‌کند (مانند شکل زیر)
word2010 ورد 2010,,

البته این امکان جدید را قبلاً برای شما توضیح داده بودم.

ـ بازیابی نسخه‌های Draft از سندهایی که شما بدون Save کردن آنها را بسته بودید

ـ خصوصی‌سازی نوار ابزاری بالای Word یا همان Ribbon

 

? کار با یکدیگر با موفقیت بیشتر Co – Authoring

ـ اگر شما بر روی اسناد و پروژه‌ها با هم یا گروهی کار کنید Word2010 می‌تواند به شما کمک کند.
word2010 ورد 2010,,
بر روی عکس کلیک کنید تا تصویر را واضح تر ببینید

توسط این امکان جدید Word شما و همکارانتان نمی‌توانید در یک لحظه روی سند کار کنید برای استفاده از این امکان اگر در یک شرکت بزرگ کار می‌کنید و در آن از Shave Point Foundtion2010 استفاده می‌کنید Word2010 به راحتی می‌توانند به این نرم‌افزار هماهنگ شود یا اگر در یک شرکت کوچک کار می‌کنید تمام چیزی که نیاز دارید یک اَکانت از Windows live می‌باشد.

? دسترسی به اطلاعات از جاهای بیشتری

ایده‌های جدید شما، سررسید کارها و پروژه‌ها همیشه زمانی اتفاق می‌افتند که شما پشت میز کارتان هستید. خب من یک خبر خوب برای شما دارم خوشبختانه این امکان فراهم شده است شما می‌توانید از طریق Web یا همان اینترنت یا حتی از طریق موبایل خود تغییرات لازم را روی سند خود بدهید.

Microsoft Word Mobile , Microsoft Word WebApp

این دو نام محصولاتی است که شرکت مایکروسافت همراه Word2010 عرضه کرده است توسط این امکان شما با داشتن یک اَکانت Live می‌توانید سند خود را باز کرده و به ویرایش آن بپردازید.


.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 923856

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]