سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 میرحسین موسوی که پس از شکست سنگین در مقابل دکتر محمود احمدی‌نژاد مطابق پیش‌بینی‌های قبلی اقدام به زیر سؤال بردن سلامت انتخابات به منظور توجیه شکست کرده و دعوت به آشوب‌های خیابانی نیز در دستور کار وی و اطرافیان او قرار دارد، سال 65 درخصوص اثرگذاری دولت بر انتخابات نظر دیگری داشته است.

 

 به گزارش رجانیوز، میرحسین موسوی روز یکشنبه 8 تیر 1365 و در پایان جلسه هیئت دولت به سوالات خبرگزاری جمهوری اسلامی پاسخ داد و در خصوص شبهات مطرح شده در خصوص سلامت انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاباتی که همه مردم و شورای نگهبان و همچنین روحانیت عزیزمان ناظر هستند، دولت نمی تواند اثر بگذارد.

 وی در پاسخ به سوال خبرگزاری جمهوری اسلامی پیرامون مقاله منتشر شده در یکی از روزنام‌های تهران مبنی بر اینکه تغییر استانداران و فرمانداران در راستای قبضه نمودن انتخابات مجلس از طرف دولت است، گفت: این کذب است و من قبول ندارم.

وی افزود: در چند استانداری که استاندار وجود نداشت، تغییر پیدا کرده و همچنین وزیر کشور و دولت در مورد استانها و مدیریت آنها اختیاراتی دارد که تصمیم گیری خواهد کرد و ارتباط دادن این مساله با این موضوع ، یک شایعه و فکر ناسالمی است که به نفع کشور نخواهد بود.

 میرحسین موسوی در پایان تأکید کرد: چطور می شود در انتخاباتی که همه مردم و شورای نگهبان و همچنین روحانیت عزیزمان ناظر هستند، بشود دولت اثر بگذارد.



.: Designed By Night-Skin.com :.



موسوی 8 تیر 65 درباره سلامت انتخابات چه میگفت؟ - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 923806

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]