سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی را به سرعت آغاز کنید - دریچه ای متفاوت در دنیای وب
...

220 تشکل دانشجویی سراسر کشور با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به دادستان کل کشور، از وی خواستند تا بررسی پرونده‌های مفاسد اقتصادی را به سرعت آغاز کرده و در وهله اول به پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی رسیدگی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن نامه 220 تشکل دانشجویی کشور به دادستان کل کشور، به شرح ذیل است است:

آیت‌الله دری نجف آبادی دادستان کل کشور!

با سلام و تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و حضور اعجاب انگیز و الهی ملت سرافراز ایران در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران.

همان‌طور که مستحضرید مبارزه با مفاسد از جمله مفاسد اقتصادی یکی از محوری‌ترین شعارها و سیاست‌های بنیادین انقلاب اسلامی و امام و مقام معظم رهبری بوده و هست که آن هم برگرفته از آموزه‌های تغییرناپذیر و ضروری اسلام عزیز برای بسط عدالت و ایجاد امنیت در جامعه اسلامی است.

مردم هوشیار و عزت‌طلب و عدالت‌محور ایران اسلامی صادقانه و با تمام وجود نشان دادند برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و برای بسط عدالت حاضرند در مبارزه با مفاسد مختلف از جمله مبارزه جهادگونه با دست‌اندازان به بیت‌المال و نوکیسه‌گان عدالت‌ستیز و قانون‌گریز، همراه و همگام مسئولان دستگاه‌های پیگیر باشند.

مشارکت بیش از 39 میلیونی مردم شریف در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که به فرموده مقام معظم رهبری دست اعجاز الهی پشت آن بوده است، حاکی از امیدواری بیشتر و اعتقاد راسخ مردم به انقلاب اسلامی و گفتمان عزت آفرین انقلاب امام و رهبری است. مردم تشنه رویت اقدام و عمل مسئولان در مبارزه با مفاسد هستند.

تشکل های دانشجویی به عنوان پرچمداران عدالت‌خواهی با گرایشات مختلف سیاسی و به نمایندگی از طیف‌های مختلف دانشجویی از دادستان کل کشور انتظار دارند و در خواست می‌نمایند بررسی سریع قاطعانه و قانونی پرونده‌های مربوط به مفاسد اقتصادی را آغاز کرده و اولین پرونده آن مربوط به مهدی هاشمی باشد تا شائبه‌های موجود در جامعه روشن شود.

این خواسته که برگرفته از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری و مردم ایران است، می‌تواند آزمونی برای مسئولان باشد و تشکل‌های دانشجویی از این خواسته آرمانی و ضروری دست نکشیده و از تمام ابزارهای قانونی خود استفاده کرده و مردم را در جریان پیشرفت بررسی قرار خواهند داد.



.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 923314

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]